Autor Tema: Gubi snagu, gusi se - Polo 1.9D  (Pročitano 2679 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 35
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Gubi snagu, gusi se - Polo 1.9D
« poslato: Avgust 20, 2013, 03:05:39 posle podne »
Drugari pomoc... Desava mi se zadnja 3 - 4 dana da, kada idem uzbrdo dok je auto hladan, pocne da trokira i da se gusi, obicno u trecoj brzini, nakon toga moram ga vratiti u drugu pri cemu onda izbaci malo vise crnog dima i posle toga nema vise problema. Kada je motor vruc, tih problema nema, kao ni na ravnom putu, samo uzbrdo. Kupio sam aditiv za ciscenje dizni, nakon toga se stanje malo poboljsalo nema crnog dima ali se i dalje ponekad gusi uzbro. Polo 6N 1.9 dizel (nije SDI). mahac
« Poslednja izmena: Avgust 20, 2013, 03:09:28 posle podne od strane Vinap »
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Gubi snagu, gusi se - Polo 1.9D
« Odgovor #1 poslato: Avgust 20, 2013, 05:55:30 posle podne »
Ivane, a kazi mi ovo. Ujutru te ja probudim rano u 5 sati. Nateram te da se obuces na brzinu. I poteram te da trcis uzbrdo onako sanjivog sto brze mozes. Koliko bi izrdrzao pa bi poceo da trokiras??? Pa moras brate malo zagrejati motor i ne mozes ga hladnog terati trecom uzbrdo..... Mislim mozes, ali neces dugo..... Posle ga neces terati nikako....ili....  Vec kod majstora na generalnu ili na otpad. bicedobro
Boban-Rus

Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 35
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Odg: Gubi snagu, gusi se - Polo 1.9D
« Odgovor #2 poslato: Avgust 20, 2013, 06:02:07 posle podne »
Hvala Bobane tu si upravu lollol E da i jos jedno pitanje... Majstor mi je pre neki dan ustanovio da su mi gumice ventila popustile, jer pri prvom, jutarnjem, paljenju izbaci malo belog dima (to sam znao i bez njega)... E sad on mi za zamenu trazei 200eura, jel to realna cena ili je ipak to malo previse i koliko je to hitno da se uradi, ulja potrosi oko 200gr na 1000km mahac
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Gubi snagu, gusi se - Polo 1.9D
« Odgovor #3 poslato: Avgust 20, 2013, 06:19:44 posle podne »
Obrada glave sa kompletnim sredivanjem( pranje u spec rastvoru u kadi, ravnjanje, slajfovanje i poliranje siceva ventila, zamena vodjica i gumica ventila, bez ventila) ne bi smela vise da bude od 100evra maksimum. 50 e da ti uzme majstor za rasturanje i sklapanje motora i 50 e da plati onome ko sredjuje glave. 200 e je premnogo brate samo da ti zameni gumice ventila !!!!! angry2  Moj savet, menjaj majstora jer je derikoza!!!
Boban-Rus

Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 35
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Odg: Gubi snagu, gusi se - Polo 1.9D
« Odgovor #4 poslato: Avgust 20, 2013, 07:42:20 posle podne »
Auf, sada kada sam procitao poruku, zamalo da se izvrnem sa stolice, pa on mi je rekao duplo vise  angry2. A koliko je hitno to da se odradi, mslm jel moze da strada jos nesto ako se vozi duze vremena tako?  mahac Hvala na iscrpnim odgovorima
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Gubi snagu, gusi se - Polo 1.9D
« Odgovor #5 poslato: Avgust 20, 2013, 07:46:45 posle podne »
Mislim da je tvoj motor mozda i zreo da se pregleda detaljno jer mi sumnjivo to sto i ulje curi na semeringu radilice i na biracu brzina. oteraj kod nekog drugog i izmeri kompresiju i znaces ste i kako daklje.
Boban-Rus

Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 35
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Odg: Gubi snagu, gusi se - Polo 1.9D
« Odgovor #6 poslato: Avgust 20, 2013, 08:23:56 posle podne »
Ok pogledacu... Inace sad sam se cuo sa majstorom koji mi je DO SADA odrzavao auto i pitao ga za merenje kompresije, a on mi je rekao sledece: Sa tim neces dobiti nista, cujem ja kako on radi i dimi (a dimi samo pri prvom paljenju neke 3sec), nisu tu samo gumice, to je nesto vise, i kopresiju je rizicno meriti jer moze da strada pumpa i dizne.  lollol
E sad sam tek video ko je meni odrzavao auto  boodala
Odoh da trazim normalnog majstora....
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 32
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Gubi snagu, gusi se - Polo 1.9D
« Odgovor #7 poslato: Avgust 20, 2013, 09:31:36 posle podne »
ja se izvinjavam , mozda nije u skladu sa temom, ali da li bi meni pomoglo to sredstvo za ciscenje dizni na golfu 1.6 dizelu , posto mi cadi dosta, motor je radjen pre dve godine i nemam problema sa paljenjem ili slicno , ulja trosi dovoljno.

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: Gubi snagu, gusi se - Polo 1.9D
« Odgovor #8 poslato: Avgust 20, 2013, 09:46:23 posle podne »
Može da pomogne ali nemoj očekivati neko čudo. Treba kupiti kvalitetan aditiv, a pitanje je koji je to, ima ih mnogo na tržištu.
Čitao sam ranije po raznim forumima, dešava se ljudima da kad voze na gorivo u koje je usut aditiv ne dimi auto, a kad sipaju čisto gorivo opet dimi. Aditiv se preporučuje na svaki drugi ili treći rezervoar.



Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 35
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Odg: Gubi snagu, gusi se - Polo 1.9D
« Odgovor #9 poslato: Avgust 20, 2013, 10:36:22 posle podne »
Po mom iskustvu, a probao sam Wynn`s, Wurth i Valvoline, jedino Wynn`s valja, on ti je oko 900rsd flasica, Wurth je 500rsd, a Valvoline oko 1200rsd. Wynn`s se najbolje pokazao u mom slucaju. mahac
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Gubi snagu, gusi se - Polo 1.9D
« Odgovor #10 poslato: Avgust 20, 2013, 10:45:50 posle podne »
ne postoji aditiv koji moze poboljsati rad mehanickih dizni, samo bacate pare.
vini kupi nov filter vaduha i nafte i bice sve ok.

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: Gubi snagu, gusi se - Polo 1.9D
« Odgovor #11 poslato: Avgust 20, 2013, 11:05:33 posle podne »
Lično nisam probao. Komšija je sipao Winnsov preparat iako mu je Golf bio u tip-top stanju, čisto preventivno.
Što se tiče dizni, ako je previše oštećen konus na igli u ulošku onda nema pomoći. Aditiv bi mogao jedino da skine naslage od parafina od D2, samo je pitanje kolika koncentracija treba da bi se to desilo.
Aditivi mogu da pomognu jedino tako što će rastvoriti rdju u boš pumpi (ako je ima) i skinuti parafin.
Slično rade "majstori" u nekim boš servisima, pumpu okreće probni sto, a oni sipaju WD-40 u ulaz goriva, razrade se krilca i valjčići i pumpa radi k'o nova. :)