Autor Tema: Stelovanje Bosch pumpe  (Pročitano 30161 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Mico-mico

  • VW Početnik
  • Poruke: 185
  • Age: 35
  • Lokacija: Montenegro-Podgorica
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.6d
Stelovanje Bosch pumpe
« poslato: Avgust 13, 2013, 03:05:59 posle podne »
Vozim golfa 2 dizela,radio sam remont bossh pumpe,ali majstor koji mi je to radio nema neki aparat cime se steluje bossh pumpa,ona u glavnom ne curi vise,auto ne dimi,ali imam problem pri ubrzanju,jer auto kad dam gas sporo ga prihvata,cuje se da vristi kad mu nabijem jaci gas,ali dosta slabije zabrzava,naprimer kad bih nekoga preticao treba mi dosta dugo da ga preteknem,jer nece ono kako ja dajem gas da ako zabrzava vec sporije to radi.E sad zna li ko u cemu je problem...

Jedan majstor me je pitao da li ti je KOMPARATEROM podesio kut paljenja,moze li mi neko objasniti kakav efekat se postize sa ovim..??
Mico Opancina

Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 35
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Odg: Stelovanje Bosch pumpe
« Odgovor #1 poslato: Avgust 13, 2013, 03:15:44 posle podne »
Sve bosch pumpe se najfinije podesavaju komparaterom.
E sad samo podesavanje je stvar onoga o cemu se ne slazu mnogi,a to je da li podesavati na fabricki zadate vrednosti, tj nulirati pumpu, ili ici u predpaljenje zavisno od karakteristika motora, istrosenosti dijelova i sl.
to u mnogome zavisi od pritiska koji sama pumpa obezbjedjuje, jer sto je manji, duze ce vremena trebati da se odredjena kolicina goriva rasprsi u pretkomori i izmesa sa vazduhom pa samim tim treba vise ici na predpaljenje.
Sama pumpa se podesava rotiranjem oko svoje ose u jednu li drugu stranu, zavisno od same izvedbe i polozaja zavisi i pravac okretanja pumpe da bi se dobio zelejni efekat.
Polozajem u predpaljenju se dobija zivlji motor, sa malo boljim odzivom na gas, ali se i povecava nivo buke motora i sto se vise ide u predpaljenje buka postaje sve veca, ali je samo paljenje lakse, naravno ukoliko se ne pretjera.
Iance kod vecine dizel motora sa tzv sauhom, tj polugom za hladan start, stvar je u tome da se potezanjem rucice ugao paljenja pomera za oko 2,5 stepeni u predpaljenje, i zato motor drci kad se upali, i ta rucica se po pravilu vraca u osnovni polozaj posle 1-2 min rada motora..
Kasnjenjem paljenja dobijamo motor koji se jako lijepo cuje, mekano radi, i prosto sapuce, ali je trom, vise cadi, i slabije vuce...


Valjda sam uspeo malo da ti objasnim !  mahac
« Poslednja izmena: Avgust 13, 2013, 03:19:29 posle podne od strane Vinap »
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.

Van mreže boban85

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +1/-4
  • Auto: passat b3 1.6Tdinterc.
Odg: Stelovanje Bosch pumpe
« Odgovor #2 poslato: Avgust 13, 2013, 03:26:58 posle podne »
raspitaj se gde ti je sraf za kolicinu nafte, negde sa desne strane bi trebao da bude, vrv ti je zavrnuo kolicinu dizela majstor

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 32
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Stelovanje Bosch pumpe
« Odgovor #3 poslato: Avgust 13, 2013, 03:57:47 posle podne »
ja i sa nastelovanom pumpom odnosno nuliranom , retko gde preticem :D

Van mreže Mico-mico

  • VW Početnik
  • Poruke: 185
  • Age: 35
  • Lokacija: Montenegro-Podgorica
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.6d
Odg: Stelovanje Bosch pumpe
« Odgovor #4 poslato: Avgust 13, 2013, 05:02:21 posle podne »
Ma nije sama stvar u preticanju,nego u opste do zaletanja na nekih 80h
Vinamp je to fino objasnio i sad mi malo jasnije o cemu se radi,ja na primer u brdo neko ne velikog uspona,ne mogu preko trece brzine,motor vristi tako da bi coek pomislio ovaj moze i petom ali nece da ga je..s
dok na primem otac ima isti golf nije losa masina ista kubikaza i kw,to je zmaj,ako zna ko gdje je uspon od manastira Morace do crkvina iz pravca Podgorice,sa ocevim golfom idem 4 a nedje i 5om brzinom a sa mojim se natezem 3om
Mico Opancina

