Pozdrav ekipo.
Pretrazio sam Vas forum ne bi li nasao neki podatak vezano za ovaj karburator, koji je ugradjivan jedan kratak period i u w124 mercedesa. Ja muku mucim sa ovim mojim nesretnikom i kome god sam se obratio, niko ne zeli da stavlja ruke u njega. Svi savjetuju zamjenu karburatora ili obicnim 2e, ili nekim drugim, a ja bi najradije pokusao opraviti ovaj moj, ili eventualno, za neku razumnu cijenu kupio ispravni, isti ovakav. Na mercedesovim forumima slabo je ko upucen u ovaj karburator, bas zbog toga sto je raritet u w124, i kojem god majstoru da sam se obratio doceka me rijecima "aha, ovakav je i u golfa", sto me i navelo da se vama obratim. U nastavku teme postavljam vam klip na kojem se vidi problem sa klapnom sauha.
w124 200 carburetor faultMoze li biti problem u onom kompjuteru sto daje signal ler motoricu, ili samom motoricu, na vama je da mi kazete :D
U ovim zimskim danima i ne pokusavam da ga upalim na kljuc, nego prvo otvorim haubu, skinem poklopac karba, rukom spustim klapnu, pa tek onda verglam i auto upali tada bez problema.
Da nije kraj ovoj mojoj tugi pregolemoj, problema sa njim ne fali. :D Svi znate da ovo cudo od tehnike ima dva grla, kojem se drugo grlo otvara na, mislim, 3500-4000rpm. E ovom mom se to drugo uopste i ne otvara, nego se vozi samo na ovo jedno grlo. Mozete misliti kakav je dozivljaj ici uzbrdo, pun gas, a auto tesko dvije tone jedva se 60kmh vuce

A o ubrzanju da i ne govorim
P.S. Nadam se da nisam "fulao" room na forumu, ako jesam izvinjavam se i prastajte sto sam se ovoliko raspisao

Unapred zahvalan svima koji pomognu u resavanju problema
