Autor Tema: Poluosovina, Golf 4  (Pročitano 3348 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nikola33

  • VW Početnik
  • Poruke: 114
  • Age: 31
  • Lokacija: Surcin, Beograd
  • Karma: +4/-8
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen - Das auto.
  • Auto: VW Golf V, Golf III, Golf I
Poluosovina, Golf 4
« poslato: Oktobar 04, 2013, 04:31:58 posle podne »
Skoro sam menjao kineticki zglob i poluosovinu i sad, desavalo mi se ranije da pri blagoj krivini u desno, vozacev prednji tocak trese, i imalo je zvuk kao da poluosovina ima lufta i da landara, medjutim, sad kad je sredjena, nema tog zvuka, ali i dalje trese. Primetio sam i da kad na putu idem, znaci pravac, i pustim gas, pustim volan, on ide pravo, a cim pocnem da dodajem gas, vuce u levo. I da napomenem, trap je centriran odmah po sredjivanju poluosovine.
''ja italijanu ne verujem cak ni kad dzonja u garazi...sigurno smislja kako da te ujutru zajebe i upali bar jednu lampicu od neceg''

Van mreže MICOB

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +39/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 5,5
Odg: Poluosovina, Golf 4
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 04, 2013, 07:56:51 posle podne »
ima nesta na trapu sto nije uredu,neki luf (kugla,selen i sl...)

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Poluosovina, Golf 4
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 04, 2013, 10:14:58 posle podne »
pozz nikola, jel majstor koji je radio centriranje trapa tj optiku trapa proverio trap pre toga, majstor to uradi jer ne vredi centrirati trap ako ima negde lufta, a sto  si menjao poluosovinu, kinetik ode ali poluosovina retko pogotovo ta leva jer je kraca

Van mreže bokun

  • VW Početnik
  • Poruke: 149
  • Lokacija: Trebinje RS-BiH
  • Karma: +3/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4,pasat 3, golf 5
Odg: Poluosovina, Golf 4
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 09, 2013, 09:19:04 posle podne »
Mislim da je selen blok u pitanju to su njegovi simptomi.On čak nemora ni pući da se ovo dešava jednostavno guma u njemu omekša i točak ima hod napred nazad, naročito kada se pritisne gas jer je on jedan od delova preko koga motor "vuče" šasiju.To može biti neznatno kretanje ali utiče na smer vozila i inače na upravljivost naročito ako je drugi selen tvrđi pa se javljaju nejednakosti u rasponu taj momenat kada se doda gas.
Ovo je neko moje mišljenje promijenio sam ih puno na raznim autima imam neku presu zgodna je za to promjeniti pa mijenjamo onako uz pivo.
Bolje znati mnogo i cesto, nego ne znati nista, povremeno nikad

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Poluosovina, Golf 4
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 09, 2013, 09:53:04 posle podne »
MA dovoljno je da gumice na balans stangli na toj strani budu lose pa da ga blago povuce. Moras detaljno proveriti trap sto rece Mico.
Boban-Rus

Van mreže Nikola33

  • VW Početnik
  • Poruke: 114
  • Age: 31
  • Lokacija: Surcin, Beograd
  • Karma: +4/-8
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen - Das auto.
  • Auto: VW Golf V, Golf III, Golf I
Odg: Poluosovina, Golf 4
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 10, 2013, 11:00:00 pre podne »
hvala na odgovorima, nasao sam sta je... to je ono sto sam procitao u nekoj temi ''kad dajes svakoj budali da ti radi auto''
u ovom slucaju covek je stavio poluosovinu sa benzinca...
''ja italijanu ne verujem cak ni kad dzonja u garazi...sigurno smislja kako da te ujutru zajebe i upali bar jednu lampicu od neceg''