Autor Tema: Golf MK4 slabo ubrzanje  (Pročitano 9494 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Golf MK4 slabo ubrzanje
« poslato: Januar 01, 2014, 04:26:09 posle podne »
Prije svega pozdrav za sve, i srecni praznici. E ovako ukratko da opisem istorijat mojeg problema. Kada sam kupovao auto, sve je bilo nekako na brzinu, i probao sam ga samo na bulevaru gdje mogu da razvijem svega 100km/h, prvom i drugom je auto kidalo, znaci bas ono kao i sto treba da ubrzava za 115 konja, medjutim tada nijesam bas znao kako treba da ide za tu konjazu, i pazario auto. Na relaciji do moje kuce postoje 3 trake gdje svi nacepimo auto, uspon je nekih 10%, moj golf se muci da na toj relaciji postigne 120 km/h, gdje obicno auta i sa manjim konjazom razviju i po 140 150 lagano. Nakon nekog vremena meni auto pocne da dimi i odu mi gumoce ventila, koje su mi prouzrokovale savijanje klipljace. Uglavnom ja sve to sredim, uzmem auto od majsora, ali vidim da mi je protokomjer stavio u stranu, nije u polozaj u koji treba da bude, i nakon tog servisa meni auto pocne da trese(drma) u intervalu od 2 do 3 hiljade obrtaja, obicno u 4,5,6 brzini se osjeti, kao da nema dovoljan dotok zraka ili nafte. Pritom mi je rakao da su mi brizgaljke bile nastelovane da vise pisaju nafte, i da je to vratio na fabricko stanje. Prije par dana odlucim da rijesim ovaj problem, i odem kod njega s namjerom da skinem turbinu i radim remont. Prikacio je auto na komp i kaze turbina ti puni, i probamo drugi protokomjer, medjutim auto isto ne ide. Ja cvrsto odlucim i remontujem turbinu. sada auto osjetno bolje ide, ali ponovo se muci na ovoj relaciji da postigne 120km/h. Molim vas za pomoca ako je neko imao isti ili slican problem, jar na komp ne pokazuje nikakvu gresku.

Van mreže MICOB

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +39/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 5,5
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #1 poslato: Januar 01, 2014, 06:32:20 posle podne »
pozz
ima par nelogicnosti sto se tice tvog auta,bar za mene... oko krivljenja tih klipnjaca.Prije ce da bude da ti ne valjaju dizne pa su napravile kvar nego gumice ventila,mada mogu i one da budu ali ....
bez uvrede i ljutnje,promeni ti majstora.
ne mora na dijagnostici uvek da bude greska pa da bi znao sta ne valja,nekad je potrebno videti kako auto puni,ubrizgava.... (merne blokove)
a sta bi mogo da bude: dizna,vakum creva,vakum ventil,tandem pumpa,instalacija.... a mozda i nista od ovoga.

Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #2 poslato: Januar 01, 2014, 07:14:26 posle podne »
Pa to cu i da uradim, poslije praznika idem kod nekog drugog majstora, ali mi za to vrijeme auto stvara nocne more, toliko sam ulozio u njega i ponovo da sere. Ja mislim ovo sto si ti rekao dizne, ili ova tandem pumpa, ako ona ima veze sa kocenjem, takodje zna kocnica da mi bude jako tvrda, da moram bas da stisnem da bi se zaustavio

Van mreže shofro

  • VW Početnik
  • Poruke: 113
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +5/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk4 1.9 TDI
Re: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #3 poslato: Januar 01, 2014, 07:22:16 posle podne »
U vezi kocnica...zna vakum.aparat da zeza....

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk


Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #4 poslato: Januar 01, 2014, 07:31:01 posle podne »
Al to samo kad nadrukam 3,4 puta onda bude kao kamen, ali to me sad uopste ne brine ako mi vjerujes samo ovo gore da rijesim :)

Van mreže MICOB

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +39/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 5,5
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #5 poslato: Januar 01, 2014, 07:35:39 posle podne »
bolje je da ti ne pisemo.dok iznesemo svi svoja iskustva ti ces auto sutra u oglase  lollol lollol
to sa kocnicom i vucom moze da bude isti (jedan) problem.

Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #6 poslato: Januar 02, 2014, 02:15:38 pre podne »
Brate toliko sam ulozio u njega, da ga ne bi prodao, bez da mi pare hitno zatrebaju :). Takva se smeca prodaju od auta, da vise nikad nebi kupio auto sem da odem u njemacku, ili ovdje od prvog vlasnika

Van mreže Acim

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: Republika Srpska
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b4 1.9 TDI
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #7 poslato: Januar 02, 2014, 12:20:16 posle podne »
Drug pokusaj promijeniti n75 ventil,ako imas od nekog pozajmi pa vidi jel do njega..ja sam imao isti problem na passatu. pozdrav

Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #8 poslato: Januar 02, 2014, 01:13:50 posle podne »
Acim gdje se nalazi taj ventil, hvala ti odma cu to pogledati

Van mreže Acim

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: Republika Srpska
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b4 1.9 TDI
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #9 poslato: Januar 02, 2014, 05:07:58 posle podne »
Joj ne znam druze kako da ti objasnim,ukucaj na guglu n75 ventil golf 4 i vidjeces otprilike..na njega idu 3 crijeva od vakuma i dzek koji je povezan s kompjuterom..

Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #10 poslato: Januar 02, 2014, 05:26:15 posle podne »
Upravo sam vidio na google o cemu se radi, procitah na jedan forum da taj n75 treba da se cuje kako klika dok je kontakt upaljen, meni se uoste ne cuje klikanje, drzao sam kontakt 20min i nista, moguce da je on crko, ili rele koji ga pokrece, ali kontam pokazalo bi ga na dijagnostici da ne funkcionise?

Van mreže Acim

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: Republika Srpska
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b4 1.9 TDI
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #11 poslato: Januar 02, 2014, 05:42:02 posle podne »
Meni nije pokazalo nista na dijagnostici,i ja sam guremisao sa tim dok nisam poceo jedan po jedan kvar otklanjati.. pokusaj promijeniti pa vidi jel do njega...poz

Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #12 poslato: Januar 02, 2014, 06:18:04 posle podne »
Daj boze da mi to bude, hvala ti puno na savjetu. Poslije bozica idem kod majstora i javljam sto sam uradio

Van mreže Acim

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: Republika Srpska
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b4 1.9 TDI
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #13 poslato: Januar 02, 2014, 06:35:42 posle podne »
Moj ti je savjet druze da to sam odradis,ako imas nekog nadji taj ventil i promijeni ga...imas dzek i 3 crijeva sto idu na taj ventil,to ti je 10ak min posla..

Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #14 poslato: Januar 02, 2014, 07:28:34 posle podne »
od drugova mi niko nema AJM motor, upravo sada sam skinuo dzek od ventila, i probao tako da vozim, auto isto ide kao i kad je ukljucen, sto znaci da on trenutno izgleda nema nikakvu funkciju. Unimer mi ne radi, da bih provjerio da li daje napon na dzek, ali smislicu vec nesto kako da to provjerim

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #15 poslato: Januar 02, 2014, 08:28:01 posle podne »
Druže, vodi računa sa kog ventila skidaš džek, ima tu i N18, ventil za pokretanje EGR-a, isto izgledaju. Inače, N75 možeš proveriti unimerom. Izmedju kontakata treba da bude izmedju 14-20 ohma. Ja imam donekle sličan problem, samo što meni auto ide extra, sve dok namerno ne odem trećom ili četvrtom do 3500 obrtaja. Onda se malo uguši ali nastavi da vuče, ne ulazi u safe mod. Posle ide isto dobro ali lošije nego što je išao, tačnije ima veliku turbo rupu izmedju šaltanja. Nema greške na dijagnostici, ali ovih dana moram da pratim parametre u vožnji da vidim šta se dešava. U pitanju je Golf 3 TDI, motor od 110KS.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže adisd88

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #16 poslato: Januar 02, 2014, 09:39:23 posle podne »
Posto mi unimer ne radi probao sam sa obicnom sijalicom, da vidim, da li ima struje. Kada mi je samo kontakt upaljen sijalica samo tinja, kada upalim auto sijalica zasija u punom sjaju, sto znaci da ima struje na dzek i da moram mijenjat ventil kolko je sjutra

Van mreže Acim

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: Republika Srpska
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b4 1.9 TDI
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #17 poslato: Januar 03, 2014, 02:42:14 pre podne »
Druže, vodi računa sa kog ventila skidaš džek, ima tu i N18, ventil za pokretanje EGR-a, isto izgledaju. Inače, N75 možeš proveriti unimerom. Izmedju kontakata treba da bude izmedju 14-20 ohma. Ja imam donekle sličan problem, samo što meni auto ide extra, sve dok namerno ne odem trećom ili četvrtom do 3500 obrtaja. Onda se malo uguši ali nastavi da vuče, ne ulazi u safe mod. Posle ide isto dobro ali lošije nego što je išao, tačnije ima veliku turbo rupu izmedju šaltanja. Nema greške na dijagnostici, ali ovih dana moram da pratim parametre u vožnji da vidim šta se dešava. U pitanju je Golf 3 TDI, motor od 110KS.

