G11 antifriz, crvene boje, po tome se najlakse pamti. I napravis rastvor sa destilovanom vodom u odnosu 50:50. I to sipas u rashladni sistem automobila.
A vodu nisi trebao da sipas, posebno ne cesmovacu, jer ima kamenac. Koji moze da se natalozi svuda. A gde god da ga ima, nije dobro.
Da mislim na donje debelo crevo. Kad ono postane vruce, malo posle toga treba ventilator da se upali, ako je sve ispravno. Naravno pratis u kabini temperaturu.
I trebas da ispustis to sto imas sada u rashladnom sistemu. To ispustas dok je auto hladan. Skines donje crevo sa hladnjaka i sacekas da iscuri sve. I vratis. I zategnes selnu, ako je puzna. Ako nije samozatezajuca fabricka. Ni slucajno nemoj da ispustas, ako je auto zagrejan na radnu temperaturu, nego samo kada je hladan motor.
Kad zavrnes selnu, nalijes mesavinu na max. Upalis kola. Cekas da otvori termostat i upali ventilator i dolivas dokle god pada nivo rashladne tecnosti. Cep na koji dolivas da bude otvoren sve vreme. Termoprekidac na hladnjaku zameni kad ispustis vodu, dok u njemu nema nista, pa zavrni i njega i selnu na crevu. Pa dalje.
Kad vidis da nivo dugo ne pada i motor radi dobro, nigde ne curi rashladna tecnost, zavrni cep (ne krvnicki) i auto je spreman za voznju.
Evo i dve tabele za mesavinu destilovane vode i antifriza: