Evo ja da nastavim svoju avanturu sa Golfom :-). Prije mjesec dana je radjen veliki i mali servis, mijenjan zamajac, kvacilo i radjena reparacija mjenjaca. Usput je zamjenjen i semering radilice (ovaj do zamajca).
Ko je upratio u mojim porukama do sada, izljevala mi se nafta u karter na nekoj od dizni pa je to rijeseno novim gumicama.
Stavili novo ulje (po cetvrti put) i vozio nekih 15 dana, dok nisam primjetio malu fleku na asfaltu. Da skratim pricu, ulje je curilo na zamjenjenom semeringu.
Koliko smo uspjeli vidjeti, semering nije ostecen..i nije jasno zasto je curilo. Jedno objasnjenje je da nije dobro montiran a drugo da je gumu nagrizla nafta (posto je sigurno 300-400km presao sa dijelom nafte u karteru.
Reklamirali smo semering i stavili novi pa sad opet pratim stanje. Mene interesuje da li je ova varijanta sa naftom i nagrizenim semeringom moguca?
Drugo, sta da radim ukoliko opet bude curilo? Jel moguce tu da se pojela radilica ili sta vec pa da semering ne moze da zaustavi ulje.
Dobio sam i prijedlog da se iakombinuje semering sa golfa2 jer on ima oprugu u sebi, a ovaj za golfa 5 nema, pa bi taj iskombinovani bolje dihtao.