evo barem svega ovoga i na srpskom jezikuВВ Климатроник (по Хелла) самодијагностика
Оригинални Аутор: Роџер, Локација: Велика Франкфурт ам Маин Постављено: 09-09-2004
Оригинал титле: Еигендиагносе дер ВВ Клима оф Хелла
Превод Од: Нате (АКА ВВАффе), 16-08-2008
Ево неколико упутства о томе како да дешифрује корисне информације из ВВ
Климатроник контролном панелу. Посебно је атрактивна чињеница да не морате било какво
дијагнозе опреме, и може да прочита једну вредност или други, док заустављена на
светло, на пример.
Опис читања кодова грешака, вршења контроле површини теста, и
плочи-дијагноза је ограничена на Хели контролна јединица, као на слици испод. Ова јединица је
наћи у Голф ИВ [ур: у Европи] и Пассат 3Б/3БГ. Споља идентичне
контролне јединице са ВДО су такође користи у неке од истих аутомобила, који имају исто
пиноутс, али чији самодијагностиковање канали су различито додељени. Корисник пазите се!
Читање Интерна грешка меморија:
Паљење.
Да бисте активирали очитавање: Притисните и држите "ЕЦОН" и "Рецирцулате" дугмад
симултанеуоусли око 2 секунде.
Било коју грешку кодова присутни ће сада бити приказан. За померање на следећу поруку о грешци, притисните
"топлије" дугме. Када су сви кодови су приказани, "000" се приказује.
Ако нема грешке присутни, "444" се приказује.
Да бисте уклонили грешку кодова: Након последњег кода је приказан, (тј. после "000" се приказује),
притисните и држите тастер "ЕЦОН" за најмање 2 секунде. "444" биће приказан као потврда
да више не постоје кодови присутан.
Да бисте изашли из режима Интерна грешка меморија: кратко притисните "ЕЦОН" дугме. Листу могућих кодова грешака:
(Еррор цоде / Грешка Локација / тип грешке)
ФФФФ Цонтрол Унит 0к25
0119 Сензор брзине возила 0к25
0214 Суппли Волтаге: 0к06, 0к07
021А Референтни Вотлаге 0к06, 0к07
0510 Температурни сензор - цртица Ветар (1296) 0к1д, 0к1е
0511 Температурни сензор - ноге Ветар (1297) 0к1д, 0к1е
030Б спољна температура сензор - Предњи браник 0к1д, 0к1е
0313 Температурни сензор - Свеж ваздух улазни 0к1д, 0к1е
0332 Температурни сензор - Испаривач 0к1д, 0к1е
0333 Расхладни Сензор притиска
0318 Клима притиска 0к23
031Д фотосензор за Сунчева светлост интензитета 0к1д, 0к1е
0382 Компресор вентила
04Ф7 температура Покретни серво мотор 0к25
04Ф8 Централне Покретни серво мотор 0к25
04Ф9 Свеж ваздух балоне 0к25
04ФА Рециркулација Покретни серво мотор 0к25
025Б ноге / Отапање Покретни серво мотор 0к25
04Б6 Сталне Време сигнал 0к25
0538 ЦАН-Бус
0513 Гатеваи
053Д Комби
04АЕ Гатеваи верзију базе података
0414 Управљачка јединица није кодиран 0к23
043Ф Основне поставке не постиже 0к23
Актуатор тест
Све компоненте система су Цлиматониц остварују током овог теста.
Захтеви:
Паљење искључен, мотор искључен, возила заустављена, Напон акумулатора 15 <15,5 В.
За почетак самотестирање рутина, истовремено притисните и држите тастер "ЕЦОН" и "Рецирцулате"
затим укључите игинитион (не почињу мотор) уз задржавање тастера притисну, и
наставити прессиг дугмад за око 2 секунде више. Сви ЛЦД сегмената у
Климатроник дисплеју ће се сада светли.
