Evo da predstavim i svog ljubimca.
Kao što naslov kaže, u pitanju je VW Passat b5.5, motor 1.8T + chip, pa je fabričkih 150ks podignuto na nekih 189-190ks.
Fina, baš fina oprema, Sportline, spušten malo (nekih 25mm), taman koliko treba.
Evo slika kakav je bio kad je preuzet sa 16", alu felnama i zimskim Goodyear Ultragrip gumama, u dimenziji 205/55 R16.
Eksterijer.








Enterijer.
Kombinacija koža+alkantara čini sve da vam se gu*ica dobro oseća tokom vožnje.
Od opreme ima: ABS, ESP, cruise control, bord komp, klimatronik, еlektropaket (retrovizori, podizači), grejanje sedišta itd.
Naknadno ugrađeni su: xenoni, led pozicije, X car link, woofer, pojačalo itd.


Gepek je prljav i neusisan.
Bio je pogodan trenutak za slikanje, pa nisam stigao skroz da ga sredim auto; sad je skroz drugačija situacija, a woofer je u međuvremenu ofarban u crno.


U međuvremenu sam zamenio 16" za 17", nabacio Pireli P Zero Roso letnje gume u dimenziji 225/45 R17, a zimske gume oprao, spakovao i skladištio, gde čekaju narednu zimu.
U principu, obim kompletnog točka je sada skoro isti, guma je niža, a felna viša.
Sada auto izgleda ovako:










E sad utisci:
Spušten je i pomalo tvrd, mada sam navikao na takvu udobnost, čak mi i odgovara.
Lepo leži u krivinama, sa 17" osetno bolje.
Kolotrazi na auto putu se više osećaju i kad pokušavate da pređete u drugu, levu traku, auto vas vuče nazad u kolotrage iz kojih pokušavate da istupite.
Potrošnja, očekivana, na otvorenom ide od 8 do 12lit tng-a, zavisi da li je magistrala, autoput, da li ga vozite umereno ili brže od umerenog

Može i više, ali do 120-130 je skroz ekonomičan, ali ko će ovakav auto maziti i mrcvariti ga na 3000 obrtaja i 120km/h.
U lokalu ume lepo da potroši, da se ne lažemo, ide od 11 do 15lit TNG-a, opet zavisi da li su kratke ili duge relacije, da li je hladan ili zagrejan.
Na plinu radi isto kao na benzinu, ne oseća se prelaz i značajan gubitak snage.
Dopunjavaćemo temu novim slikama..
Pozdrav svima
