Autor Tema: GOLF V 1.9 TDI  (Pročitano 97803 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže guluaz

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1213
  • Age: 40
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +23/-13
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #80 poslato: Jul 19, 2015, 12:49:45 pre podne »
kod mene je bio podpritisak iz DPF filtera jer je bio puuun  i turbo nije mogao da puni,ni posle prve i druge regeneracije , koja je pokrenuta dijagnostikom, nije radilo kako treba , ali vec posle trece na auto putu  auto ide tri puta bolje i turbo naravno prodisao

Van mreže Karadjordje

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #81 poslato: Jul 19, 2015, 04:34:25 posle podne »
Protokomer moze da ima vise kvarova,kako mehanickih tako i i elektronskih. U 90% kvarova on izbacuje upozorenje na tablu ali  u slucaju onih 10% sve izgleda normalno. Najcesci kvar je senzor protoka vazduha. Nadam se da ces uspeti da resis problem.

Zrnojed

  • Gost
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #82 poslato: Jul 19, 2015, 06:49:59 posle podne »
Koji su to "mehanicki kvarovi" na protokomjeru?
I dje se nalazi taj senzor protoka vazduha?
Crni Djordje tebe pitam.

Sent from turbine


Van mreže Karadjordje

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #83 poslato: Jul 19, 2015, 10:24:31 posle podne »
Mehanicki kvar uletanje parceta filtera ili bilo kog drugog predmeta u membranu sto se ne retko desava na nasim prostorima usled ne menjanja filtera vazduha po nekoliko desetina hiljada kilometara. Ili ne strucnom ugradnjom van standardnih filtera koji poboljsavaju protok vazduha. Filtera koji stoje otvoreni van kucista....

Van mreže Karadjordje

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #84 poslato: Jul 19, 2015, 10:32:26 posle podne »
Sto se tice senzora sam protokomer je jedan veliki senzor koji obavestava glavnu kompijutersku jedinicu o kolicini vazduha koja stize ka motoru. Inace u svetu poznat kao Mass air flow senzor kod nas popularni protokomer.

Zrnojed

  • Gost
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #85 poslato: Jul 19, 2015, 10:43:30 posle podne »
Bravo.
Opet pitam.Koji su to "mehanicki kvarovi" na protokomjeru?

Van mreže Karadjordje

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #86 poslato: Jul 20, 2015, 12:33:09 posle podne »
Ja koliko vidim odgovor si dobio profesore, al ajde da ponovimo jos jednom. Pod mehanicki kvar potpada direktno ostecenje kucista protokomera ili dovodnog ili odvodnog creva od filtera ka protokomeru ili od njega ka usisu. Mala naprslina na plastici moze da prouzrokuje gubitak pritiska vazduha.Automatski gubis odredjenu kolicinu vazduha potrebnu za pravu mesavinu sa gorivom. Nadam se da smo se razumeli.

Zrnojed

  • Gost
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #87 poslato: Jul 20, 2015, 12:44:17 posle podne »
Bravo sjedi 5.
Kuciste i protokomjer su dvije stvari,dok crijeva spadaju pod nesto trece.
Sam protokomjer,ne moze imati mehanicki kvar,samo ostecenje.

Sent from turbine


Van mreže Karadjordje

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #88 poslato: Jul 20, 2015, 01:07:08 posle podne »
Vidi druze da ti kazem nesto, ja ovde pokusavam da pomognem nasem drugaru sa foruma koji ima problem. Nemam nameru da se sa tobom ovde nastavljam. ali posto vidim da sve znas kuciste filtera vazduha i kuciste protokomera nisu isto. kuciste protokomera se cesce ostecuje ponavljam .  A ko je za 5 ii za 1 nije bitno. Komplekse ostavis negde drugde a ovde si samo u sluzbi svojih kolega sa foruma.

Sama isravnost protokomera je ne bitna ako je crevo koje srovodi vazduh ka usisu osteceno i pusta vazduh, isti slucaj sa dovodnim crevom. a to sta je sastavni deo protokomera svi znamo.
« Poslednja izmena: Jul 20, 2015, 04:55:48 posle podne od strane Modus »

Zrnojed

  • Gost
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #89 poslato: Jul 20, 2015, 01:18:31 posle podne »
Protokomjer je senzor,i ne moze imati mehanicki kvar. Ili radi ili ne radi. U to ne racunam lomove.
Kuciste,crijeva itd nijesu protokomjer,prema tome,lom kucista ili probijanje crijeva nijesu kvarovi protokomjera,nego kvarovi kucista i crijeva.
Koje ja to komplekse imam,pa ih lijecim na forumu? Nabroj mi?