Током наредних аутоматски погон теста (у трајању од ~ 30 секунди), сви погони ће бити
остварује се у серијски начин. Поред тога, сви контролна јединица инпута (сензори, Мотори,
Сервос, итд) ће бити проверени да се провери са ог мотора искључен. Током теста Сви тастери су инвалиди, и све ЛЦД сегментима су црне. Када инитализед, само-тестирање
не може прекинути преко контролног панела, нити преко ВАГ-ЦОМ. По завршетку
теста, контролна јединица аутоматски пребацује у "Интерна грешка режим меморије" (види
горе).
Да напусти "Интерна грешка режим меморије", притисните "ЕЦОН" дугме.
Он Боард Диагносис
Он Боард Дијагноза (ОБД) је доступан са / без мотор ради и
док је возило у покрету.
Да бисте унели режим ОБД, истовремено притисните "ЕЦОН", "Хладније" и "брзине вентилатора
Довн "тастера. Померајте се кроз дијагнозе канала користећи "топлије" и "Хладније"
тастера. Климатроник ће наставити да ради у режиму је био пре него што ОБД-
режим је ушао (осим ако не притиснете тастере све истовремено, у ком случају
можете ниже подешавање температуре, брзине вентилатора, или идите у оец режим случајно ...
захтева практикује додир не било који од ових ствари)
Да бисте изашли из режима ОБД, притисните "ЕЦОН" дугме.
Напомена:
Постоје различити канал задатке, у зависности од произвођача. [Ед: Верујем
само Хелла јединице су инсталирани на нас везан за Пассат, али нисам 100% сигуран о томе] Ако
постоји прихватљиво брзина вредност у каналу 16, а онда следеће задатке примењују.
Друге јединице имају брзину на каналу 17 или 19, у ком случају следећем графикону се не
примењиво.
У зависности од возила, све канале могу или не могу бити у употреби.
[Ед: * испод значи да нисам 100% сигуран о значењу канала Лабел]
"Бит" у колони јединицама указује бинарне вредности 0 = фалсе, 1 = тачно. Хелла Клима ОБД канала
Канал приказану вредност јединице
0 Програма Број диг.
1 Ентеријер Температура ° Ц
2. Сунчева светлост интензитета - одложени 10 В / м ^ 2
3. Сунчева светлост интензитета - Тренутна 10 В / м ^ 2
4 Екстеријер Температура - Одложено ° Ц
5. Екстеријер Температура - браник ° Ц
6 Екстеријер Температура - свеж ваздух улаз ° Ц
7 Ветар Температура - ноге ° Ц
8 Ветар Температура - цртица ° Ц
9 вентилатора Напон - Подесите вредност 0,1 В
10 балоне напон - Стварни 0,1 В
11 Темп.-Покретни сет-Вредност диг.
12. Централно-Покретни сет-Вредност диг.
13. Рецирц. Покретни Сет-Вредност диг.
14 ноге / Отапање Покретни Сет-Вредност диг.
15 мотора Рун Тиме Хр.
16 брзина возила мпх (км / х ако не и САД)
* 17 СТАРТ_АП диг.
18. Рецирц. Покретни диг.
19. Компресор Еррор цоде Види Додатак
* 20 ПИ_СТЕЛЛМАКС Аусбл-Рег. Диг.
* 21 ИНТ_СТЕЛЛ Аусбл-Рег. Диг.
* 22 Епсилон Аусбл-Рег. Диг.
23. Ветар Температура - Стварни ° Ц
24. Ветар Температура - Подесите вредност ° Ц
25 темп. Режањ (-) Граничне диг.
* 26 РМП темп. Покретни диг.
27 темп. Режањ (+) Граничне диг.
28. Централни Покретни (-) Граничне диг.
* 29 РМП Централне фронтова диг.
30. Централни Покретни (+) Граничне диг.
31 Рецирц. Режањ (-) Граничне диг.
* 32 РМП Рецирц. Покретни диг.
33 Рецирц. Режањ (+) Граничне диг.
34 ноге / Отапање Покретни (-) Граничне диг.
* 35 РМП ноге / Отапање фронтова диг.
36 ноге / Отапање Покретни (+) Граничне диг.
37. Стална Време Мин. (255 = Нема података)
38. Компресор-ПВМ диг. (0-200)
39. температуру испаривача - Подесите вредност ° Ц
40 температуру испаривача - стварне вредности ° Ц
* 41 Испаривач - И-Стелл диг.
