Autor Tema: Grejanje kabine, duvanje creva?  (Pročitano 8049 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Grejanje kabine, duvanje creva?
« Odgovor #20 poslato: Septembar 15, 2013, 01:59:32 pre podne »
Pa ako hoces bas, da bi na tom motoru sje..o glavu, moras da budes vrhunski umetnik. Da digne temperaturu i da ne primetis i da ga teras tako nekoliko kilometara. Danas sam bas cuo da se desio jedan takav slucaj. Sve brate, ali instrumente moras da pratis. Ili da ti pukne neko crevo od rashladne tecnosti, da takodje ne primetis i da teras tako.

A jel moguce Gedora da je dihtung zviznuo, a da auto ne pokazuje nikakve simptome sem sto ne greje kako treba? Tipa da dize temperaturu ili tako nesto? Svakome, kome je zveknuo dihtung glave, a da ga ja poznajem, jedan od glavnih simptoma je bio da auto dize temperaturu preko propisane. Nemoj da mislis da te za..bavam, pitam te ovako, drugarski, pricamo.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Grejanje kabine, duvanje creva?
« Odgovor #21 poslato: Septembar 15, 2013, 11:47:53 pre podne »
blade taj auto pokazuje temperaturu 90 na satu i kad je prava temperatura tecnosti u motoru 80 i kad je 110. kad predje 110 onda krece kazaljka sa 90 na gore. temperatura 105-110 se na svim modelima koji nose metalni dihtung smatra povisenom a ne kriticnom. sad sve zavisi koliko puta je motor dolazio u polje povisene temperature. od velike temperature prvi strada dihtung a posle glava i ostali sklopovi motora. znaci ta temperatura od 90 stepeni na kojoj je zakucana kazaljka za vrijeme voznje je lazna.
sve dok temperatura rashladne tecnosti ne pocne prelaziti 107-110(povisenu radnu) kazaljka se nece pomjeriti sa 90. imao sam dosta slucajeva da se ljudima u voznji otkine remen kais koji vrti pumpu za vodu. prelazili su po 15km do prvog servisa a temperatura svo vrijeme nije prelazila 90. sta mislis koja je to logika? temperatura ti svo vrijeme bila normalna a motor se toliko ostetio da vise nije ni za kontejner?
nije taj tdi toliko besmrtan i kvalitetan koliko 99 posto clanova ovde misli. budi siguran

Van mreže Joca

  • _______ x X x _______
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5393
  • Age: 45
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +135/-30
  • Pol: Muškarac
  • Only TDI Power
  • Auto: Black Elegance ;)
Одг: Grejanje kabine, duvanje creva?
« Odgovor #22 poslato: Septembar 15, 2013, 01:05:34 posle podne »
Aj i ja nesto lajicki. Da li je pametno izvuci drugi termodavac sa tacnijim ocitavanjem? misli1

Послато са GT-S5830i


Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Grejanje kabine, duvanje creva?
« Odgovor #23 poslato: Septembar 16, 2013, 10:03:46 pre podne »
@Gedora,

Ne mislim ni ja da je besmrtan. Mislim da je dobar. Ali daleko od toga da je, kako popularno kazemo ,,besmrtan,,.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.