na muci se junaci poznaju , bravo care , iz prilozenog vidim da si ludji i od mene , ovaj podrub kod mesta za rezeorvar , propao je dosta , imas na limundo/kupindo nov da kupis za tipa cini mi se 1800 dinara , uzmi ga obavezno i iseci stari i prevari nov i zavrsio si posao , dosta je nepristupacnu da se seckanjem odradi taj deo , ja nisam mogao da nadjem podrub kad sam sebi radio i sve sam pesaka iz segmenata krpio , mnogo muke i rada otislo ... gledam slike ponovo , odlicna osnova sto rece milan ... 
+1
Već je sve izvareno ... imao sam donatora sa kog sam krojio sve što mi je trebalo.Mada varenja nije bilo puno što je veliki plus.
A osnova je i više nego dobra ... za trideset godina koliko se vozio čovjek ga nikada nije ni ogrebao što je jako teško naći.
Niko prije mene ga nije vario niti farbao i zato se može sve uraditi kako treba.
Auto je kod mene već 4god. a radovi su počeli 2011 mada ne žurim ... radim polako ... po malo kad imam volje i vremena i naravno radim ga po svim mogućim propisima jer znam po nešto od toga......kad sam završio sa čišćenjem patosa dobio sam dodatno volje jer je najteži posao završen a ispod zaštite je bilo dosta dobro stanje.
i što reče zorancile:
Ko nije ovo radio ne zna šta je muka. Svaka čast ljudi. Ovako ja radim limariju i kabine na traktorima kad ih farbam, ali je to mnogo manja i ravnija površina pa većinu farbe skinem šaberom.
Četvorica nas se mijenjala na čišćenju skoro mjesec dana. Čišćen je dva puta i treći put praktično poliran xaxaxa.
evo još par sličica:
prije:

Posle:

Mazali smo epoxijem posle varenja da ne bi koroziralo do sledeće faze.....


Obod je savijen jer će biti maximalno spušten pa da ne bi kačilo
