Sve bosch pumpe se najfinije podesavaju komparaterom.
E sad samo podesavanje je stvar onoga o cemu se ne slazu mnogi,a to je da li podesavati na fabricki zadate vrednosti, tj nulirati pumpu, ili ici u predpaljenje zavisno od karakteristika motora, istrosenosti dijelova i sl.
to u mnogome zavisi od pritiska koji sama pumpa obezbjedjuje, jer sto je manji, duze ce vremena trebati da se odredjena kolicina goriva rasprsi u pretkomori i izmesa sa vazduhom pa samim tim treba vise ici na predpaljenje.
Sama pumpa se podesava rotiranjem oko svoje ose u jednu li drugu stranu, zavisno od same izvedbe i polozaja zavisi i pravac okretanja pumpe da bi se dobio zelejni efekat.
Polozajem u predpaljenju se dobija zivlji motor, sa malo boljim odzivom na gas, ali se i povecava nivo buke motora i sto se vise ide u predpaljenje buka postaje sve veca, ali je samo paljenje lakse, naravno ukoliko se ne pretjera.
Iance kod vecine dizel motora sa tzv sauhom, tj polugom za hladan start, stvar je u tome da se potezanjem rucice ugao paljenja pomera za oko 2,5 stepeni u predpaljenje, i zato motor drci kad se upali, i ta rucica se po pravilu vraca u osnovni polozaj posle 1-2 min rada motora..
Kasnjenjem paljenja dobijamo motor koji se jako lijepo cuje, mekano radi, i prosto sapuce, ali je trom, vise cadi, i slabije vuce...
Valjda sam uspeo malo da ti objasnim !