* 42 Испаривач - Епсилон диг.
43 Расхладни притисак бар 44 БиЛевел мик / цртица Ветар фронтова диг.
45 мотора Температура ° Ц
46. Компресор Тренутно - Подесите вредност мА
47. Компресор Тренутно - стварне вредности мА
48 Цомпрессоре Тренутни - Максимална вредност мА
49. Компресор обртаја 100/мин
50 Радијатор вентилатор за хлађење Контрола сигнала%
51 брисач режим диг. (0 = искључено, 1 = Инт, 2 = О)
* 52 ФДК-Исправка ВРТ брисача режим диг.
53 балоне напона Исправка ВРТ брисача режим 0,1 В
54 Број дела
55. ВВ-Број
56 ХЕЛЛА-Н умбра
57 Тест-1
58 Тест-2
59 Тест-3
60 Тест-4
Проширени Дијагноза Канали за ЦАН-варијанте
61 отворено
62 Терминала 15-битни
63 Хот Лампа бит
64 Екстеријер Температура - Филтрирано ° Ц
65 / Ц Прекидач бит
66 обртаја мотора 10 обртаја
67% затамњивањем
68. Карта за хлађење бит
69 земља Верзија 2 = САД 1 = Јапану; 0 = РОВ
Послати подаци
70 отворено
71. Помоћни Грејач (ПТЦ Укључено) бит
72. Компресор по питању битрате-
73 Грејач Офф-битни
74 Екстеријер Температура - пленума - Нефилтрирани ° Ц
75 Компресор оптерећења Нм
76 вентилатора оптерећења%
77 Радијатор Фан оптерећење%
78 Цхецк Енгине Лигхт бит компресора-Цутоут-кодови (Додатак на канал 19)
Код компресора Цутофф Стање
0 Нема
1 Претерана Расхладни притиска
2 вентилатора Неисправни + Уист <3 В
3. Низак Расхладни притиска
5. 4с после мотора Почетак
6 ЕЦОН-Мод
7 Офф-Мод
8 Функција Екстеријер температура
10 ниског напона
11 температуру мотора> 118 ° Ц
12 Мотрониц интерфејс
13 Терминала 15 Напон> 17 В
14. Функција Евапроатор температура
15. Ниједно возило кодирање
16. Компресор Тренутно
17. Сензор притиска Неисправни (само споља регулише компресор)
18 обртаја мотора (само Б5.5 В8)
Напомене о појединачним каналима
Брзину возила приказан у каналу 16 није изузетно прецизан, упркос дигиталним
приказ. То је у основи служи да регулише количину свежег ваздуха у односу на
брзине возила - не мор а ни мање. [Ед: Након поређењу са мојим ГПС-брзину, ја сам
налази канал 16 брзина на мом ауту да прочитате ближе стварном него брзиномер,
али тежи да би се варао један или два мпх спорије од стварног ... користити као Спеедо на сопствени
ризик.]
Канал 40 температуру испаривача могу грубо утврдити да ли хлађење
снаге / Ц ради оптимално или не. Индепент од могуће субјективне
перцепције становника, то је циљ мера постиже испаривача
температуру пре него што касније мешање са топлији ваздух по потреби. Чак иу најтоплијим од
температурама, када је постављено на "Ло", / Ц треба да постигне температуру испаривача у
суседству року од неколико минута, и после највише пола сата вожње лако, треба да
достићи стабилном стању од 3 ° Ц. Грешака у систему
Ако систем грешка је откривена током последњег циклуса вожње, сви ЛЦД сегментима ће
Блинк 2 пута у секунди 15 секунди по паљење укључен.
Следећи стационарни грешке ће такође поставити грешке система:
- ВАГ-тестер Функција 04 - Основна подешавања не обављају.
- ВАГ-тестер Функција 07 - Параметар кодирање није завршен.
- Спољашњи температурни сензор (свеж ваздух Улазни и / или браник) неисправан.
- Пресостат / сензор неисправан.
- Ентеријер температурни сензор неисправан.
- Референтни напон.
