Autor Tema: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v  (Pročitano 5910 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže s.radonjic

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 48
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +15/-4
  • Pol: Muškarac
blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« poslato: Januar 19, 2014, 12:31:19 posle podne »
Jel moze da se prepravi blok od 8v i da se ubace mazalice klipova da bude 16v?Dobio sam glanc novi blok pa bih da ga prepravim u 16v.Razlikuju li se uljni kanali u blokovima ili je razlika samo u mazalicama?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #1 poslato: Januar 19, 2014, 02:51:19 posle podne »
moze da se prepravi bez greske samo ti trebaju klipovi klipnjace,radilica,glava,uljna pumpa,mala bregasta remenica za zupcasti kais razvodnik od 16v motora kr ili pl.(mozda sam nesto i zaboravio ali to je glavnica delova)za motor,a treba ti i ubrizgavanje od 16v.
ne predstavlja problem sto taj blok nema prskalice za ulje moze i bez njih da radi.ta kombinacija je proverena i radi bez greske.
e da ovo sve moze ali na kratki blok tj PB oznaka motora ili neki drugi od G2. ili na neki 1,6 benzin blok stim sto bi se morao razbusiti na 1,8.
« Poslednja izmena: Januar 19, 2014, 02:53:45 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9978
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #2 poslato: Januar 19, 2014, 03:28:20 posle podne »
Zar 1.6 i 1.8 8v nemaju isti prečnik cilindra, razlika je samo u hodu tj. radilica od 1.6 ima kraći hod i malo duže klipove od 1.8 ili sam ja pogrešno protumačio? Hvala.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #3 poslato: Januar 19, 2014, 04:11:42 posle podne »
blok od 1,6 gti motora ima 79,5 80 hod cilindar a obicni 1,6 ima 81
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže s.radonjic

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 48
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +15/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #4 poslato: Januar 19, 2014, 07:18:55 posle podne »
Na bloku lepo pise 1.8,ali slovna oznaka je HN sto je oznaka za 1.6.Drugar je vozio 1.6 sa slovnom oznakom KR,pa me to ne brine previse.Ipak bih stavio mazalice za klipove ako je moguce,a za ostalo cu da izmem kompletan motor stranac i da preselim.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #5 poslato: Januar 19, 2014, 08:36:11 posle podne »
jos jednom kazem da ce to da radi odlicno i bez prskalica za ulje
i cisto sumnjam da ces uspeti naknadno da ih ugradis iz razloga sto je nepristupano mesto gde se iste nalaze i nemam uopste ideju koji bi alat ili masina mogla tu da pridje da izbusi dve rupe po mlaznici jedna za dovod ulja druga navoj da drzi istu u bloku,a i pitanje je ima li u 8v bloku izliven fabricki kanal za dovod ulja do prskalice iz uljne pumpe,a i cisto sumnjam da ces uspeti da pogodis polozaj i  ugao jer ako to ne uradis kada klip dodje u dmt. ima bez geske da udari u nju i da nastane rock n roll.
« Poslednja izmena: Januar 19, 2014, 08:55:37 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

TTS

  • Gost
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #6 poslato: Januar 19, 2014, 09:23:34 posle podne »
Lakše ti je na kompletnom strancu napraviti broj nego se  sex s tim svim  :26

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #7 poslato: Januar 19, 2014, 09:26:47 posle podne »
dobro si mu rekao svaka cast.
tako mudri i rade.
nego covek pitao pa je red da mu se pomogne
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

TTS

  • Gost
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #8 poslato: Januar 19, 2014, 09:35:25 posle podne »
Napraviš broj,šutiš,nikom ne govoriš i voziš... Sat vremena posla.Jednostavno da ne može biti jednostavnije...

Van mreže Radomir89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1560
  • Age: 35
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +79/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 5 GTI DSG
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #9 poslato: Januar 19, 2014, 10:05:40 posle podne »
+1
VW motorsport

Van mreže s.radonjic

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 48
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +15/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #10 poslato: Januar 19, 2014, 11:14:38 posle podne »
Svega sam ja toga svestan,al' mi greota da ne iskoristim glanc nov blok.Dobio sam ga sa lezajevima,radilicom,zamajcem i racunom.Tuga bozija da bleji u garazi ili podrumu.

