Autor Tema: Golf 5: 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672  (Pročitano 5888 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ivan.t

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Age: 42
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 1.4 16V
Golf 5: 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672
« poslato: Jun 11, 2014, 09:29:22 posle podne »
Pozdrav svima,
evo posle predstavljanja da napisem sta me muci. Naime posedujem Golfa peticu benzinca. Tacna oznaka mu je 1.4 16V 55KW.
Kupljen je sa 159000 km a sada ima 168000km. Do sada me lepo sluzi ali od kako sam ga kupio ima jednu gresku.
Pali mu se "Check Engine" lampica kad-kad i gasi se posle nekog vremena sama. U pocetku nisam mogao da nadjem obrazac kada se desava pa sam ga oterao u servis.
Zakacili su ga na komp i nasli sledecu gresku:
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672, sporadic 004 - No Signal/Communication
Medjutim to je sve sto su radili  angry2 Samo su ocistili gresku i nisu znali uzrok  badmood
Skorije sam ukapirao kako i kada se pali lampica. Desava se samo kada upalim klimu. Naime ovaj Golf je 'Climatronic' i kada ga vozim negde na otvorenom upalim klimu i tada se pojavi greska posle nekog vremena koja se nakon gasenja klime posle nekoliko dana izgubi.
Posle toga sam poceo da posmatram i nasao da se mali ventilator nikada ne ukljucuje:
1. Kada je auto hladan i klima ugasena ne vrti ni veliki ni mali ventilator
2. Dok je hladan ukljucim klimu na automatski i najjace i tada se ukljuci samo veliki ventilator i to radi prvom brzinom
3. Iskljucim klimu i pustim auto da se zagreje dok ne upali veliki ventilator da se hladi motor i tada radi prvom brzinom
4. Tako zagrejanom motoru ukljucim opet klimu i veliki ventilator samo sto ne poleti drugom brzinom.

Na osnovu svega prethodno navedenog, zakljucio bih da je do malog ventilatora ova greska i plasi me da ne crkne i veliki pa da se pregreje autom. Citao sam ovaj forum i nasao da moze da bude sam ventilator ili termoprekidac ili kontroler ventilatora. Kako sam citao najcesce stradaju sami ventilatori ili termoprekidaci i da treba da proverim skidanjem onog konektora sa prekidaca...
Ja sam hteo to da uradim ali nisam uspeo da nadjem konektor. Ovde sam citao kako i sta treba da uradim http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4448717-How-to-test-Rad-Fan-control-Module-or-have-fans-run-on-high ali odozgo ne uspevam da vidim gde je prekidac a nemam mogucnosti da ga pogledam odozdo.
Da nema mozda neko sliku gde se tacno nalazi termoprekidac i kako bih mu pristupio? Zna li neko mozda po ovom kodu sta moze da bude ova greska, jer sve ovo sto sam napisao je moje razmisljanje na osnovu citanje ovog i drugih stranih VW foruma?


Drugo pitanje je vezano za veliki i mali servis. Koje ulje najvise lezi ovom Golficu i od kog proizvodjaca (nije problem da nabavim orignal ulja)?
Kasevi su mu menjani na 102000 (po servisnoj knjizici) i kada bih trebao da uradim veliki servis?

Hvala vam puno unapred na velikoj pomoci  :46

Van mreže cDa

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1108
  • Age: 41
  • Lokacija: Kikinda
  • Karma: +27/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Škoda Octavia mk4 1.5 TSI
Odg: Golf 5: 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672
« Odgovor #1 poslato: Jun 11, 2014, 10:53:24 posle podne »
Ne pali ti ventilator, pa nema hladjenja, lepo kaze otvoreno kolo ili kratak spoj, skines ventilator pa pogledas sta je u pitanju, petica ima 2 ventilatora (barem dizel a verov i benzin) a jedan hoce da zariba..

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Golf 5: 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672
« Odgovor #2 poslato: Jun 12, 2014, 03:33:26 pre podne »
Na cepu od ulja ti lepo pise koje mu ulje godi, odgovara, a VW ga preporucuje . . .

Sto se ventilatora tice moguce da je zaribao, kao sto cDa rece i to verovatno od silnog koriscenja, ti rece palis klimu kad izadjes na otvoreno ??? Ja imam slican auto i nemam tih problema, ali kod mene je klima na AUTO non stop . . .

Da bi prisao termodavacu moras da skines donji suspleh, zastitnu plastiku ispod motora, ako nemas kanal ili dizalicu, naidjes jednim tockom na ivicnjak, legnes pod auto i skines onih 10 torx srafova . . .

TIP: ne gasi klimu NIKAD, ni leti ni zimi, razlika u potrosnj je stvarno neznatna, a ako si kupio auto da stedis gorivo, onda ga prodaj i kupi auto BEZ klime ;)
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Golf 5: 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672
« Odgovor #3 poslato: Jun 12, 2014, 03:43:31 pre podne »

Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Possible Causes:
Fuse(s) faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Coolant Fan Control Module (J293) faulty
Coolant Fan Control Module faulty
Engine Control Module Power Supply Relay (J271) faulty
Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Coolant Fan Control Module (J293)
Check Coolant Fan Control
Perform Output Test
Check/Replace Coolant Fan Control Module (J293)
Check Activation Signal with Ocilloscope

Check Engine Control Module Power Supply Relay (J271)
Only applies if the Coolant Fan is running with Engine cooled down and Ignition OFF until Battery is drained
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže ivan.t

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Age: 42
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 1.4 16V
Odg: Golf 5: 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672
« Odgovor #4 poslato: Jun 12, 2014, 09:44:13 pre podne »
Palim je najcesce na otvorenom, jer obicno vozim 2-3km do posla i za to vreme ne stigne da ga ohladi. Takodje je kupljen krajem prosle godine a ova godina nije bila topla do skoro.
Nije mi do stednje goriva, primetio sam da se ne razlikuje mnogo, nego vise zbog ovog ventilatora od kako sam primetio. Gledam da ga sto manje mucim da ovaj veliki radi u drugoj brzini stalno da ne crkne i on pa da kasno primetim i prokuva.
Drzis na AUTO stalno? Malo mi je to prejako kad je na AUTO jer u pocetku hoce da me oduva u kabini  lost006

Kako bih mogao da proverim po ovom spisku sta je verovatnije? Zna li neko koji osigurac (i da li je spolja ili u kabini) treba da gledam i kako bih proverio relej?
Rado bih ja oterao majstoru da mi to resi ali ce me otkaciti kao prosli put, jer oni obrisu gresku i ne pojavi se opet i kazu niej to nista. Mrzi ih izgleda da se zezaju sa ventilatorom...
Jedino nekako da ga nateram da provere ovo sto ste mi rekli ali kako  :63

Van mreže cDa

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1108
  • Age: 41
  • Lokacija: Kikinda
  • Karma: +27/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Škoda Octavia mk4 1.5 TSI
Odg: Golf 5: 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672
« Odgovor #5 poslato: Jun 12, 2014, 11:04:51 pre podne »
za auto se slazem, meni je takodje na auto, samo menjam temp u zavisnosti od doba godine