odnedavno sam kupio seat alhambru=vw saran 2002 god.i desava mi se da na nizbrdici u leru drzim kocnicu i ona polako propada
.pa kad pustim i opet pritisnem jedva ukoci a u voznji sve exstra prvo kocenje ali ako zaredom pritisnem vise puta sve teze koci.
ulje sam mu zamenio danas, dali neko ima prestavu sta moze biti.
Ako ti kocnica *tone* tj propada, onda su ti propale gumice GLAVNOG kocionog cilindra, a verovatno zbog NE menjanja kocione tecnosti na vreme (prvi put posle 3 godine, pa posle svake 2 godine).
Vakuum sa propadanjem pedale nema veze, problem sa vakuumom se manifestuje tvrdom pedalom. Ucestalim pritiskanjem pedale kocnica ce postati tvrda i na novom novcijatom autu, jer pumpa za vakuum kod dizela ili sam motor kod benzinca, nije u stanju da proizvede dovoljno podpritiska u tako kratkom vremenskom periodu.
Pozz,aj da se ubacim...problem je sledeći,drukanjem kočnice na leru,(ne pitajte zašto jer je to drugi problem),obrtaju padaju i auto radi kao na 2 klipa,prestankom drukanja,rad se normalizuje.Šta je to?Creva od grane do serva,razvodnika i inst table su ok.Golfov motor 1.6 PN je u pitanju.Pomoć 
Drukanjem kocnice upotrebljavas servo pojacivac, koji radi na vakuum. Prilikom uzastopnog koristenja kocnice iliti drukanja, potpritisak u vakuumskom sistemu pocinje da varira, a na istom sistemu su i vakuum aparat za zakretanje predpaljenja (na razvodniku) tako da u sistemu nema dovoljno podpritiska da zadovolji oba potrosaca (servo i razvodnik) tako da data situacija onesposobljava slabijeg potrosaca, u tvom slucaju vakuum aparat predpaljenja i time menja rezim rada motora.
Probaj da skines crevo sa razvodnika, zapusis ga sa nekim srafom, upali motor i drukaj kocnicu da mile volje, motor ce raditi normalno.