Van mreže s.radonjic

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 48
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +15/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #11 poslato: Januar 19, 2014, 11:17:09 posle podne »
Odneo bih ga u MR da izbuse rupe,samo kad bih znao dal' su isti uljni kanali kod njega i 16v.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #12 poslato: Januar 19, 2014, 11:25:50 posle podne »
na 16v su fabricki izliveni,a na 8v sam gledao i nisam uspeo da skontam imaju li ili ne ko zna.
cak i da imaju ostaje pitanje sa cime izbusiti rupu tj leziste mazalice.
pogledaj kako je cvrsto naleganje izmedju zida rupe u bloku i samog zida mazalice toliko je cvrsto naleganje da tesko vade iz lezista.
nije mi jasno sto bi se sa tim zamlacivao bev.kad to moze da radi i bez toga.
nadam se da znas da one sluze za hladjenje cela klipa a ne podmazivanje
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže s.radonjic

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 48
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +15/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #13 poslato: Januar 19, 2014, 11:29:24 posle podne »
Znam i to.Imao sam ideju da porucim nove kovane klipove,klipnjace i sve ostalo sto treba pa da se poigram sa nekim kompresorom.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #14 poslato: Januar 19, 2014, 11:33:02 posle podne »
e pa sto ne kazes da se turbo valja iza brda.
onda je to sasvim druga stvar
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže s.radonjic

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 48
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +15/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #15 poslato: Januar 19, 2014, 11:36:25 posle podne »
Zato sam i hteo da iskoristim novi blok.Imam 16v na domacim papirima za 200 eura,al' ko zna sta je taj sve preturio preko sebe.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #16 poslato: Januar 19, 2014, 11:39:11 posle podne »
ako si namerio da vec kupujes 16v motor bitno ti je samo da nije pukao blok a klipove kupis neku od specijala i posle razbusis blok i onda znas da je motor full,a mozes i da ha hilznujes da ostane na standardu ja sam uradio tako
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže s.radonjic

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Age: 48
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +15/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #17 poslato: Januar 19, 2014, 11:58:56 posle podne »
Ta opcija je uvek otvorena.Voleo bih da iskoristim ovaj blok ako je moguce.Samo jos da saznam za uljne kanale pa da odlucim sta cu.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #18 poslato: Januar 20, 2014, 12:01:44 pre podne »
raspitaj se i dva puta prover jel ako se to ne uradi po propisu za cas motor moze da izgubi pritisak ulja i da se razleti
ipak ti je bolje radi taj 16v ako vec nameravas nove klipove da kupujes
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: blok 1.8 8v prepravka na blok 1.8 16v
« Odgovor #19 poslato: Januar 20, 2014, 10:36:42 posle podne »
Ja vozim 8 godina bez mazalica u bloku od 1,6 GTI,na sve to je napakovan kompletan KR.Motor je presao oko 40000 teskog vosta i nisam imao nikakvih problema.Sto se tice ugradnje mazalica,odmah da ti kazem nemoj trositi vreme jer nemogu da se ugrade na obican blok,nema dovoljno mesta da se poravnja i da se ubusi rupa za safljenje,rupa za uljni kanal nije problem.

I da mozes da ugradis mazalice imas jedan drugi problem,otvori cilindara u tom motoru su izbuseni i honovani za toleranciju za fabricke klipove.Ako ubacis kovane klipove za turbo, oni su i kraci i drugaciji po pitanju tolerancije u odnosu na blok,imao bi preveliku toleranciju izmedju novih kovanih klipova i hilzni novog bloka.

Za turbo motor moras imati mazalice za atmosferca koji se vozi na ulici nemoras.Naj kvalitetnije je busenje bloka ako imas klipove na specijali,ako nemas klipove na specijali vec imas standard, mozes da koristis stari blok od trojke 1,9 TDI koji je promer78,5 i da ga busis na meru koja ti treba i on ima mazalice.

Mad Max ti je dobro rekao,imao je priliku da vozi moj auto i da vidi sta ima u motoru.
Naj isplativije je ovo sto kaze TTS a i naj brze.
« Poslednja izmena: Januar 20, 2014, 10:38:25 posle podne od strane scirocco 16vg60 »