Mislim da sam pisao bar par puta, al ne nadjoh korisne informacije, pa ajde u jedan topic

Kad mi auto stoji na suncu leti, mi se desava da u voznji zatrokira, pri manjim brzinama se samo zatrese, po autoputu kao da me neko lupi odpozadi par puta. Kad je hladno napolju se jako retko desi, ako ikad. Takodje sam primetio isto ponasanje ako je napolju izuzetno vlazno.
-Nije bitno da li je hlada ili vruc
-Nije bitno da li je uzbrdo ili nizbrdo
-Na dijagnostici ne prijavi gresku neku
-Turbina ne ode u safe mode.. tako zatrokira 2-3 puta i onda primi gas do daske ako treba
-Dok se to desava slova od menjaca na displeju ne obrnu boje
-Ako idem izuzetno polako (<30km/h) i potpuno bez gasa , se ponekad i prosto ugasi.. nista ne zapisti, nista ne zatrese, samo kao da sam u sred voznje kljuc izvadio
-Bio sam do normalnog mehanicara i ne moze bez da vidi kad se desi da kaze sta je, sve po dijagnostici i na oko deluje normalno 99% vremena. Moze ili da menja redom dok ne nabode sta je , ili da pustim da skroz crkne, pa da se vidi sta je crklo.
auto je matora drtina, presao je 250.000km, AKE je motor unutra (180ks) , ne pije ulje izmedju servisa, i kad ne jebata tako ide sasvim fino s obzirom na godine/kilometrazu.
Ja sam uzeo VCDS pre par dana konacno.
-Za sad sam sve iskenirao.. dao mi je 3 greske.. koje ne znam od kad su i koliko cuce tu.
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.clb
Part No: 4B2 907 401 J
Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D05
Coding: 01016
Shop #: WSC 02325
VCID: 275D1D1EC54D1926F59-4B50
Subsystem 1 - Part No: 00003059
Component: 130 106LC150_1.V77605070189
WAUZZZ4B82N046188 AUZ7Z0A1922304
1 Fault Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-00 - Control Difference
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl
Part No: 4B0 927 156 ES
Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 1818
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
VCID: 7CF712726C4B6AFEC8B-517A
1 Fault Found:
18265 - Load Signal
P1857 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 4B0-820-043-MY2.lbl
Part No: 4B0 820 043 AB
Component: A6-Klimavollautomat 0105
Coding: 00103
Shop #: WSC 02325
VCID: 5ABB74EAC6BF74CEBA7-259A
1 Fault Found:
01592 - Air Quality Sensor (G238)
37-00 - Faulty
-Danas sam probao da upalim TDIGraph. Kad odem na grupu 000, mi kaze da odem na grupu 004. Kad udje u plus pokazuje da je tik ispod zelene crte.. kad ode u minus ne pokaze nista. samo pise "wait for

" i vrati u plus opet. Zaboravio sam sta pise kad je "plus", sta kad je "minus" ... dal lean/rich ili advanced/retarded
-Nakon sto obidje krug u 004 mi dozvoli da udjem u 000 .. ne znam zasto.. i pise "fuel temperature too hot" .. open nista ne pokaze. Naravno izabrao sam pravilan motor.
-Probacu jedan dan kad je hladan da vidim sta izbaci za temperaturu goriva.. ako je senzor pobrljavao, jel moze tako da se manifestuje?
-Kad budem krenuo negde na dalji put cu da prikacim laptop i stavim da snima parametre.. posto moze 12 komada, sta bi preporucili da namestim.. moze i 2-3 ture da se eliminise deo po deo.
-Ja sam mislio da recimo u jednoj turi stavim:
1)u kojoj je brzini (na autoputu bih bio, tako da bi skoro uvek trebao biti u 5oj)
2)Nm poslani menjacu, Nm iz menjaca .. videh da ima nesto tako
.. itd...
ako vidim da presalta brzo 5-3-5-3 ili da se ne poklapaju sile znam da je menjac gecrkt, i tako deo po deo mogu da precrtam sa spiska potencijalnih gremlina
