Sada Blade tebi da odgovorim. Dok sam trosio vrijeme da procitam tvoj post o reparaciji kljesta otprilike isto vremena bi trebao da zamjenim oboja zadnja kljesta i jos ozracim. Djelovi sada su toliko dostupni da se ne isplati zajebavati sa reparacijom i nekim Srpskim karabudevinama. TRW kljesta kostaju 60€ a set za reparaciju 30€.Gdje je logika izgubiti pola dana za rastavljanje, smirglanje, ciscenje i strijepljenje da li je osovinica uhvatila koroziju i hoce li pustati ili ponovo blokirati. Ja iskreno ako moram zapeti malo jace na alatu za vracanje odmah narucujem nova i stara saljem u zamjenu za nekih 10€ u nova
Set za reparaciju sam placao 10 evra, samo sve gumice, bez klipa i sisice. Plus trud i vreme, naravno. Na otpadima su klešta 30 evra, koja isto tako sutra mogu da blokiraju, znaci opet neisplativa u odnosu na remontovana. Nova po komadu najjeftinija sto sam nasao 40-50 evra. Govorim o zadnjim kočionim kleštima za Passata B5.5. I remont mi se isplatio.
Ako isključimo faktor finansija, naravno da je bolje da se kupe nova, nego da se remontuju postojeća. Ali kako je ovo Srbija i situacija takva kakva je, teško je taj faktor isključiti. Isto tako sam pre za remont, nego za polovna, ako moze(ako nije oblajznuo navoj sisice ili neki drugi deo fizicki oštećen da ne mogu da se remontuju).
Shvatam sta pričaš iz ugla majstora i to je u redu. Vreme je novac i to sve razumem.
