Problem je sledeci: Kad palim auto ujutru dok je motor hladan (nema veze koliko je hladno napolju jer se isto ponasa i leti i zimi), zaverglam i motor pocne da radi neravnomerno na nekih 500-600 obrtaja i posle 4,5 sekundi rada u takvom rezimu , pocne da radi kako treba ili se ugasi. Ako se ugasi, opet ga zaverglam i tako dok ne sastavi. I dok radi u tom "nekom" rezimu, ne prima gas sa pedale, tj kad stiskam pedalu gasa nema nikakvih uticaja. Bio sam kod majstora, pregledao je ceo auto i nezna o cemu se radi.
Onda sam pozajmio VAG-COM od clana cda, i ocitao mi je sledece greske:
17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)
P1264 - 35-00 - Regulation Range Exceeded
17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)
P1261 - 35-00 - Regulation Range Exceeded

Pored toga, kad radi motor na leru i stavim pracenje u realnom vremenu VAG-COM po cilindrima, prvi i drugi cilindar imaju dosta vece vrednosti od treceg i cetvrtog:

Kad sam pokazao majstoru greske, rekao mi je da moze biti da su dizne u pitanju ali nemora da znaci. Savetovam me je da ih ocistim, ali pod napomenom da mozda necu time resiti problem.
Zanima me da li je neko imao slicnih simptoma na kolima i ako odlucim da ocistim/repariram dizne gde to da uradim?