Autor Tema: Polo 6N 1.9D tesko pali vruc.  (Pročitano 1743 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 35
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Polo 6N 1.9D tesko pali vruc.
« poslato: Jun 08, 2014, 04:13:57 posle podne »
mahac
Evo mene posle duzeg vremena lollol
Kao sto kaze naslov teme u pitanju je Polo 6N 1.9D.
Auto tesko pali zagrejan, kada je hladan upali bez problema, ali zagrejan vergla nekih 10 sekundi pre nego sto upali, nekad i izvuce akumulator, a ne sastavi. Auto je zadnjih 6 meseci dimio kada se upali plavicast dim, nekih 5_6 sek Presao 300800, generalna nije radjena, ulja potrosi oko 1l na 1000 km. Saveti su svi dobro dosli, mada ja sumnjam na motor. Pumpa je radjena pre 15000km.  :26
« Poslednja izmena: Jun 08, 2014, 04:21:38 posle podne od strane Vinap »
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.

Van mreže Vlada SD

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 219
  • Age: 29
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk 1
Odg: Polo 6N 1.9D tesko pali vruc.
« Odgovor #1 poslato: Jun 08, 2014, 07:33:32 posle podne »
Izmeri mu kompresiju i znaces na cemu si :D
Faculty of Electronic Engineering, University of Niš

Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 35
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Odg: Polo 6N 1.9D tesko pali vruc.
« Odgovor #2 poslato: Jun 08, 2014, 08:30:22 posle podne »
Ma znam to, nego mi cudno to sto se kompresija meri na hladnom motoru, a on kada je hladan upali bez problema lollol
P.S. zaboravio sam da napisem, da teze vergla kada je vruc mahac
« Poslednja izmena: Jun 08, 2014, 08:36:47 posle podne od strane Vinap »
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Polo 6N 1.9D tesko pali vruc.
« Odgovor #3 poslato: Jun 08, 2014, 08:44:44 posle podne »
vini ja ti odgovorih danas ali mi obrisase poruku. mislim da ti je motor na samrti

Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 35
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Odg: Polo 6N 1.9D tesko pali vruc.
« Odgovor #4 poslato: Jun 09, 2014, 02:54:38 pre podne »
To sam i ja majstore pretpostavio ali sam pre svega hteo da se posavetujem sa vama, da ne bacam pare na gluposti koje nisu sustina problema. Ipak je doslo vreme da se vidi kakav je motor unutra. E da i jos nesto; posto planiram da auto zadrzim jos uvek kod sebe, da li je bolje uraditi generalnu ovog motora ili kupiti drugi motor, za koji opet nemam garanciju u kakvom je stanju? mahac
Unapred se zahvaljujem na svim odgovorima...
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2604
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Polo 6N 1.9D tesko pali vruc.
« Odgovor #5 poslato: Jun 09, 2014, 08:08:59 pre podne »
Kupi PD motor,noviji.

2 Busy from Sony Miro

Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 35
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Odg: Polo 6N 1.9D tesko pali vruc.
« Odgovor #6 poslato: Jun 09, 2014, 02:43:15 posle podne »
Evo malopre sam obisao dva majstora. Jedan mi je rekao ili pumpa ili motor, a drugi opet kaze da ne pusta struju na grejace kada je vruc, mada sija lampica i cuje se relej, a pumpu sam radio pre 18.000 km. mahac
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.

Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 35
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Odg: Polo 6N 1.9D tesko pali vruc.
« Odgovor #7 poslato: Jun 09, 2014, 06:52:46 posle podne »
Hvala svima na odgovorima. Sutra se otvara motor, pa ce se videti sta je i kako je. Moze katanac... mahac
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.

Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 35
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Odg: Polo 6N 1.9D tesko pali vruc.
« Odgovor #8 poslato: Jun 10, 2014, 04:11:29 posle podne »
Evo posto jos nije zakljucano da podelim o cemu se radi sa vama. Sinoc sam krenuo da ga oteram kod majstora nije hteo da upali, nekako sastavi na vucu. Oteram ga sinoc i jutros mu je merena kompresija koja izgleda ovako:
1. cilindar - 15
2. cilindar -17.5
3. cilindar - 13.5
4. cilindar - 18
lollol
Motor je zatim otvoren, glava je u q***u. Gumice kako ih uzmes u ruku one se raspadnu, ventili otisli u tri lepe. Cilindri su toliko izrezbareni kao da ih je neko namerno rezbario. E to vam je to ukratko. Ne gine mi drugi motor, najvervatnije ce ici 1.9 TDI iz Mk4. Uglavnom sve ce biti detaljnije kod mene u temi kako budu tekli radovi. mahac
« Poslednja izmena: Jun 10, 2014, 04:14:36 posle podne od strane Vinap »
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.