Honda nema svoje dizele a za pojedine svoje modele koristi Isuzu agregate. Isuzu je, inace, najveci proizvodjac dizel agregata na svetu (VW je, da ne bude zabune, najveci proizvodjac vozila sa dizel agregatom za Svetu).
Sto se obrtnog momenta (OM) tice i tu su stvari malo drugacije. I tu je CR u blagoj prednosti kad je u pitanju donja granicna vrednost po pitanju broja obrtaja i efikasnosti rada. Naime, preciznija kontrola koja se lakse i jednostavnije ostvaruje sa ventilima (CR) u odnosu na pumpice (PD) omogucava bolje karakteristike, kako pri nizim obrtajima, tako i mogucnosti da OM ostane sto linearniji u vecem opsegu.
Nije ekologija jedini razlog koji je naterao VW na promenu politike i prelazak na CR. BlueMotion je zadovoljavao ekoloske kriteriume u vecoj meri nego sto su standardi zahtevali. Ralno gledajuci CR pruza bolju perspektivu ka daljem razvoju i nije nista cudno to sto su to u VWu napokon shvatili.
Isto tako nije cudno ni to da ce agregate uzimati (kupovati) na istom mestu gde to cine i ostali (Fiat, Kia, Opel, Hyundai, Ford, Peugeot i jos mnogi drugi). Globalizacija na svetskom nivou ih primorava na ovakav korak. To ne znaci da ce se VW razvojni tim potpuno ugasiti i da se pojedini tipovi i varijante za skuplje modele nece i dalje praviti u okviru ove firme.