Autor Tema: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad  (Pročitano 8666 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže miljan331

  • VW Početnik
  • Poruke: 47
  • Age: 37
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« poslato: Maj 31, 2014, 12:34:52 pre podne »
Vidim ima već tema sa ovim naslovom (izgleda nijedan 1.6 nema miran rad  boodala )...
Komp ne prijavljuje nikakvu grešku, majstor mi menjao regler jer je punio nešto ispod 14 ali i dalje isto...

https://www.youtube.com/watch?v=2--BHuPXTOY

Dok je hladan radi extra, tiho i mirno ali nakon duže vožnje kad počne već da održava 90 stepeni paljenjem ventilatora tad počinje ovaj rad kao sa snimka.
Ne kazem da je vezano sa samim paljenjem ventilatora, već kad je dobro zagrejan onda varira.
A i imam utisak da tad gubi snagu, još ako mu u tom periodu upalim klimu katastrofa!

Ako ima neki predlog šta prvo da radim, hvala unapred!
« Poslednja izmena: Maj 31, 2014, 12:36:36 pre podne od strane miljan331 »

Van mreže stevan018

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Age: 35
  • Lokacija: nis
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Stevan MILETIC
  • Auto: golf 4 1.6 16v
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #1 poslato: Maj 31, 2014, 11:05:27 pre podne »
operi eger ventil, leptir gasa, i proveri lambda sondu i to je to. Ti motori su dobri samo se ne odrzavaju uopste i posle kad dodje stani pani ne valja motor nije bas tako.

Van mreže novi08

  • VW Početnik
  • Poruke: 28
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #2 poslato: Maj 31, 2014, 11:52:10 pre podne »
Baš kao što reče stevan018. Leptip gasa, egr, lambda.
Posle čišećenja leptira gasa, mislim da je potrebna kalibracija istog preko dijagnostike.

Negde sam pročitao da elektro-motor leptira gasa ume da prvi te probleme, al' to je bilo nagađanje.

Šti se klime tiče, obzirom da imam isti motor, kad se upali - osećaj je kao da si debelu taštu ubacio u gepek. Izgubi na snazi.
« Poslednja izmena: Maj 31, 2014, 11:53:42 pre podne od strane novi08 »

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #3 poslato: Maj 31, 2014, 02:13:49 posle podne »
Isto se desava i kod mene samo mislim da za nijansu manje oscilira onako jedva se pozna na kazaljki vise imam osecaj da je nizak ler,cim upalim klimu obrtaji malo skoce i radi fino ujednaceno.Od gresaka nema prijavljuje nista cistio sam letpir i radio adaptaciju stanje ostalo isto.Lambda sonda isto tako ispravna normalno ocitava vrednosti.Planiro sam da iskopcam uticnicu sa EGR al plasim se da ne ostane greska posle kad ponovo ukopcam posto nemam dijagnostiku da resetujem greske.
« Poslednja izmena: Maj 31, 2014, 02:16:23 posle podne od strane canibal86 »

Van mreže stevan018

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Age: 35
  • Lokacija: nis
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Stevan MILETIC
  • Auto: golf 4 1.6 16v
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #4 poslato: Maj 31, 2014, 02:24:27 posle podne »
tim motorima zbog loseg goriva je mana eger ventil. Operi ga lepo i videces razlike odmah

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #5 poslato: Maj 31, 2014, 02:30:31 posle podne »
Kako je najbolje ga ocistiti?

Van mreže miljan331

  • VW Početnik
  • Poruke: 47
  • Age: 37
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #6 poslato: Maj 31, 2014, 03:28:05 posle podne »
I kod mene do skoro se nije primećivalo na kazaljki, ali zvuk motora se promeni, počne da zavija, i kad upalim klimu nestane. Sad već sve jače i jače, još čini mi se nema toga u vožnji samo na leru ali mi je potrosnja nešto veća nego inače...
Znaci samo egr? Leptir nema potrebe da skidam?
Za egr, pošto nemam dijagnostiku, da li će samo da prijavi grešku koju mogu da odem posle negde da skinem ili ima nekog posla kao kod skidanja leptira gasa?

