Zovem se Jovica,i pisem vam iz Modrice!Dosta dugo vremena pratim ovaj sajt samo iz jednog razloga,a to je sto sam nabavio sebi vw automobil!Prethodno sam imao vise vozila i naravno bili su druge marke(kao Opel,Peugeot..),ali u zadnje vrijeme sam se opredjelio na vw i to passat b5+tdi upravo iz jednog razloga,a to je EKONOMICNOST samog(malo trosi,jeftin za odrzavanje,drzi cijenu i td)!Nazalost,uvidio sam gresku,nije to kako se prica bas,ja sam se odlucio za jaci model od 96kw iz vise razloga,da ne nabrajam sada...Kako ga duze vozim sve mi je vece zlo od tog auta,ali sto je najgore tek u sustini sada cujem koliko i drugi imaju problema sa tim vozilima(u sustini mislim na vecinu vw vozila,odnosno i vise modela,od kojih su najizrazeniji passat i golf-naravno mislim samo na 1.9 modele,jer takav i posjedujem)!Postavio sam danas sam sebi pitanje a evo pitam i vas zasto su ta vozila toliko precijenjena i na glasu,kad ja veci traktor nisam vozio!Ovaj passat trosi oko litru manje od peugeota 407 2.0hdi 100kw ili litru ipo manje od vektre C model 2.2dti 92kw!Na ova dva pomenuta vozila zajedno nisam imao problema kao ja,a bogami i vecina drugih vlasnika vw-a.Samo cu da ukratko napisem sta me muci,odnosno koje su s moje strane konstatovane mane na pomenutom passatu:to je sledece-Interkuler(ima manu nazulja ga prednja maska i dodje do ostecenja istog i pocne da susti odnosno pusta turbo vazduh van sistema u voznji,drugo je Turbina(vrlo brzo kako god vozite svoj auto protera ulje i na ventil gore i u sam interkuler te dolazi do zapusavanja istog i vozilo izgubi dio snage),trece Servo bubanj(neznam zasto ali im odlazi cesto a manifestuje se potvrdom kocnicom),cetvrto Tandem pumpa(navodno konstatovano odlazi zbog losih goriva koja su sve ucestalija na nasim trzistima-napominjem da je ovo poskup kvar),e sad peto je problem koji sam i ja imao a to su Gumice dizni(kvar se manifestovao tako sto auto samo ujutro je tesko palio,i kad upali izbaci nazad crnosivi oblak dima!Ovde sam citao svakakve odgovore i resenja ali kod mene je bio problem taj sto kad su otisle te gumice kuciste dizne je pocelo da vibrira i tako je ostetilo i samo leziste glave u vidu utora u samoj glavi.Kvar se nemoze otkriti nikom dijagnostikom,tu kompresiju pokazuje dobru jer nisu stradale bakrene podloske na diznama koje drze istu nego samo gumice,koje fiksiraju samu diznu i nedaju gorivu da ide u stublinu ili sam sistem motora-karter.Znaci tek kad se dizne izvade moze se vidjeti sta je problem.Kvar nije nimalo jeftin jer je spisak za mijenjanje ogroman!)Ramena necu ni da spominjem,po nasim putevima mogu da traju toliko dok neporucite nova,ali nije problem samo u ramenima,nego kad se ona sjebu ode optika a to zna da vam upali lampicu od ABS sistema,neznam zasto,al mi odmah majstoru pa nam za kojekakve senzore uzimaju grdne pare.Iz mog iskustva jos navodim da je auto od 96kw(bar ja tako mislim)prejak za svoju tezinu i na vecim brzinama dolazi do nestabilnosti istog(ovo je za pasat limuzina),i automobil postaje jako "vrcav"!Prednja sjedala imaju problem,ako se cesto mjenjate sa jos jednim vozacem(kao muz i zena sto su,pa voze obadvoje),i dolazi do cestog stelovanja vozacevog sjedala-sigurno ce vam zasjajiti lampica od jastuka!Sam kokpit unutra je nekako cudno uradjen,sastavi na tabli,vratima,sve skripucka po losem putu,ona platna na vratima se odlepljuju i vise....E sad sam se lijepo predstavio vama svima,i nadam se da ce neko dati neki komentar na ovo moje predstavljanje!Lijep pozdrav svima od Jovice iz Md