brava ko brava nije skupa svega 20-30e, ali ja ne bih se tako olako zaletao, ako sam dobro shvatio tek gepek moze da se otvori kad okrenes kljuc skroz do kraja zar ne? Ne verujem da je problem do brave, ako ti pali signalizaciju na tabli, (crveni auto sa strelicom koja izlazi iz gepeka, kad je otvoren), ona normalno zatvara vrata (i normalno zakljucava se), i pali ti se svetlo u gepeku (jer ima mikroprekidac u sebi), s njom je sve ok, i na nju slobodno mozes zaboraviti kao problem. Po svemu sudeci verovatno je problem do tzv. pritisnog dugmeta za elektricno aktiviranje brave poklopca (gepeka) ako drugacije ne moze da se otvori gepek sem kljucem, dileme nema, to dugme nije takodje skupo (svega 24e po katalogu, kat. broj je 3B9 827 566 D), i ono je najcesce uzrok zasto je nemoguce otvoriti gepek, sem kljucem, jer normalno nema klasicnu rucku, cijim bi povlacenjem aktivirao mehanizam i otvorio vrata. To je inace problem kod vecine golfova cetvorki karavana i passata karavana jer taj mehanizam otvaranja tako radi. E, sad tu postoji jos jedna kvaka, s obzirom da ti imas i daljinsku varijantu otvaranja gepeka, tu postoji jos jedan izvrsni organ, a to je izvrsni motor daljinskog upravljaca, njena cena je ista kao i prethodnog mehanizma (oko 25e, kat. broj 3B5 827 061 C).
Ja ne bih zurio sa kupovinom delova, vec treba raspakovati, i dobro razgledati situaciju, moguce da je neki od mehanizama malo zaribao (sto se naravno resava WD-40), ako to ne pomaze onda treba otici na dijagnosticki pregled, posto kazes da se sistem buni, cas radi cas ne radi, onda brljavi centralni komfort modul, verovatno ima neku gresku. To su sve moguce varijante kvara brave gepeka, ti vidi ispitaj situaciju, pa javi