Sent from turbine


Van mreže Karadjordje

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #90 poslato: Jul 20, 2015, 01:26:33 posle podne »
Posto creva nisu sastavni deo protokomera ti ih burazeru lepo skini i vozi se. to je sve sto imam da ti kazem jer si sveznalica thumbup

Van mreže DuleC

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 705
  • Lokacija: Sremska Kamenica
  • Karma: +17/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF V 1.9 TDI
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #91 poslato: Jul 20, 2015, 04:30:54 posle podne »
Nemojte se svađati, nema potrebe. Razumem šta hoćete da kažete.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


Van mreže Karadjordje

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #92 poslato: Jul 20, 2015, 05:50:44 posle podne »
Nema svadje, to je sukob misljenja, svako ima pravo na svoje. Ja gledam ako nesto mogu da pomognem a da imam iskustva u tome zasto to ne bih podelio sa tobom. Moj kum je na petici 1.9 tdi promenio 2 protokomera i egr da bi na kraju provalili da je otislo plasticno crevo,tj osteceno za vreme malog servisa. Golf 5 je jako cest na nasim putevima u zadnjih par godina. Skoro svaki servis i majstor su postali veliki strucnjaci preko noci. Najlakse je istresti dzepove i izmenjati sve :)

Zrnojed

  • Gost
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #93 poslato: Jul 20, 2015, 08:11:12 posle podne »
To sto si nacuo nedje nesto,od kuma ili prijatelja,ne znaci da si apsolvirao konstrukciju motora. Jos si zelen.
Zato,polako smireno,bez tenzija.

Sent from turbine


Van mreže Karadjordje

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #94 poslato: Jul 22, 2015, 11:00:58 posle podne »
Majstorcino crnogorska ja drzim auto servis vec 8 godina hvala bogu izuzetno uspesno. Ovde pisem kao obican vozac i drugar na forumu. A o tome da li sam zelen sigurno mi ti neces pricati. Ako ti nesto nije jos jasno javi mi se na privatnu poruku ja da ti objasnim!

Zrnojed

  • Gost
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #95 poslato: Jul 22, 2015, 11:13:19 posle podne »
Vidi se da si "majstor". lollol

Van mreže Karadjordje

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #96 poslato: Jul 23, 2015, 06:34:26 pre podne »
Smejes se svom ne znanju  thumbup

Zrnojed

  • Gost
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #97 poslato: Jul 23, 2015, 09:07:22 pre podne »
Dule C,izvini sto ti kvarim temu.
Nadam se da ces rijesiti problem.

Sent from turbine


Van mreže MarioTDI

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Age: 35
  • Lokacija: RH
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW CC 2.0 TDI DSG
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #98 poslato: Jul 23, 2015, 03:12:18 posle podne »
Nema svadje, to je sukob misljenja, svako ima pravo na svoje. Ja gledam ako nesto mogu da pomognem a da imam iskustva u tome zasto to ne bih podelio sa tobom. Moj kum je na petici 1.9 tdi promenio 2 protokomera i egr da bi na kraju provalili da je otislo plasticno crevo,tj osteceno za vreme malog servisa. Golf 5 je jako cest na nasim putevima u zadnjih par godina. Skoro svaki servis i majstor su postali veliki strucnjaci preko noci. Najlakse je istresti dzepove i izmenjati sve :)

Ja sam pet godina vozio golf 5 tdi 105 ps 260000km. Nikad cuo da je nekome otisao taj mjerac protoka zraka a kamo komad filtera "udario u senzor"...

MAF je odlazio na Golfu 4 najcesce a ne na petici. Ukucaj u google i vidi ako meni nevjerujes

Ako si mehanicar, kvaris si status sa takvim pisanjima.

Van mreže Karadjordje

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF V 1.9 TDI
« Odgovor #99 poslato: Jul 23, 2015, 09:42:00 posle podne »
Protokomer je ostao bukvalno isti od mk 3 do mk7. Razlika je jedino u motorima. Promenili su mu dizajn ali sustina je ostala ista. Prica kako na mk4 cesce crkava je tacna ali samo zato sto je prosecna cetvorka tdi vec preko 350 000 km. Kako crkava na mk3,4 tako i na 5 samo je razlika u kilometrazi. Druga stvar ,to sto ti nisi cuo za nesto ne znaci da se nije dogodilo. Nas drugar na forumu ima problem i mi na njegovoj temi pisemo,ja prevashodno jer zelim da problem resi a neki jer vole iz fotelje da se prave pametni. Bio ja u pravu ili ne to je samo moja stvar,mozes da se slozis ili ne. Moj status mehanicara je moja stvar i na forumu ga ne mogu pokvariti vec na kanalu. Ovde nisam nista drugo do vozac vw-a i tako se predstavljam. Sutra da opet vidim da neko ima problem opet cu od srca da probam da pomognem za razliku od mnogih koji su zanat izucili cupkajuci 3 puta godisnje ispred nekog servisa cekajuci popravku. Zivi bili .