Autor Tema: Golf 4 1.9 tdi, problem sa obrtajima  (Pročitano 5252 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže lakiar1

  • VW Početnik
  • Poruke: 101
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 syncro, golf 4 tdi
Golf 4 1.9 tdi, problem sa obrtajima
« poslato: Maj 14, 2013, 01:13:18 posle podne »
Juce je malo teze upalio i krenuo sam i osetio sam da se malo gusi, posle 1km se ugasio i nisam mogao da ga upalim. Onda sam ga upalio na gurku i posle toga je palio normalno, mislio sam da je naletelo neko trunje. Ali od jutros je podigao obrtaje se 900 na 1100, pa se plasim da nije pumpa. Je l' zna neko sta bi moglo da bude? :)

Van mreže Bojan5

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Lokacija: Niksic
  • Karma: +25/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5 tdi AVF
Odg: Golf 4 1.9 tdi, problem sa obrtajima
« Odgovor #1 poslato: Maj 14, 2013, 03:21:51 posle podne »
koliko konja ima motor?

Van mreže lakiar1

  • VW Početnik
  • Poruke: 101
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 syncro, golf 4 tdi
Odg: Golf 4 1.9 tdi, problem sa obrtajima
« Odgovor #2 poslato: Maj 14, 2013, 07:01:43 posle podne »
90ks

Van mreže RaDiO LJuBaV

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 655
  • Karma: +16/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.9 tdi, problem sa obrtajima
« Odgovor #3 poslato: Maj 14, 2013, 08:20:17 posle podne »
Sto se tice obrtaja provjeri termodavac,  odnosno svakako moras na dijagnostiku pa ce ti se samo kaazat.

Van mreže lakiar1

  • VW Početnik
  • Poruke: 101
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 syncro, golf 4 tdi
Odg: Golf 4 1.9 tdi, problem sa obrtajima
« Odgovor #4 poslato: Maj 14, 2013, 11:20:43 posle podne »
je l' moguce da je neki problem sa servom pa da zato zezaju obrtaji? verovatno nije to, ali imao sam golfa 3 i kad se okrece volan menja broj obrtaja tamo i tacno se cuje da motor malo brze ili sporije radi :D a to jutro kad sam malo teze upalio ovog golfa kad sam namotavao cuo sam neki cudan zvuk i primetio sam kad savijem volan u krivini i kad pusti ne vraca mi do kraja sam i sporo vraca. sad samo nagadjam sta mi se sve cudno desavalo pa da probam da pomognem u resavanju ovog problema :D malopre sam upalio i radio je normalno, onda sam malo zaleteo drugom i stisnuo kvacilo a on je obrataje vratio na 1100 a ne na 900 posle sam vozio malo i radio je normalno. kad mi se ugasio pre dva dana brat je verglao a ja sam gledao naftu koja prolazi kroz crevo do pumpe i prolazilo je dosta mehurica, mozda i to nesto zeza

Van mreže Bojan5

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Lokacija: Niksic
  • Karma: +25/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5 tdi AVF
Odg: Golf 4 1.9 tdi, problem sa obrtajima
« Odgovor #5 poslato: Maj 15, 2013, 09:30:08 pre podne »
Mijenjaj filter goriva, i vozi kod majstora da nadje na koje crijevo vuce zrak. U tim crijevima nikako ne smije biti mjehurica!!! Ovaj tvoj problem nema veze sa servom, normalno je kad motas u mjestu da se obrtaji povecavaju ili smanjuju jer servo pumpa dodatno opterecuje motor.

Van mreže ObrenovaC(vAMPIr)

  • VW Početnik
  • Poruke: 62
  • Age: 47
  • Lokacija: Obrenovac
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 karavan TDI (90ks) 2002
Odg: Golf 4 1.9 tdi, problem sa obrtajima
« Odgovor #6 poslato: Maj 23, 2013, 09:02:08 pre podne »
Neznam kolko ce ti moj savet pomoci ali dijagnostika je majka mara axxax!!!!
Ja imam golfa 4 tdi 90ks ALH motor je u pitanju.
Zbog serva nije sigurno,mada meni obrtaji uvek stoje u 900 i kad vrtim i kad nevrtim volan a u leru stoji a cuje se opterecenje na motor zbog serva.
E sad to sto vuce vazduh u crevima za gorivo,oce to.Ja sam imao taj problem i odma da ti kazem proveri PLOVAK u rezervoaru jer on je problem kod tih 90ks.I meni je to bilo pokvario se plovak i uvek vracao gorivo u rezervoar i jedva ga upalis jer isprazni i filter i creva i nemos upaliti a i kad upalis on vuce vazduh i nece da ide.A kod nas je obican plovak nije ko kod onih motora od 101ks ili 110ks,kod njih je to elektro plovak tako da kazem.Ja sam nesta tu skarabudzio i napravio,jer novi plovak je oko 24,000din.Znaci proveri prvo njega nemoj dzabe seci creva ko ja dok nisam shvatio da je plovak.A sad imam filter od golfa 2 i imam nepovratni ventil ispred plovka da nevraca gorivo u rezervoar i radi sad sve to.Moj majstor kad je sve to video reko mi da sam lud xxxaxa!!!!Ali posto radi sad bas me briga.
Mada meni nikad nije obrtaje tako zezao ko tebi tako da vidi ti sve proveri.
Meni kad je obrtaje terao od 900 do 1100-1200 bio je otisao senzor termodavaca i to zamenio i sve posla ok.Znaci sad ga drzi u leru na 900 i nemrda.