Ima negde u mojoj temi slika, ja sam rasturao, ispod su diode, treba iskusan majstor to da zameni da bi radilo, a rastura se lako.
1. Volan u skroz donji polozaj
2. Izvadis onaj kozni poklopac izmedju volana i kilometar sata, 2 zabice
3. Odsrafis kilometar sat odozdo, kad skines poklopac kozni videces 2 torex srafa
4. Pocnes da vuces ceo sat prema sebii oboris ga da bi video njegov zadnji deo
5. Otkacis 2 konektora koja se kopcaju u sat od iza
6. Sad pocinje glavni
. Na zadnjem delu sata imas 4-5 torex srafa koja treba da skines. Kad skines njih skidas zadnji poklopac sata
7. Vadis sat iz kucista, u ruci ti ostaje glavna jedinica sata sa podlogom i kazaljkama a u drugoj ruci ti ostaje prednja maska sata sa staklom i onim krugovima plasticnim za obrtomer, sat, gorivo..
8. Skidas sve 4 kazaljke pomerajuci ih do granice, i kad pocnu da pruzaju otpor, nastavis da ih okreces i cupas u isto vreme
9. Kad skines kazaljke, odvojis podlogu od kilometar sata i tako dolazis do dioda
10. Ima ih izmedju 15 i 20. Da bi video koja je crkla, ubodi ona 2 konektora u sat i upali poziciono svetlo videces koje svetle a koje ne
Veoma bitno. Skini klemu sa akumulatora dok ovo radis i vrati je tek kad budes vratio sat na svoje mesto. Ako ne skines klemu ostace ti upaljena lampica za air bag koju moras da brises preko dijagnostike
Nije toliko tesko sve ovo, ja sam to sam kod sebe radio kad sam menjao podlogu, stavljao od novijeg golfa sa prstenovima tako da nemas sta da zajebes, samo lagano, a diode nek menja majstor