I po pravilu ga treba zagrejati na radnu temperaturu pa tek kretati.
Meni bi trebalo ceo dan da ovo ispoštujem.

Inače,mislio sam da je problem i kod mene termostat ili termosenzor(davač !)

,ali mi je skoro na servisu majstor rekao da je to normalno.Inače,auto smo tada kačili na dijagnostiku,nije prijavio grešku coolant systema,pipali creva-sve OK.Mada,ima jedna caka kako brže podići radnu temperaturu na vozilima.Bez kartona,naravno.
Odvrnu se točkići za regulaciju ventilacije na "uspravno"(manualna klima)22 stepena-2. brzina-položaj strujanja vazduha na šoferku.I onda je podigne primetno brže.Radi i na otvorenom putu,a posebno u gradskoj vožnji.
Da ne bude zabune,termostat košta 1000RSD,zamena je prosta i stvarno sam želeo da ga zamenim,ali mi je majstor rekao da ne menjam jer nema potrebe.Sve dok grejanje u kabini ne rikne,sve je OK.