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Stelovanje Bosch pumpe
« Odgovor #5 poslato: Avgust 13, 2013, 05:03:58 posle podne »
Nije tema, ali taj motor sa svoju (uporedjujuci sa automobilima koji se sada uglavnom voze, malu snagu (54 KS).  Moj otac i dalje vozi svog Audija 80 cc, sa tim motorom. On sasvim dobro ide. Za svoju snagu. Ne moze on da pretekne kao passat b6 2.0 TDI, ali nije ni mrtvak kako neki ovde opisujete.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 35
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Odg: Stelovanje Bosch pumpe
« Odgovor #6 poslato: Avgust 13, 2013, 05:40:19 posle podne »
E ovako: moras prvo da razjasnis dve stvari. Prvo: Koliko su vam isti motori, toliko ustvari i nisu. Ako im je ista kubikaza i ako su im isti kilovati, najverovatnije im nisu iste karike i stubline, odnosno mislim na unutrasnjost motora. Mala razlika u kompresiji kod dizela, moze mnogo da znaci. Kapiras sta hocu da kazem. Drugo: ako si siguran da ti je motor ok, onda nadji krstenog bosistu da ti nasteluje ugao paljenja i kolicinu goriva koje ce biti ubrizgano u cilindre. mahac
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: Stelovanje Bosch pumpe
« Odgovor #7 poslato: Avgust 13, 2013, 09:17:31 posle podne »
Ko zna da li su im i menjači isti.

Van mreže Mico-mico

  • VW Početnik
  • Poruke: 185
  • Age: 35
  • Lokacija: Montenegro-Podgorica
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.6d
Odg: Stelovanje Bosch pumpe
« Odgovor #8 poslato: Avgust 13, 2013, 09:59:31 posle podne »
Sve ima svoje,ali oba su starija ali u dobrom su stanju jos :) koliko otprilike kosta taj poduhvat da znam :)
Mico Opancina

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 32
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Stelovanje Bosch pumpe
« Odgovor #9 poslato: Avgust 14, 2013, 12:33:27 posle podne »
stelovanje bos pumpe ti nije skupo ja sam to skoro radio mogu da proverim kasnije koliko kosta ne mogu sad napamet da se setim.

Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 35
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Odg: Stelovanje Bosch pumpe
« Odgovor #10 poslato: Avgust 14, 2013, 08:44:17 posle podne »
Stelovanje bos pumpe je 1000 rsd, znaci dole kod vas je najverovatnije 10tak evrica... mahac
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.

Van mreže Mico-mico

  • VW Početnik
  • Poruke: 185
  • Age: 35
  • Lokacija: Montenegro-Podgorica
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.6d
Odg: Stelovanje Bosch pumpe
« Odgovor #11 poslato: Avgust 14, 2013, 09:06:09 posle podne »
E pa hvala,kad to zavrsim javicu rezultate,cim nadjem vremena malo :)
Mico Opancina

Van mreže gillespie

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Lokacija: Indjija
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 3 1.9TD
Odg: Stelovanje Bosch pumpe
« Odgovor #12 poslato: Decembar 11, 2013, 12:20:19 posle podne »
Pozdrav, da li neko može da mi kaže da li su mi sumnje opravdane? Naime, na mom golfu 3 1.9 TD, radjena je generalka pre nekih 10 dana, auto pali na čvrgu, ali pri jutarnjem paljenju, trza i štekće, ne reaguje mi automatski saug, i dimi belo na auspuh, kao odžak, sve dok ne proguta tu knedlu i onda radi normalno, ali sa povećanim ler gasom, što znači da se saug maltene budi posle tih nekih 2 minuta. Ja sumnjam da bi trebalo promeniti ugao paljenja koji je verovatno bio pomeren da bi auto palio bolje dok je bio loš motor, hvala unapred...