Saug se ne povlaci kako se tecnost greje nego se povlaci kako se bimetal u njemu greje a vruca tecnost mu sluzi da zadrzi leptir u otvorenom polozaju. Kad se bimetal ugreje dovoljno da skroz otvori leptir prekida se dovod struje. Voda prolazi kroz kanal na usisnoj grani i time potpomaze grejanje smese na niskim temperaturama. I na kraju, trebalo bi da imas i grejac u usisnoj grani koji takodje greju smesu. Taj grejac je veoma jak. Tako je bar kod mene na autu. Drugar mi je proveravao i bimetal i taj grejac u usisnoj grani i rekao mi da su oba ispravna. Ovaj u usisnoj ima otpor od 1 oma a vrednost za bimetal sam zaboravio. Karburator mi je Solex Pierburg 1B3.
Upravo to me je zanimalo,znam da ima grejac u usisnoj grani koji greje smesu,ali mi dosad nije bilo ni na kraj pameti da kroz usisnu granu prolazi rashladna tecnost,pa zato i pitam sve ovo.Znam kako funkcionise automatski sauh samo sto je moje objasnjenje bilo dosta sturo

.nego sam to primetio za rashladnu tecnost i video da to ima i kod mene,samo sto je zatvoren protok.Sad me to kopka zasto pa cu se malo pozabaviti time--sve mi radi manje vise ok ali sta cu kad volim da cackam
