Autor Tema: Passat B3 ozivljavanje - potrebni saveti  (Pročitano 8086 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Igoritza

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B3 1.8
Odg: Passat B3 ozivljavanje - potrebni saveti
« Odgovor #20 poslato: Oktobar 21, 2013, 04:12:52 pre podne »
Moja racunica je da bi bilo ustede jer rekoh da zivim u predgradju i svaki izlazak kolima je put pravo 13 km do civilizacije :) zato bi ovo imalo smisla.

Za sad cu da iskuliram povecanje tocka jer sam nasao 4 gume 185/65/14 potpuno nove koje je kupio prijatelj za zimu, i onda naprasno otisao da zivi u Nemacku zbog posla i rekao da uzmem gume. bas me oce te slucajne pogodnosti :)

Pasat je zvanicno u voznom stanju. Homokineticki zamenjen, novi releji, gume sutra montiram ove (brine me malo ubijenih felni al nadam se da nisu ubijene do disbalansa), brave rade za sad sa dva kljuca, zamenjeno ulje i filter. sad ide stajling al pre toga brdo otpada da se poseti.   :82

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13892
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B3 ozivljavanje - potrebni saveti
« Odgovor #21 poslato: Oktobar 21, 2013, 03:41:32 posle podne »
Nadji ovakvu felnu za te zimske gume i nemas sta da brines.


Van mreže Luka_95

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 674
  • Age: 29
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +15/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf II 1.6 TD
Odg: Passat B3 ozivljavanje - potrebni saveti
« Odgovor #22 poslato: Oktobar 23, 2013, 01:03:40 pre podne »
Ajde da pitam vec kad ste otvorili polemiku oko felni..Da li ce se potrosnja povecati ako stavim 15" na golf 2 1.6 td?I da li bi mi kacila guma?U pitanju su felne ATS CUP R15.
. . / ████████ \ . .
=/___________ \=
./(_)=======(_) \.
|\_==__vw__==_/|
l_\___________/_|

Van mreže Igoritza

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B3 1.8
Odg: Passat B3 ozivljavanje - potrebni saveti
« Odgovor #23 poslato: Oktobar 25, 2013, 09:53:47 pre podne »
Na redu je Akumulator pa bih zamolio za pomoc - idem da kupim nov akumulator pa me zanima ako moze neko da mi odgovori jos danas pre kupovine:


U prodavnici insistiraju da akumulator bude minimum 62Ah, 550A sto je meni van pameti, oce da me udare po dzepu sve mi se cini.

Onomad dok je ovaj pasat radio, iz bratovog Jarisa sam privremeno prebacio 45Ah, 480A koji je sluzio nekoliko meseci i to po zimi, i palio kao bomba.

Ovaj auto nema NISTA prilikom starta osim svetla kontrolne table i pumpe za gorivo pa mi nije jasno sto me loze ovi iz prodavnice akumulatora. E sad znam da je 45Ah malo generalno, pa me zanima:

Ako u auto stavim 56Ah, 480A, jel to dovoljno .. ? benzinac je, nema grejace, nema dodatnu opremu ... ? sve sto treba je da kresne 4 svecice ... ? :) Pritom imam ponudu da dam dva lesh akumulatora i da mi se za nov Varta smanji cena za 1500 dinara, i onda bi me izasao 4300 dinara .. ?

Van mreže Radomir89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1560
  • Age: 35
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +79/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 5 GTI DSG
Odg: Passat B3 ozivljavanje - potrebni saveti
« Odgovor #24 poslato: Oktobar 25, 2013, 10:03:22 pre podne »
Mislim da je po fabrici za tvoj motor taj od 62Ah, ali u principu nece nista faliti ako stavis taj od 56Ah...
VW motorsport

Na mreži 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2604
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Passat B3 ozivljavanje - potrebni saveti
« Odgovor #25 poslato: Oktobar 25, 2013, 10:26:07 pre podne »
Hoće li neka slika da padne od tog munje sa novim felnama i homokinetičkim zglobom? blink
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže Igoritza

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B3 1.8
Odg: Passat B3 ozivljavanje - potrebni saveti
« Odgovor #26 poslato: Novembar 05, 2013, 08:29:26 posle podne »
imam sliku before, stavljam zajedno sa after :D

e sad bih zamolio za specifican problem oko struje:

Passat upali iz prve. onda, ako ga odma ugasim oce da upali ponovo. E al ako ga provozam i ugasim - nece da pali.