Jesi pokusao promijeniti protokomjer? poz

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 883
  • Age: 56
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +57/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #18 poslato: Januar 03, 2014, 03:47:28 posle podne »
Protokomer kupio nov, pre dve godine, kada sam radio turbinu. Dijagnostičaru bio nešto sumnjiv.... Mada, i sa starim i sa novim, isto. Skoro sam i prodao stari, kupac se nije požalio. Zanimljivo je to, da se ista stvar dešava leti kada su extremne vrućine! Ide on, ali nema taj odziv gasa, ima malu zadršku, kao povećanu turbo rupu. Kada nisu extremno visoke temperature (jesen, proleće zima), ide kao metak, nema zadrške. Naravno, pomislih da zimi ne dostiže radnu temp. medjutim, termostat otvara, kazaljka zakovana na 90, donje crevo vrelo, Vag-Com pokazuje 90 stepeni... Inače, auto je kod mene 10 godina, do sada nisam čistio interkuler ni EGR. Iz EGR-a, malo piša ulje, tako je i došao iz Nemačke, (120000km). Skidao sam crevo što ide sa interkulera na EGR i cev što ide sa grane dole, ništa posebno nije začepljeno, samo malo masno po zidovima. Moram da napomenem, da mi je stil vožnje godinama, da skoro non-stop vozim oko 3-3500 obrtaja, znači nije penzionerski. Ovo mi se sve dešava poslednjih godina, prvih par godina, nije toga bilo. Možda je leti malo slabije disao (zbog visokih temp.) ali nije se ovoliko osećalo. A jbg, godine ga stigle...
Danas samo gledao parametre EGR-a u vožnji, pa bi zamolio nekog stručnog ako čita da prokomentariše.
Odlučio sam da vidim parametre, kad je EGR zatvoren na način da se sa pečurke skine crevo i blokira šrafom.
Značu ujutru sam pre prvog paljenja skinuo crevo, i pod pretpostavkom da je ERG ispravan, da nije zaglavljen, ne bi trebao otvoriti ni u jednom režimu, jer nema vakuma. Na mernim blokovima grupa 003, vide se vrednosti MAF-a.
Evo slike, da bi bilo jasnije:



U pitanju su vrednosti MAF(specified) i MAF (actual) i EGR duty cycle. Izložena  slika je u leru na 90 stepeni i sa zapušenim crevom što ide na pečurku EGR-a. MAF specified je u okviru fabričkih vrednosti, MAF actual je povećan dosta, ok, to je možda zbog toga što je crevo zapušeno. Treća vrednost EGR duty cycle, je uvek u okviru fabričkih vrednosti, s' tim što je na leru uvek 59,8%, a kada ga stisnem po gasu, spusti se na 4,8%. Ako taj podatak označava otvorenost EGR-a u procentima, onda EGR i dalje radi, znači nije blokiran.
Kada vratim crevo na pečurku EGR-a, MAF actual se vrati u okviru fabričkih vrednosti(240-340) mada, uvek je tu negde oko 335-350, na granici. MAF duty cycle, isto pokazuje kao i sa zapušenim crevom.
Mada, čini mi se da posle poslednje probe na auto-putu, nema toliko više tog gušenja, a možda je to i moj subjektivni osećaj. A gde i da ozbiljnije probam auto kad vrebaju presretači  badmood

Ako je neko nije smorio čitajući ovo pismo, neka prokomentariše vrednosti ako zna!
Da napomenem da je kod MK3 AFN TDI, EGR ventil zavaren za usisnu granu, tako da se ne može samo on promeniti nego zajedno sa granom.

Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Acim

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: Republika Srpska
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b4 1.9 TDI
Odg: Golf MK4 slabo ubrzanje
« Odgovor #19 poslato: Januar 03, 2014, 05:20:58 posle podne »
Ma ostarilo auto i jbg,kod mene je passat 4 66kw 1995 god.. Kod mene je bio kao obicni dizel,i promijenim mu protokomjer i n75 ventil i sad normalno vuce..ali trza mi (u trecoj poslije 3000-obrtaja,u 4 oko 2500 i u petoj jos ranije pocne..kao da izgubi snagu pa dobije,isao kod majstora al ne vrijedi..

A druze sto se tice tvog problema,da nije bospumpa? Jedan moj drug je imao seata toleda i isto mu je tako zastajkivao pri vecem gasu..poz