Veći sistemi bolje odvlače toplotu, naravno tu postoji granica koja kad se pređe rezultat može (a ne mora) da bude suprotan što se tiče dužine zaustavnog puta.
Znači do neke granice ima smisla, sve preko toga je bacanje para i čist pozeraj ili što bi Englezi rekli "Overkill".
Sigurno si čuo da je poželjno da težina na točku bude što manja jer ona nepovoljno utiče na upravljivost. Potraži "Unsprung weight".
Kao što si napisao - sistem je projektovan u odnosu na karakteristike vozila ali uvek ima malo lufta da se nešto poboljša.
Granica, o kojoj bre granici ovaj priča? Kod VW grupe je jednostavno, držite se ove ideje i šanse da pogrešite su minimalne:
Kočioni sistemi od snažnije braće idu "šraf na šraf" uz minimalne prepravke. Primer: Mk4 256-280-310mm, Mk2 239-256-280mm.
Dodaj na to kvalitetne ili malo agresivnije pločice, pancirna creva, dobre (nove) gume i amortizere - ništa više nije potrebno za ludačku kočnicu, čak ni ABS.