Nece da moze samo tako lako da se stavi glava od 16V. Glava pase na blok fizicki,znaci sve rupe se poklapaju. Ali sad dolazi ono glavno,klipovi od 8V i 16V nisu isti. 8V ima upustenu komoru u klipu,a 16V ima ravan klip sa 2 upustenja za usisne ventile. U sustini bi moglo da radi al bi imao malu kompresiju,neki ljudi rade LOW BUDGET turbo varijante sa ovom kombinacijom. E sad druga stvar koji je problem je iberlauf,8V ima iber na ventil dekli,a 16V ima na bloku mada to moze da sredi tako sto se kupi onaj kao odstojnik od nove bube ili golf 4-ke i onda ces imati iber ispod cepa za ulje. A razvodnik i nije toliki problem,stavi se cep na mesto postojeceg. E da i jos nesto po cemu se razlikuju blokovi o 8V i 16V je to sto 16V uljno hladjenje klipova dok 8V nema i moraces da menjas sve remenice jer ni zupcasti nije isti. E da i 16V ima jacu uljnu pumpu,mislim da koristi isto koji i turbo dizel.
Eto sve izgleda lepo i jednostavno a u sustini i nije. Po meni je najbolje da kupis kompletan 16V i da teras,a ne da preklapas i naklapas jer uvek ce nesto zezati.