Ja sam pomislio na sve i svasta ali sam u medjuvremenu cuo da mi dole tandrce jedan od releja. Pa mi je neka sledeca logika: Automatski sauh (ukoliko je kontrolisan od releja) nije u stanju da radi ispravno i zato auto nece da pali.

moram da napomenem da on sve vreme tandrce to jes klikce kad je auto i na kontaktu, taj neki relej koji pravi buku a ja ne znam sa test lampom da proverim da li radi relej ispravno.

Moze li mi neko reci dal sam na pravom putu .. ?

Ako nesto znaci, kada je auto zagrejan i kada okrenem kljuc, u tom konstantnom verglanju pritisak prstom na celu osigurac tablu (posto ne znam koji je tacno relej/osigurac) daje pokusaj paljenja, a ponekad i paljenje tako da je definitivno struja problem.

Van mreže Igoritza

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B3 1.8
Odg: Passat B3 ozivljavanje - potrebni saveti
« Odgovor #27 poslato: Novembar 06, 2013, 05:50:25 posle podne »
Aj ljudi pomagajte ko boga vas molim

evo u slici:



Kada upalim auto, pali iz prve.

Kada se zagreje makar i 5 minuta, vergla u prazno i onda kao da jeeedva zapali benzin i samo pod gasom moze da upali.

U slucaju da procackam relej 288 (na poziciji 3) deluje kao da ima vece sanse da upali, ali i tad jedva.

dok ovaj viseci relej obelezen brojem 1 na poziciji nepoznato (otkacen sa table pa samo visi sa konektorom) klikce kao lud, sve vreme.


Ovde na semi osiguraca nigde ne pise koji relej je odgovoran za automatski sauh, a relej koji bi trebao da prijavljuje hladan motor uopste nije ni prisutan. Napomenuo bih da je sve do sad radilo normalno sa ovakvim podesavanjima, a ovo da nece da upali kad se ugasi se odjednom javilo.


Na mreži 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2604
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Passat B3 ozivljavanje - potrebni saveti
« Odgovor #28 poslato: Novembar 06, 2013, 09:37:09 posle podne »
Brate,što se mučiš? blink  Idi kod autoelektričara krštenog da ti to sredi.
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže Igoritza

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B3 1.8
Odg: Passat B3 ozivljavanje - potrebni saveti
« Odgovor #29 poslato: Novembar 06, 2013, 09:39:36 posle podne »
care, isto razmisljamo, samo je problem da ja krenem do elektricara (najblizi 8 km) sto znaci da moram na rizik, i da molim boga da u samoj voznji ne udavi. zato sam hteo da probam da sredim sam. Pokusacu sutra da zamenim ovaj glavni relej jer sad vidim da nijedna pasat verzija nema ovaj moj 288 relej vec imaju 30 ili 32, tako kaze internet :)

Van mreže Igoritza

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B3 1.8
Odg: Passat B3 ozivljavanje - potrebni saveti
« Odgovor #30 poslato: Novembar 08, 2013, 11:37:42 pre podne »
Brate,što se mučiš? blink  Idi kod autoelektričara krštenog da ti to sredi.

I otisao :)

prosto neverovatno kako su nasi majstori operisani od mozga. U tri servisa sam bio racunajuci i jedan veliki skupi cije ime necu da blatim sad, i otprilike sam dobio isti retard-ogovor:

ne znamo sta mu je.

proverene svecice, provereni releji i osiguraci, sve je ispravno.

Onda je jedan car uzeo onu rucku sto se vrti u kontroli svecica i zamenio je misleci da je ona problem ali i dalje auto nece da upali zagrejan.

Onda sam sam provalio da oce da upali zagrejan al tako sto ga verglam pri punom gasu i negde oko 40te vergle uhvati jedva, i samo sto ne ispadne iz gasa.

onda kad sam odustao od nesposobnjakovica otisao sam kuci i komsija koji nije zvanicno mehanicar rece mi:

"zeza te sinko monopoint"

e sobzirom da je "monopoint" naziv za sistem a ne za deo automobila, pretpostavljam da je u pitanju karburator .. ?



e sad sobzirom da je jedan od ovih amza isproveravao sve zajedno sa svecicama koe je izvadio i ocistio, ostaje zapravo jos samo to.

Ja se poprilicno razumem u osnove rada 4taktnih motora na osnovu skutera i opsteg obrazovanja,  te je moje sledece pitanje:

sobzirom da je ovaj auto stojao par godina, da li mogu ocistiti karburator u nadi da ce da se popravi situacija sa paljenjem .. ? Kolko vidim ne bi trebalo da bude komplikovano: par elektricnih isntalacija, dovodne i odvodne dizne, 2 puta po 3 srafa 12tica... ?

hvala u napred :)