Autor Tema: Iskljucivanje petog cilindra  (Pročitano 26103 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Iskljucivanje petog cilindra
« poslato: Jun 01, 2006, 03:47:36 posle podne »
Peti cilindar sluzi da smanji silu kocenja zadnjih tockova ukoliko je auto prazan, a da poveca ako neko sedi pozadi ili imate nesto u prtljazniku, ali u praksi to neradi uvek kako treba. Njegovim iskljucivanjem dobija se uvek ista sila kocenja zadnjih i prednjih tockova, a posto su napred diskovi a pozadi uglavnom dobosi, odnos kocenja prednjih i zadnjih tockova postaje idealan.

Kod mene sam to uradio jednostavno tako sto sam kupio dva original creva za zadnji tocak i premostio cevi koje ulaze i izlaze iz cilindra, jedno za levi a drugo za desni tocak.

Dobio sam mnogo bolju kocnicu, isao na tehnicki pregled na merenje sila kocenja i masine su pokazale da je sve tip top, i jednostavnije je prilikom ispustanja vazduha iz sistema.

Napominjem da ovo nevazi za vozila gde su i pozadi diskovi!!!
« Poslednja izmena: Jun 01, 2006, 03:49:29 posle podne od strane KOSTA »

Van mreže Bojan_GTI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 835
  • Age: 40
  • Lokacija: Bijelo Polje
  • Karma: +2/-3
    • http://
Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #1 poslato: Jun 02, 2006, 01:35:42 pre podne »
Kralju svaka cast!

Van mreže acakololec

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 487
  • Age: 40
  • Lokacija: Kosovo i Metohija, s.Kololec
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CharlesPiews
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #2 poslato: Januar 14, 2010, 09:36:03 posle podne »
Ja sam danas isao kod majstora da mi zameni zadnje silen blokove i dok je to radio iscureo je glicerin  boodala
Kada je zavrsio sa s.blokovima rekao sam mu da mi zameni peti cilinar jer je pustao a vec sam bio kupio polovan na otpadu da to zamenim i sta se desava. Zamenio je on sve to i nikako da napravi kocnice. Pedala samo propada, i majstor kaze da peti cilindar nevalja hajde da vratimo stari. Vratio on stari i ponovo isto, nema kocnice. Sta ce da mi kaze posle otiso onaj vakum na kome se nalazi glavni kocioni, zamenio on to i ponovo isto. Doso drugi makstor njegov kolega i rekao da je glavni kocioni u kvaru jer nije pustao glicerin na zadnjim tockovima, zamenili glavni kocioni i nekako napravili kocnice ali mi pedala znatno meksa no sto je bila i plus glicerin kaplje na petom kocionom cilindru.

Moze malo detaljnije kako da napravim te racve i izbacim peti kocioni cilindar dok mi glicerin ne iscuri?

Jos da dodam da je potrosio tri kutije glicerina doik je namestio  lollol

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #3 poslato: Januar 14, 2010, 09:44:58 posle podne »
Koje bre glicerin? Da nije i vazelina bilo tamo u garazi  lollol
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže acakololec

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 487
  • Age: 40
  • Lokacija: Kosovo i Metohija, s.Kololec
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CharlesPiews
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #4 poslato: Januar 14, 2010, 09:53:35 posle podne »
Sto ima raspoloznih ljudi za zajebavanje na forumu  lollol
Tecnost za kocione sisteme, jel moze tako?

Van mreže zemunac

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1417
  • Age: 52
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +40/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V,C5,M3 ,Honda
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #5 poslato: Januar 14, 2010, 10:10:34 posle podne »
Tecnost za kocione sisteme?! Mislis na glicerin? bleh bleh
ONLY IN A
   |_Jeep_|
   (OlllllllO)

Van mreže petko.89

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2183
  • Age: 36
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +20/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk1 1.3i
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #6 poslato: Januar 14, 2010, 10:11:14 posle podne »
ja sam zbog toga udario auto......bas ovaj.....ali nista strasno,samo branik...zakocio naglo ,i auto se uvio u jednu od strana.....kao da sam povukao rucnu.....e sad niko nije napomenuo da to ima i mana......i jos nesto mozda ima veze i to sto su mi cevi od zadnjih klesta blize servu na cilindru a prednja dalje od serva,pa onda on prvo nabije pritisak u zadnje pa u prednje....ne znam ,samo to je neko moje misljenje...imam diskove pozadi i nemam peti....sta tu ne valja...evo i dan danas tako vozim i tako mi se desava....sta ciniti?

