Ja sam pre dve godine sredjivao glavu bas iz tog problema i sve je bilo dobro do pre mesec dana kada je sve pocelo ponovo. pritisak u crevima, izbacivanje vode na onom otvoru na posudi, cak mi je i jedno crevo puklo. Zamenio sam cep misleci da je on problem, ponovo isto, cak sam probao d avozim i sa malo odvrnitum cepom na posudi ali mi je prilikom voznje izbacivao vodu i cim ostane malo bez vode pocinje da dize temperaturu pa sam morao d astajem i dolivam vodu. Pre nedelju dana sam otvarao motor glava je zaista bila kriva a videlo se i ostecenje dihtunga glave. Kada sam to radio resio sam da zamenim i karike i letece lagere jer mi auto trosio ulje i kada je majstor skinuo klipove na dva klipa karike se nisu pomerale uopste kao da zavarile. Zamenio karike, letece lagere dihtung kartera, ravnjao glavu, zamenio gumice ventila, dihtung glave, dihtung poklopca, slajfovao ventile(ispravite me ako sam se pogresno izrazio), sipao novo ulje, novi antifriz i kad smo sklopili sve auto je upalio bez problema. Ono sto mene brine i zaista neznam dali je to normalno ili nije ponovo ima pritisak u crevima, neki kazu treba da ima (sto je logicno jer je to zatvoreni sistem i da na posudi na cepu ima ventil koji ispusta visak pritiska) drugi kazu nesme uopste, sta je istina? Napomenuo bih da mi na isparivacu curi pomalo voda na onom delu gde se kace creva za vodu i da je hladnjak zamenjen kupljen je nov, kineski ili turski pa mozda je to problem. temperatura je uvek oko pola nikad preko vec malo ispod. Odlazio sam kod druge majstore neki kazu normalno, drugi kazu da nije dobro. Kako da utvrdim dali je pritisak u crevima dobar ili nije? Auto je Jeta 2, benzinac+plin, 1600 kubika, 1991 god.