Autor Tema: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V  (Pročitano 7723 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Audi 80

  • VW Početnik
  • Poruke: 157
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-4
Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« poslato: Septembar 10, 2013, 10:46:47 posle podne »
Pozdrav,
treba mi pomoc u vezi potrosnje ulja, merio sam kompresiju i odlicna je.
Auto je presao 180.000 km (1997 god) i pretpostavljam da su onda gumice otisle.
Inace sipam sintetiku 5W40 i potrosi na 2000 kom 1l ulja.
Cuo sam da postoji mogucnost zamene bez skidanja glave, pa me interesuje da li je to izvodljivo kod ovog motora i kako se krecu cene?
Takodje me zanima i dobar majstor za tu operaciju.
Hvala unapred!

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #1 poslato: Septembar 11, 2013, 06:23:33 posle podne »
Samo zamenom gumica bez skidanja, pranja, ravnanja i zamene vodjica i obrade sedala ventila, neces dobiti nista. Hoces na veoma kratak period ali beznacajan. Ili radi kako treba ili dolivaj ulje i trpi. Ovo sto sam ja napisao je oko 100 evra sa skidanjem i vracanjem i obradom.
A drugo, cisto sumnjam da je taj motor presao 180 000 km kad potrosi toliko ulja na 2000 km. Mislim da je mnogo vise ili ga je neko przio debelo .....
« Poslednja izmena: Septembar 11, 2013, 10:15:24 posle podne od strane Boban-Rus »
Boban-Rus

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 45
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #2 poslato: Septembar 11, 2013, 10:03:58 posle podne »
+1
još da dodam, ako hoćeš auto za sebe staviš mu još karike i leteće ležajeve radilice i da te Bog veseli.
Nema zanata bez alata

Van mreže Audi 80

  • VW Početnik
  • Poruke: 157
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-4
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #3 poslato: Septembar 12, 2013, 12:09:16 pre podne »
Na Audiju 80 88 god, menjao sam gumice ventila 97 godine posle predjenih 160000 km. Trosio mi je 1l ulja na 1000 km, ali izmerio sam kompresiju i bila je dobra, tako da su mi radili obradu glave, zamenu gumica i danas posle 16 godina, auto je na cifri od 320000 km, sipam mu polusintetiku i ne trosi ulje uopste od menjanja do menjanja na 10000km. Zato mislim da ni kod Pasata nema potrebe da se radi motor i da su u pitanju samo gumice. Bitno mi je da nadjem dobrog majstora i da se dobro uradi, naravno uz neku razumnu cenu :).
Ima li neko da preporuci nekog majstora?

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #4 poslato: Septembar 12, 2013, 01:46:44 pre podne »
Kolega,

Oni te savetuju to jer ko zna kad ces sledeci put da otvaras motor. I ja sam za tu varijantu. Kad se motor otvara, onda da se barem osvezi.  Ja znam sta ti pricam, jer sam na jednom od prethodnih auta tako samo sredio glavu, a nisam karike i lezajeve. Mesec dana posle toga sam hteo m.da svoja da pojedem. Pa sam opet otvarao motor i naravno glavu sam opet morao da poravnam i za svaki slucaj zamenio samo gumice ponovo. A na to sam jos zamenip letece i lezece lezajeve i karike. Kada je sve to slopljeno, druga prica. isto tako sam hteo da ustedim kao nema potrebe, ali svaka skola se placa. Pa sledeci put, ako se nedao Bog desi, da znam. Naravno za ovo je bitno da seu stubline i klipovi dobri. Cini ti se da ce to malo da te kosta, ali veruj da nije tako. Jer ako ovo uradis, bices mnogo mirniji. A to ne kosta tu razliku u ceni.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #5 poslato: Septembar 12, 2013, 01:53:02 pre podne »
majstori,jel ste pomislili možda da turbo ne troši ulje ?!? :)

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #6 poslato: Septembar 12, 2013, 01:56:21 pre podne »
Da li je moguce da ce turbo toliko da pojede? Reci mi, ako sam u zabludi, bolje da i dalje ne budem. Moj passat je 1.9 TDI PD 130 KS, a ja ga onako fino przim. Nemam uopste laganu nogu, pa mi ne trosi ni upola toliko.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #7 poslato: Septembar 12, 2013, 02:03:48 pre podne »
turbo kad zvekne,nabije svo ulje u usis za manje od 30 sekundi :)

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #8 poslato: Septembar 12, 2013, 12:10:13 posle podne »
Ali kad zvekne turbo, to se pokaze i kroz potrosnju ulja i kroz jos neke stvari. prosto mi je nelogicno da auto sa turbinom dobro ide, a turbina zveknula.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #9 poslato: Septembar 12, 2013, 04:05:01 posle podne »
Blade druže,veruj mi na reč !!!  :rolleyes:

