Došlo je i vreme malo trap da se sređuje, trebalo je da budu samo krajevi spona i homo zglobovi, al se posao proširio malo, pa eto, da počnemo...
To je ptica! To je avion! Ne, to je Audi 100 1.8 plin, leteći auto budućnosti!

Dva majstora su odglavljivala zapeklo rame, to su dva krupna čoveka i jedna metalna šipka, i jedva ga odglaviše...kaže majstor, rame od
tenka, takva se više ne prave...

Pritom je otkriveno da su zglobovi (il kako se već zovu) na ramenu skroz otišli, pa smo naručili novo rame koje stiže danas i biće ugrađeno u toku dana.
Spojnica je bila zapekla pa je majstor brenerom to sredio, ali je šraf toliko uhvatio rđe da je sve izgorelo, inače 3 specijalizovane prodavnice nisu imale taj deo, al smo iskopali neke dobre kod burazera na otpadu u međuvremenu, od kojih je jedna sa mog starog Audija 80...

Novi kraj spone namešten, dalje se radi novi homo zglob, ali dok je majstor to nameštao, zaglavila se poluosovina, kad je to skinuo otkrili smo da je homo zglob do menjača originalan audijev iz fabrike i da su kugle napravile svoju brazdu i da se zbog toga teško okreće, pa će i to biti zamenjeno u što kraćem mogućem vremenu...


Kad je prešao na drugu stranu, kraj spone nije hteo ni da mrdne, pa je nekom viljuškom i čekićem probao da ga odglavi i ništa...na kraju se kraj spone otkinuo od samog šrafa, kaže majstor, to mu se desilo 2 puta, a radi taj posao ceo život.

Usput sam otkrio razog blinkajućeg crvenog znaka uzvika na tabli, pločice su sasvim solidne, ima još mesa, ali je detektor...procenite sami...


Inače sam razočaran limarijom, zato što je neko pametan pre mene predpostavio da iako Audi ima pocinkovan lim, on ipak može da zarđa, pa bolje on da obezbedi ceo donji deo nekim gitom ili masom za zaštitu (?) koja je inače popucala pa sad to izgleda očajno...a ne verujem da i farba treba da izgleda ovako...al dobro, šta je tu je...
