cao nov sam ovde.pre neki dan sam stavio ic ispred vodenog hladnjaka ispostavilo se da je to cist promasaj

zbog prevelike turbo rupe i skinem ga.e juce sam malo ozbiljnije prisao problemu stavio sam ic u motorni prostor sto bas i nije logicno ali ajd sad doduse mnogo je manja metraza creva. znaci i rupa je manja.sledece je bilo dodavanje goriva na pumpi pa sam ga probao.

rezultat vise nego dobar.i na kraju sam povecao pritisak na turbini pomocu obicnog ventila sa srafom i dodao jos goriva za turbinu gore na vakumu pumpe.to je ludilo kako auto ide.e sad kopka me sto mi je taj ventil nesiguran po pitanju protoka merio sam na manometru prousta 1.2-1.3bara ali mu ne verujem zato bih pritisak sredio na vestgejtu ali kako

.nema one polugice koja otvara i zatvara da je ima znao bih kako a neke turbine imaju opciju sa imbuls kljucem kao na bosch pumpi na vakumu.ako neko zna neka javi ako ne probacu sa nekim kvalitetnijim ventilom.hvala