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #7 poslato: Maj 31, 2014, 04:00:37 posle podne »
Ako mislis na ciscenje Egr prvo skines kleme pa onda skidas egr,malo je zeznuto za skinuti vidjet ces ima jedna cev sa egr ide na usis moras nju prvo da odvrnes na usisu pa onda na egr zatim mozes da izvrnes egr sa bloka.Ja sam to vec jednom radio samo ni sam ne znam koliko sam dobro uspeo da ocistim prsko sam sa wd-om.Kad sve vratis kako je bilo i sastavis vratis konektor na egr onda stavi kleme.Bez konektora vracenog nemoj da palis upalice odma lampicu za gresku.
Cuo sam da kad se skine struja sa egr ako je neispravan motor pocne da radi oke mozes to probati al lampica ce sigurno da se upali.
« Poslednja izmena: Maj 31, 2014, 04:03:50 posle podne od strane canibal86 »

Van mreže stevan018

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Age: 35
  • Lokacija: nis
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Stevan MILETIC
  • Auto: golf 4 1.6 16v
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #8 poslato: Jun 01, 2014, 01:06:06 pre podne »
imas dva srafa na usisnoj grani mali sraf na racvi za vodu i dva srafa na egeru. Kada sines agr ventil kupi aksel odmascivac i operi ga. VD 40 ne moze slab je ne moze da opere tu prljavstinu od izduvnih gasova. samo tako uradi i videces drugi rad motora.

Van mreže miljan331

  • VW Početnik
  • Poruke: 47
  • Age: 37
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #9 poslato: Jun 01, 2014, 01:43:30 pre podne »
Probaću da operem egr ovih dana... A da li da skidam leptir gasa? Danas sam gledao deluje čađavo po ivicama klapne. Negde sam pročitao da ako ga vratim bez kalibracije da će sam u toku vožnje da se kalibriše  :huh: ili to zvuči smešno?


Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #10 poslato: Jun 01, 2014, 12:36:20 posle podne »
Ja sam juce skido Egr i nije nes posebno bio prljav malo sam ga cistio benzinom nis specijalno i moro sam da skinem klapnu skroz da mogu cev da vratim samo sam pre svega toga skino kleme i oke je nema neke promene da zeza ler i to

Van mreže mboy87

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1727
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 1.9 TDI
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #11 poslato: Jun 01, 2014, 01:34:42 posle podne »
Ako budeš skidao klapnu gasa posle toga mora da se radi adaptacija preko dijagnostike.  :)


Van mreže stevan018

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Age: 35
  • Lokacija: nis
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Stevan MILETIC
  • Auto: golf 4 1.6 16v
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #12 poslato: Jun 01, 2014, 09:25:38 posle podne »
operi klapnu prljava je. Ne mora da se kalibrise. Samo skini i vrati. Veruj mi neces imati probleme.

Van mreže miljan331

  • VW Početnik
  • Poruke: 47
  • Age: 37
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #13 poslato: Jun 03, 2014, 05:20:12 posle podne »
Skinuo sam klapnu juče, oprao benzinom, vratio i napravio sranje neko izgleda  :( Gas varira katastrofalno od 1500 do 2000 obrtaja, gasi se, i u vožnji dodaje i smanjuje gas sam. Neće da se kalibriše, ne reaguje, bio sam na dve različite dijagnostike (prvi majstor je mislio da je do njegovog softvera) i ništa... Ostavio sam ga kod majstora da vidi šta je...

Inače bila je toliko čađava da je sa donje strane bio sloj sigurno jedno 5mm na klapni...

Van mreže stevan018

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Age: 35
  • Lokacija: nis
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Stevan MILETIC
  • Auto: golf 4 1.6 16v
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #14 poslato: Jun 03, 2014, 05:36:02 posle podne »
Vidi da nisi nesto zaboravio da vratis neki vakum pogledaj sa strane da nije ispao....

Van mreže miljan331

  • VW Početnik
  • Poruke: 47
  • Age: 37
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #15 poslato: Jun 03, 2014, 05:49:26 posle podne »
Skidao sam samo klapnu i egr, mada egr nije bio toliko štrokav. Ali sam vratio sve kako je bilo...

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #16 poslato: Jun 03, 2014, 07:06:26 posle podne »
Druze jesi skino celu klapnu tj ceo onaj deo sto se kaci na usis ili bas samo klapnu si izvadio tj onaj leptir?

Van mreže miljan331

  • VW Početnik
  • Poruke: 47
  • Age: 37
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #17 poslato: Jun 03, 2014, 07:11:21 posle podne »
Ceo deo (4 imbusa), a onda kad sam ga skinuo sam i iznutra leptir izvadio... I tu sam verovatno zeznuo nešto, nemam pojma...

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #18 poslato: Jun 03, 2014, 07:16:02 posle podne »
Pa da tu si napravio problem,ja sam neki dan skino isto i cistio samo nisam diro leptir nisam ga ni pomero samo ocistio odozdo garez.

Van mreže bajic85

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 296
  • Age: 40
  • Lokacija: NS
  • Karma: +9/-30
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 1.4, Bora 1.6
Odg: Golf IV 1.6 16v 2002. nemiran rad
« Odgovor #19 poslato: Jun 03, 2014, 09:11:02 posle podne »
@canibal86@ I jel si posle toga morao da radis kalibraciju ili si samo vratio kako je bilo?