eh da nam nisu te trke na 402m da nas prosvetle malo,

mi jadni nista nebi znali, ja sam cuo i da intercooler ne valja da se menja sa vecim

da se ne nadje neko uvredjen jer to mi nije bila namera,nego po meni je to nikakvo uporedjenje, ako hoces da tacno proveris kako je sasportskim boovom ili fabrickim,stavi ga na valjke sa i bez,pa vidi sta kazu parametri, sto se tice ciptuning kuca,bas naprotiv,jer svi preporucuju zamenu fabrickog bova ako se radi ozbiljnije povacanje snage auta, sto se tice hks. moguce da je tvom prijatelju iso losije sa njim ako je imao 1 ili 2 generaciju hks,oni su ispustali boost u atmo. kako motor ulazi u obrtaje i nikad nije mogo imati max. boost sa tim hks-om. dok kod 4 generacije nema toga,max. drzi bost kako ulazi u obrtaje motor,sva tri sam imao na autu i znam o cemu pricam i necu ga zameniti nikad.tj. vratiti fabricki

ali poenta je sto je momak pitao:
Koliko bi zapravo kostala ugradnja blowoff ventila i da li bi za optimalan rad, bilo potrebno zameniti jos nesto?
a o cemu smo poceli sve da pisemo ovde? na kraju preporucice mo momku da mora i klipove zameniti na autu zbog bova

aj ziveli ljudi