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #10 poslato: Septembar 12, 2013, 06:50:34 posle podne »
Dobro, evo verujem, verujem!  :26

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #11 poslato: Septembar 12, 2013, 07:27:40 posle podne »
Ja nisam i necu ulaziti u detalje oko turba (sto je takodje velika mogucnost potrosnje ulja bez daljnjeg u ovom slucaju) ali sam konkretno dao predlog po povodu same glave odnosno gumica. I niko me nece ubediti u to da samo zamena gumica bez bilo kakve druge intervencije na glavi moze dati rezultata. To da budemo nacisto, pogotovu posle skoro 200 000 km predjenih. Mislim nismo deca da se lazemo..... i sebe i druge.....
Boban-Rus

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #12 poslato: Septembar 12, 2013, 07:45:44 posle podne »
Sale druze, provjeri prvo turbinu kao sto majstor Gagi rece. Kakvo skidanje glave i generalna. Meni je poceo trositi ulje na 130.000km i remontovao turbinu i sve ok. Auto je normalno isao i nije bilo drugih simptoma.

Van mreže skysrb

  • VW Početnik
  • Poruke: 47
  • Age: 42
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • 2fast4u
  • Auto: mk3 i tuaran
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #13 poslato: Septembar 12, 2013, 08:24:23 posle podne »
meni je na pezou 306 td trosio ulje kroz turbo i punio interkuler, kupio sam polovnu turbinu  za 100e i majstor mi uzo 30 da je zameni i sve je posle bilo ok.. kao sto su ti kazali pre mene prvo proveri turbinu pa posle sve dalje motor otvori u krajnjoj nuzdi jer posle tesko legne sve kako treba....

Van mreže Audi 80

  • VW Početnik
  • Poruke: 157
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-4
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #14 poslato: Septembar 12, 2013, 11:06:10 posle podne »
Ma kakva generalna, dobar je motor, to sam siguran. Iz iskustva sa Audijem pretpostavljam da su gumice i zato sam mislio da ih zamenim bez skidanja glave da bi me izaslo jeftinije. Medjutim vidim da uglavnom ljudi po forumima kazu da je bolje da se skine glava i sve lepo uradi. Gumice su inace najeftinija stavka - Viktor einz kostaju 40-50 din kom. Originale nemaju u Autokomercu - kazu kad bi se porucivale bile bi oko 500 din kom :(. Kazem kompresije je odlicna i auto lepo radi, turbina se oseti i to dobro kad povuce. Ne znam moze li nekim merenjem da se utvrdi i kakvom je stanju? Inace kad sam radio skoro veliki servis, skidao sam interkuler i prali kao ''kao'', zato sto nije bio zaprljan i crevo koje ide do njega iznutra nije uprljano.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #15 poslato: Septembar 12, 2013, 11:22:47 posle podne »
Ako je turbina losa i trosi ulje, mora ga biti u interkuleru i to poprilicno. Skini sa jednog kraja crevo pa vidi brate. Turbinu mozes proveriti dijagnostikom kako pravi pritisak. Za gumice (glavu) ti je jasno sta i kako pa resavaj brate.
Boban-Rus

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #16 poslato: Septembar 13, 2013, 09:51:31 posle podne »
Iz iskustva sa Audijem pretpostavljam da su gumice i zato sam mislio da ih zamenim bez skidanja glave

da li je taj audi sa kojim imas iskustva imao 20v i bio turbobenzin motor?
da li je imao ventile 8 ili 7 ili 6 mm precnik stabla?
da li mu je temperatura glave bila 88-95 ili 92-107?
da li je imao lanac i hidro spaner?
da li je imao vanjsku pumpu vode ili onu u bloku motora?
ko ti moze garantovati za 1,8t kad ima dobru kompresiju na mjerenju da nema polovicne karike i poderan blok?
jesi razmisljao malo o ovome a?

Van mreže acix

  • VW Početnik
  • Poruke: 185
  • Age: 41
  • Lokacija: bosna i hercegovina
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5 1.8T
Odg: Zamena gumica ventila Passat B5 1.8T 20V
« Odgovor #17 poslato: Septembar 13, 2013, 11:46:48 posle podne »
Imam isti motor kao tvoj,i imao sam slican problem trosio mi je preko 1l ulja na 3.500-4.000km.Sve sam pregledao i na kraju ustanovio da je u pitanju banalna stvar naime ulje je pod pritiskom curilo pokraj cepa na poklopcu a kako je motor malo nakosen odmah se sliva niz blok i ne vidi se da tu curi nego je samo bilo kao masno oko cepa,kupljen novi cep za nekih 5€ i rijesen problem,jer sam od zamjene ulja presao preko 3.000km a na mjeracu je nivo ulja pao samo 2-3mm.

Zato kreni prvo od banalnih i jeftinih stvari pa ako nije nista od toga onda na otvaranje motora i velika ulaganja.