Autor Tema: bos pumpa  (Pročitano 2713 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže delpo

  • VW Početnik
  • Poruke: 197
  • Karma: +5/-13
  • Pol: Muškarac
  • mehanicari zive od TDI-ja
  • Auto: golf 5
bos pumpa
« poslato: Januar 25, 2014, 02:05:35 posle podne »
golf 2 1.6 d  obican izgleda da me zeza predpalenje (ako gresim u izrazu oprostite) pa me interesuje gde treba i sta da odvijem da bi mrdnuo malo bos pumpu  i probao taj problem da resim pozdrav majstor1

Van mreže RaDiO LJuBaV

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 655
  • Karma: +16/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: bos pumpa
« Odgovor #1 poslato: Januar 25, 2014, 05:00:13 posle podne »
Skines plasticni poklopac zupcastog, imas 2 sarafa ispod remenice, moras okrenut remenicu da ti se poklope rupe da mozes pric sarafima, imas jedan tamo skroz nazad, kod mjeraca, i imas jedan s vanjske strane, njega ces najlakse nac.

Van mreže Milos GTD

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 919
  • Age: 37
  • Lokacija: Popovic
  • Karma: +23/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2
Odg: bos pumpa
« Odgovor #2 poslato: Januar 25, 2014, 07:47:37 posle podne »
ako ne znas kako,bolje oteraj kod majstora...

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13244
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: bos pumpa
« Odgovor #3 poslato: Januar 25, 2014, 08:23:22 posle podne »
Ne diraj to sam, oteraj kod majstora, prezali 500 din. ;)

Van mreže eskachagt

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2228
  • Lokacija: Banja Luka - Nišići
  • Karma: +46/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf II D
Odg: bos pumpa
« Odgovor #4 poslato: Januar 25, 2014, 09:04:44 posle podne »
zašto sumnjaš na predpaljenje? navedi koji ti se simptomi javljaju!!!
VW fan

Van mreže delpo

  • VW Početnik
  • Poruke: 197
  • Karma: +5/-13
  • Pol: Muškarac
  • mehanicari zive od TDI-ja
  • Auto: golf 5
Odg: bos pumpa
« Odgovor #5 poslato: Januar 25, 2014, 11:07:18 posle podne »
pa simptomi su da kada je hladan povucem cok i odrade grejaci upali odmah ali dosta se trese i izlazi beo  dim dok se ne ugreje ( inace ne trosi ulje) kada je zagrejan i radi na leru ne radi ravnomerno tak.tak nego zagna se pa stane pa tako ttttttttt..ttttttt ako sam dobro objasnio (  a negde sam procitao ako kada je hladan izlazi beo dim da je kasno palenje a ako izlazi crn dim da je rano palenje  aaa ako izlazi plav onda jbg.)

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13244
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: bos pumpa
« Odgovor #6 poslato: Januar 26, 2014, 02:26:19 pre podne »
Opet ti kazem, oteraj kod majstora, ako je motor dobar, ne bi smelo nista od pomenutog da se desava, a dvojka je makar, nece kostati sto dukata. Bolje nego da cackas sam i zajebes jos vise, ako vec ne znas i nemas alata. Ja brate na dvojci znam da zamenim filtere itd, ali oko tih stvari se ne isplati eksperimentisati, na kraju ce te kostati vise nego da si odmah oterao kod majstora, naravno dobrog. ;)

Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 35
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Odg: bos pumpa
« Odgovor #7 poslato: Januar 26, 2014, 05:50:31 posle podne »
Pa samim povlacenjem cok-a  ti stavljas pumpu u predpaljenje za nekih 2.5 stepeni.
Kada je napolju hladno mora da dimi zbog kondenzacije.
Ne cackaj tu nista, ako ti netrosi ulje. Sipaj nafte i vozi.
 Ako opet nemozes miran, evo ti mali tekst oko stelovanja pumpe:
Sve bosch pumpe se najfinije podesavaju komparaterom.
E sad samo podesavanje je stvar onoga o cemu se ne slazu mnogi,a to je da li podesavati na fabricki zadate vrednosti, tj nulirati pumpu, ili ici u predpaljenje zavisno od karakteristika motora, istrosenosti dijelova i sl.
to u mnogome zavisi od pritiska koji sama pumpa obezbjedjuje, jer sto je manji, duze ce vremena trebati da se odredjena kolicina goriva rasprsi u pretkomori i izmesa sa vazduhom pa samim tim treba vise ici na predpaljenje.
Sama pumpa se podesava rotiranjem oko svoje ose u jednu li drugu stranu, zavisno od same izvedbe i polozaja zavisi i pravac okretanja pumpe da bi se dobio zelejni efekat.
Polozajem u predpaljenju se dobija zivlji motor, sa malo boljim odzivom na gas, ali se i povecava nivo buke motora i sto se vise ide u predpaljenje buka postaje sve veca, ali je samo paljenje lakse, naravno ukoliko se ne pretjera.
Iance kod vecine dizel motora sa tzv sauhom, tj polugom za hladan start, stvar je u tome da se potezanjem rucice ugao paljenja pomera za oko 2,5 stepeni u predpaljenje, i zato motor drci kad se upali, i ta rucica se po pravilu vraca u osnovni polozaj posle 1-2 min rada motora..
Kasnjenjem paljenja dobijamo motor koji se jako lijepo cuje, mekano radi, i prosto sapuce, ali je trom, vise cadi, i slabije vuce...


Valjda sam uspeo malo da ti objasnim !  mahac
« Poslednja izmena: Januar 26, 2014, 05:55:10 posle podne od strane Vinap »
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.

Van mreže delpo

  • VW Početnik
  • Poruke: 197
  • Karma: +5/-13
  • Pol: Muškarac
  • mehanicari zive od TDI-ja
  • Auto: golf 5
Odg: bos pumpa
« Odgovor #8 poslato: Januar 31, 2014, 02:04:24 posle podne »
probm resen , kasno palenje bilo u pitanju , pomerena pumpa u predpalenje odnosno ka bloku motora i sada ne dimi ne trese jednacito radi pali dobro (jedino je malo bucniji ), a zamolio bih administratore da nekako uvedu kaznene poene onima koji na kraju ne jave kako su resili problem, (prvo opomena preko p.p.) jer mnogi otvore temu i ona se razvije u dosta ucesnika i komentara i na kraju kazu javljam sta sam uradio ili sta je bilo u pitanju i onda ih nema nigde.Mislim da forum sluzi da se rese problemi, i da neko ko ima slican problem kada trazi slicne diskusije sazna sta je bilo u pitanju drugim clanovima koji su imali isti ili slican problem, a ne tipa ee super sada smo diskutovali lepo a ja sutra odoh kod majstora ili u servis pa javljam( i onda neje..m sistem resio sam problem sta ima koga da izvestavam ili javljam sta je bio problem)