@martina pg odgovoricu ti ovde posto ti je pp pun i ne primas poruke
mehanicki podizaci se stavljaju za extremni sport. prednost u odnosu na hidro podizace je sto bregasta kad otvara ventile uvijek je isti lift bez obzira na temperaturu ulja i motora .
npr abf otvara 11mm dok je ulje gusto i temperature do 88-90 stepeni. kad se ulje u karteru razrijedi tal lift nema sanse da predje 9,5mm. sa mehanickim je uvijek isti odnosno nema gubljenja snage.
bregaste koje su mimo standarda i namijenjene za vece performanse kostaju od 600 do 2000eu, mada ima i skuplih. ( cijena je za par tj usisnu i izduvnu)
tebi sa standardnom elektronkom diznama i ostalim cudima ispod haube mehanicki podizaci ne znace skoro nista.
a ako bas hoces
16 podizaca da se naprave i da rade kako treba kostace te oko 550eu.
(sve lijepo i lako a i jednostavno izgleda kad ti mico napise treba ti 16 bubnjica i cao zdravo)
2 bregaste bile polovne ili nove da dobijes nekih 11- 12ks su minimum 600eu
treba ti neko da to napravi, a taj ko to zna uzece ti 600-700eu
i poslednje i najvaznije ti vozis golf 3 a on ni kao 2,9 nije brz
evo ti link ako hoces da budes brza
http://www.bar-tek-tuning.com/lshop,showdetail,480,en,1331424979-480,1107452820.nockenwellenvw.vw16v,02201000003,3,Tshowrub--1107452820.nockenwellenvw.vw16v,.htm