Autor Tema: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali  (Pročitano 6188 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« poslato: Jun 25, 2013, 10:32:29 pre podne »
Postovana gospodo,

Moj kolega sa posla ima problem sa golfom 4, namuci se covek samo tako. I terao je auto kod raznih majstora i nisu otklonili kvar. Pa sam ja resio da probam da mu pomognem, tako sto cu se vama obratiti. Desava se to da auto nikad nece da upali na prvo verglanje. Upali iz 3-4 puta. A kad ga posle toga ugasi, posle pali bez problema. I ide odlicno. Sa tim nema problem. Kao nimsa potrosnjom ulja i ostalim stvarima. Samo to paljenje.

Mozete li vi da stvorite ideju sta bi bio problem?

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 721
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +25/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #1 poslato: Jun 25, 2013, 10:36:46 pre podne »
tandem pumpa, gumice dizni...

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #2 poslato: Jun 25, 2013, 10:39:18 pre podne »
Koliko vremena treba da odstoji da bi ponovo tesko palio? Cim se ohladi ili duze?

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #3 poslato: Jun 26, 2013, 01:19:30 pre podne »
@Djole,

Duze.




@limp,

Gumice je promenio covek. I nista! Nema promene!





Hvala vam na pomoci drugari! Ko ima bilo kakvu ideju, napisite, unapred sam vam zahvalan. Moj kolega polude vise. 
« Poslednja izmena: Jun 26, 2013, 01:21:58 pre podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #4 poslato: Jun 26, 2013, 02:11:18 pre podne »
tandem pumpa, gumice dizni...

nek ga zapali  i kupi daciu logan

Van mreže nikola_sss

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 549
  • Age: 43
  • Lokacija: Vrsac
  • Karma: +24/-9
  • Pol: Muškarac
    • Moj stari auto
  • Auto: BMW E87
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #5 poslato: Jun 26, 2013, 02:14:39 pre podne »
Vraca mu gorivo u rezervoar...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #6 poslato: Jun 26, 2013, 02:18:31 pre podne »
manemoj.  a odakle i preko cega ga vraca? ajde malo obrazlozi

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #7 poslato: Jun 26, 2013, 02:22:35 pre podne »
I meni sve na to mirise kao da je problem sa dovodom goriva. Jer on tako dok vergla nema ni naznake da ce da upali, vec ,, suvo,, vergla. I samo odjednom upali. Izvinite sto malo glupo objasnjavam, ne mogu se pohvaliti da mi isto inace ide od ruke. Ali nadam se da me vi razumete.

Nadam se da cete imati ideju sta je ovde problem.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #8 poslato: Jun 26, 2013, 07:35:16 pre podne »
nek ga tera kod Gedore, resice mu problem. A moze tu svašta da bude, od glupog senzora temperature pa nadalje.
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže Bojan5

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Lokacija: Niksic
  • Karma: +25/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5 tdi AVF
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #9 poslato: Jun 26, 2013, 03:51:08 posle podne »
da vraca gorivo u rezervoar PD motor ne moze, nije ovo 1.6d, jer PD motor ima tandem pumpu koja odmah nadruka gorivo do dizni, a i ima nepovratni ventil u njoj. Velike su sanse da je do same tandem pumpe, jesu li mu je pogledali ti majstori?

Van mreže nikola_sss

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 549
  • Age: 43
  • Lokacija: Vrsac
  • Karma: +24/-9
  • Pol: Muškarac
    • Moj stari auto
  • Auto: BMW E87
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #10 poslato: Jun 26, 2013, 11:54:30 posle podne »
I koji je ishod kada je "do tandem pumpe"?

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #11 poslato: Jun 27, 2013, 02:47:03 pre podne »
I izvinjavam se, dezinformisao sam vas. danas sam sa kolegom proverio i on kaze da posle 5 min kada se ugasi nece da pravi problem. Vec posle 15 min hoce. I ako je toplo napolju. Vreme ne utice.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #12 poslato: Jun 27, 2013, 07:42:04 pre podne »
senzor temperature. Ako nisu propiskile dizne...
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #13 poslato: Jun 27, 2013, 08:12:45 pre podne »
+1
Kad tako nece da upali probajte da iscupate dzek sa senzora temp pa onda palite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #14 poslato: Jun 27, 2013, 11:38:51 pre podne »
Hvala vam momci, probacemo!  :26

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže andjelko prole

  • VW Početnik
  • Poruke: 43
  • Lokacija: Gospođinci
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #15 poslato: Jun 28, 2013, 03:10:11 posle podne »
imao sam slican problem,u pitanju je bio senzor za broj obrtaja motora

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #16 poslato: Jun 29, 2013, 01:19:57 posle podne »
recicu mu da pogleda to. Hvala na pomoci kolega!  :26

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #17 poslato: Jun 29, 2013, 04:17:43 posle podne »
taj ne moze sam da pogleda nikako. I nema sta da ga gleda :D
Ja sam evo u ovoj temi sada prvi put čuo da je senzor obrtaja riknuo nekome na VW.

Nego vi uzmite lepo dijagnostiku, i pratite parametre pri verglanju. Odmah Će se videti sta mu je.
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Одг: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #18 poslato: Jun 30, 2013, 02:10:36 posle podne »
Hvala ti drugar. Uradicemo tako cim dodjemo do dijagnostike.

Послато са U8500 користећи Тапаток 2


Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Golf 4 1.9 tdi PD 130 KS, tesko pali
« Odgovor #19 poslato: Jul 11, 2013, 02:27:37 pre podne »
Kvar je otkriven i otklonjen. Problem su bile dizne. Majstor kod koga je kolega terao golfa kaze da dizne koje su bile na autu nisu dizne za taj motor. Uglavnom, auto sada pali bez greske. A ide osetnp bolje!
« Poslednja izmena: Jul 11, 2013, 02:29:39 pre podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.