problem se javio prilikom menjanja zatezaca pk kaisa za golf4 2003 96kw, kupljen nov negde oko 50€ i zamenjen pa je ciguljanje prestalo jedva dva meseca... smaram majstora da se sada cuje kao i na prethodnom koji je zamenjen i da ako ne valja hocu da ga reklamiram, naravno on je kupio taj deo ( ne ulazim u njegovu racunicu koliko ga je platio jer znamo da majstori imaju i do 40% nize cene u veleprodajama) on kaze da se malo zamastio kais i sipao je fery (ona tecnost za sudove) kaze to ce da ga odmasti. to je bilo pre nedelju dana. juce upalim auto normalno, predjem 30km, ugasim i nakon 5 min da upalim, pogasise se sve lampice i vidim da akumulator nema struju mada se zacudim jer je relativno nov a nisam imao nikakvih naznaka da je oslabio. upalim na gurku, primetim u toku voznje da turbina ne vrti na dovoljnom broju obrtaja i da auto ne vuce, kasnije skinem akumulator da ga dopunim, cisto da vidim da li da krenem u radnju po nov. nakon punjenja upalim auto normalno i vec dva dana vozim ali turbina ne vrti obrtaje, auto ne vuce, medjutim veceras posle nekih 5km predjenih osetim snagu i rad turbine i auto ide kao i ranije, medjutim kada sam stao i hteo ponovo da startujem motor opet akumulator ne daje znake zivota i sad postavljam pitanje:
Da li je moguce da je majstor deterdzentom podmazao kais pa on kada turbina radi nema dovoljno trenje tj ne pokrece remenicu alternatora pa se u toku voznje isprazni akumulator? i jos jedno:
Zasto sada prilikom paljenja na gurku turbina vrti a prilikom paljenja na kljuc ne? ( ovo je povezano sa cinjenicom da kada turbina vrti normalno alternator ne puni a kada ne vrti alternator puni)
izvinjavam se na duzini opisa
pozdrav