Autor Tema: Garaža i alat  (Pročitano 108910 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže VladPet

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 627
  • Age: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +16/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2010 2.0TDI STG 1
Odg: Garaža i alat
« Odgovor #120 poslato: Januar 24, 2022, 11:33:49 pre podne »
Imam svoju garazu, napravio sam u sklopu pomocnog objekta, garaza je okej, imam prostora dovoljno, mozda bih malo siru napravio, ali Boze moj. Iza garaze imam 3m2 prostoriju gde drzim sve od alata sto imam.
U zadnjih godinu dana sam kupio:
- Karcher K5 premium sa nastavcima za felne, meku cetku itd
- Gedora set od 220 komada sa skoro svim nastavcima
- Kilo(moment) kljuc
- Aku srafilicu Villager
i jos dosta toga sto se sitnog alata tice.
Sada cu verovatno napraviti jos jednu garazu pored kako imam jos jedan auto koji supruga vozi, a prostora nikad dosta, pa cu dodati verovatno i kanal i rolo vrata cu napraviti za oba parking mesta.
Neka investicija sledeca je udarna aku srafilica, da se ne mucim sa kilo kljucem da menjam set felni, brusilica i polir masina, da osvezim oba auta sad na prolece.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5057
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Garaža i alat
« Odgovor #121 poslato: April 30, 2024, 09:48:12 pre podne »
Rec je o felnama, koje bi i da promenim i ne bi...Uglavnom, prilikom pregleda na 3 su pukotine. Na jednoj ispusta guma.

Ne radi se prevashodno o finansijskoj ustedi, niti bi to bila neka znacajna usteda. Nego ovako...zanimacija.

Do sada, kada sam nosio felne na varenje, varene su sa TIG aparatom. Postupak je takav da se na felni, na mestu gde je pukotina, brusilicom na kojoj je ploca za secenje metala, napravi slic, koji se posle puni aluminijumom. Onda se na brusilicu stavi ploca za brusenje i obradi mesto gde je zavar.

Posto nemam TIG aparat, nego imam onaj kakav ima vecina amatera, za elektolucno zavarivanje, znam da moze i sa njim da se vari aluminijum, pomocu elektrode od pomenutog materijala, pre toga, mesto zavara mora da se zagreje dobro, recimo brenerom, sto ako radite sa TIG aparatom, ne morate da radite, bar ja nisam video da varioci rade. Mozda gresim.

Ono sto mene zanima, da li je neko od vas probao time da se zanima i da li je uspeo?

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže sebekkg

  • VW Početnik
  • Poruke: 105
  • Karma: +4/-0
Odg: Garaža i alat
« Odgovor #122 poslato: April 30, 2024, 12:50:57 posle podne »
Možeš da pogledaš na yr kanalu kriger ac. On je vario aluminijumske felne pa je pričao detaljno o tome. Iapk ako bih nekog poslušao, poslušao bih coveka kome je to posao. Nisu felne mala stvar, bezbednost je u pitanju.

Sent from my SM-S928B using Tapatalk


Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5057
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Garaža i alat
« Odgovor #123 poslato: Maj 16, 2024, 10:14:36 pre podne »
Bez TIG aparata koji nemam, od ovog posla nema ništa. Problem je sto zavarena felna ume cesto da pukne opet, bas na mestu gde je varena, bez obzira koji aparat je koriščen za zavarivanje. Skidam gume i nosim za TIG zavarivanje.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.