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 43
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #7 poslato: Januar 15, 2010, 08:55:49 pre podne »
Petko, istovremeno i ravnomerno se nabija pritisak za zadnje i prednje tockove. Unutar gl kocionog ima dva klipa u jednom cilindru. Prvi klip gura DOT ulje u prva dva izlaza i gura drugi klip koji potiskuje ulje u druga dva izlaza. Nadam se da me shvatas, a i na posudi za ulje ima dva nazovimo levka koji ulaze u gl kocioni, po jedan ispred svakog klipa. Ako gresim neka me neko ispravi ali ja sam ovako shvatio princip rada gl kocionog. Rasturio sam moj stari glavni kocioni kada sam ga zamenio... volim da rastavljam stvari  lollol

Van mreže petko.89

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2183
  • Age: 36
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +20/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk1 1.3i
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #8 poslato: Januar 15, 2010, 09:28:17 pre podne »
da ali odakle dolazi pritisak druze.....iz serva...a servu su blize u mom slucaju cevi od zadnjih,a tek posle prednje...i onda on najpre nabije u zadnje pa u prednje......da ima dve cevke koje nabijaju pritisak IZ serva to bi vec bila druga prica....ali kroz jednu cevku izlazi pritisak ,tako da prvo naidje na prve dve koje su blize,pa tek onda na one zadnje.... ;) ali zasto mi se onda uvija zadnji kraj?

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 43
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #9 poslato: Januar 15, 2010, 10:23:44 pre podne »
Pa nije bas tako, tvrdim da je pritisak isti u prednjim i zadnjim izlazima iz glavnog kocionog. Tecnost je nestisljiva koliko se secam iz hidraulike i pneumatike.

Zadnji kraj ti se uvija zato sto ti nije ista sila kocenja na levom i desnom tocku, a ne zato sto nije ista sila na prednjim i na zadnjim tockovima. Ja isto tako nemam peti cilindar ali pozadi imam paknove i dobose, kada nabodem kocnicu za nijansu pre mi blokiraju zadnji tockovi. Na pravcu kada zaletim auto i drzim volan pravo, legnem na kocnicu, nema zanosenja ali sam kocnice sredio tip top. Ti lako mozes na tehnickom da vidis silu kocenja na tockovima.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #10 poslato: Januar 15, 2010, 11:34:26 pre podne »
Da citiram sebe:

"Napominjem da ovo nevazi za vozila gde su i pozadi diskovi!!!"

Znaci izbacivanjepetog nije preporucljivo gde su i pozadi disk kocnice. ;)

Van mreže petko.89

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2183
  • Age: 36
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +20/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk1 1.3i
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #11 poslato: Januar 15, 2010, 12:06:59 posle podne »
mozda je to problem kod mene.......nemam peti a imam diskove pozadi ... bonk

Van mreže Mrki UE

  • VW Početnik
  • Poruke: 161
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #12 poslato: Januar 15, 2010, 02:21:37 posle podne »
Iz ovoga sto si napisao imas veliki problem. Ni

Van mreže petko.89

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2183
  • Age: 36
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +20/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk1 1.3i
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #13 poslato: Januar 15, 2010, 02:41:43 posle podne »
Iz ovoga sto si napisao imas veliki problem. Ni

Van mreže Mrki UE

  • VW Početnik
  • Poruke: 161
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #14 poslato: Januar 15, 2010, 03:08:41 posle podne »
Predpostavio sam da je tako, vidis tu se gre

Van mreže petko.89

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2183
  • Age: 36
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +20/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk1 1.3i
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #15 poslato: Januar 15, 2010, 03:49:01 posle podne »
pa kako? :huh:

Van mreže acakololec

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 487
  • Age: 40
  • Lokacija: Kosovo i Metohija, s.Kololec
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CharlesPiews
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #16 poslato: Januar 15, 2010, 03:51:57 posle podne »
Hvala na korisnim informacijama. Ja imam dobose pozadi, tako da cu najverovatnije da izbacim peti cilindar. Imam jos jedno pitanje, dali mogu da stavim gumena creva umesto petog kocionog cilindra, jedino sam takva mogao da nadjem u radnjama kod mene. Imaju one navojke i duzine su oko 10 cm a ima i duza dok cevcice od bakra nisamnigde nasao. Sta mislite o tome?

Van mreže Comi014

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 221
  • Age: 43
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #17 poslato: Januar 15, 2010, 04:08:38 posle podne »
Naravno da mozes da koristis gumena creva umesto petog kocionog, upravo se ona i koriste pri izbacivanju, i to bas ta dva komada duzine 10-ak cm sa zenskim prikljucima na obe strane.

Van mreže zemunac

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1417
  • Age: 52
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +40/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V,C5,M3 ,Honda
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #18 poslato: Januar 15, 2010, 05:28:41 posle podne »
Ljudi zasto izbacivati peti kocioni??????? Nije on skup,kupi nov ,namontiraj i neces imati glavoblju.Zaobidjite kupovinu kocionih cilimdera po odpadima!!!
ONLY IN A
   |_Jeep_|
   (OlllllllO)

Van mreže acakololec

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 487
  • Age: 40
  • Lokacija: Kosovo i Metohija, s.Kololec
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CharlesPiews
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #19 poslato: Januar 15, 2010, 09:07:14 posle podne »
Zasao i kupio jos gori nego sto je na mojoj jeti, bas zato hocu da ga izbacim. Hvala na odgovorima.