Ako se neko narasturao tih brava, onda sam to ja. Na proslom autu (Passat B5) sam sa svih 5 brava imao problem. Na ovom sada samo sa dve. Ali me i dalje uhvati muka kada moram ponovo da skidam. Skidaj tapacir, pa onda 100 zabica na onoj metalnoj ploci koja je nosač podizača prozora i teško da ne slomiš nijednu, pa skidaj podizač i tek onda brava. A sve krte plastike(zabice, vođice podizača). Napred je jos i dobro, posto staklo drze dva srafa. Nazad ima samo jedan klin koji je kao osigurac, pa se u taj veci gurne manji, koji ga rasiri. Svi, koji ste se petljali sa tim znate o cemu se radi. I na kraju kada otvoris bravu, to je sistem u sistemu. Sada me nesto zeza suvozačeva. Nekad hoce da zakljuca, nekad ne. Po svemu sudeci, pukao lem na kraju stampane ploce gde je džek. Ono sto je Zarkotekica postavio u podforumu uradi sam. Nije nesto komplikovano, ali zahteva vreme, uslove za rad i sto je najvaznije, strpljenje.