Evo.. necu biti sebican pa cu vam otkriti svoju carlamu. Iz Bosne sam, zaljubljenik u Golf i znaci kraj.
Prva stvar jeste da imate Turbo na Golfu(nebitno imo 51, 55, 59 kw.. cak radi ina 1.9).
Druga stvar.. trebaju vam 2 podložne koje treba prerezati na jednoj strani(da budu kao C), sa 2mm prorezom.
Nakon toga trebate na turbini naci crijevo koje povezuje sa westgate(EGR) ventilom. Ne na vestgate vec na Turbini saraf koji ima 3 rupice, a u sredini je šupalj. Uzet 2 podložne i staviti ih sa vanjske strane, pošto on prolazi kroz cijevo povezanog sa westgateom..Staviti ih i 2 ureza izjednaciti. Steci normalno.
Obavezno pusti gorivo da dobijes jos snage da može brže sagorijevati.
Fabricka turbina Golf 2 1.6 51kw ima 0.8bar do 0.82bar pritisak. Nakon sto ovo uradite imate 1.0bar do 1.4bar. Ako stavis 3 podložne ima ce vise cak i 1.5bar ako su ulošci dizna dobri i ako je turbina izdržljiva. Moj savjet 2 stavi dosta... 66kw sa 91konjskom snagom!