Druze,trudi se da komemtarises ono sto znas dobro jer ovo sto si naveo nema veze sa zivotom a ja nisam dokon da bih nekoga poducavao motoristiku.
Motor od 150ks
A4 stock (AEB engine code, 150 hp) injectors (Bosch 0280150447) are 210cc @ 3bar (242.5 cc @ 4 bar).
Motor od 180ks
T stock (AWP engine code, 180 hp) injectors (Bosch 0280156061 ) are 317 cc (30#) @ 3bar, (366 cc @ 4 bar)
Motor od 225ks
TT for 225hp, ( Bosch 280 155 811) are 362 cc @ 3 bar and 380 @ 4 bar.
Nemoj da mrsis druge kodove motora sa ovim,drugi kod motora u istoj konjazi moze biti u drugom autu ili godistu.
Turbina K03 oznacava TIP-vrstu ostatak broja oznacava tip i vrstu turbinskih lopatica koji je za razlicit motor drugaciji,kod nas to zovu novi-stari tip iako nije tako....
Svi motori 1,8T imaju kovane klipove sa drugacijom zapreminom komore u celu klipa a ta komora i komora glave motora oznacavaju stepen kompresije ili KOMPRESIONI OMJER a ne pritisak u cilindru.Sto je veci stepen, motor ima manju turbinu i manji stepen dizanja pritiska pa je i konjaza ogranicena.Motor sa manjim stepenom nosi drugacije lopatice turbnine ili cele druge turbine i trpi veci pritisak punjenja i veci je stepen dizanja konjaze.
Pa molim te da ubuduce prvo proveris dobro informacije pre nego sto pocnes da poklapas nekoga sa druge strane tastature jer neznas sa cim se taj tamo bavi.
Sve ovo sto sam ti napisao mozes da proveris u ovlascenom servisu ako neverujes meni i ovim podatcima........
Dobio si odgovor pa ako ti se isti nesvidja ti probaj da ga nacipujes na 225ks,verovatno ces uspeti.
POZDRAV......
