Autor Tema: 5v turbo  (Pročitano 26246 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: 5v turbo
« Odgovor #120 poslato: April 29, 2013, 11:43:47 posle podne »
1500e sad al posle za jos nekih 300e napravi haos da to donekle opravdava ulozena sredstva  ;)

inace nek ko prica sta oce al turbo je turbo i za svaki dan i za eventualno povecanje snage

Buduci da je korado lagan i nije predvidjen ni za 1,8T ni za 1,9TDI i sa oba ce auto uzlijetat ... sad samo nek vlasnik vidi sta u stvari zeli od tog auta i dal ce mu to bit auto za svaki dan ili neka kombinacija, dal ce da ga pojacava i ne briga za potrosnju, dal ima drugo auto za svaki dan a ovo samo za merak i odgovor ce mu se automatski nametnuti i lako ce odluciti  ;)

Licno nisam pristalica takvog projekta jer ne volim takve stvari, volim original auto sa original stvarima kao sto su motor i sl, al kad bih radio najvjerovatnije bih odlucio za TDI - zanimljivije je  biggrin

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 36
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #121 poslato: April 29, 2013, 11:44:03 posle podne »
etoooooo ...cicero davno si to trebao postaviti

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: 5v turbo
« Odgovor #122 poslato: April 30, 2013, 12:18:04 pre podne »
Nije velika razlika u tezini izmedu mk4 i corrada, ali se ne slazem sa pojedincima da je to los motor, ima on dosta potencijala, pogotovo model sa 180ks, koje se lagano penje na 230 do 250 ks. Model sa 150 ks u stock  varijanri nije nista posebno, ali sa chipom vec ide jako lepo, samo je bitno da je masina zdrava i msm da Pekarova masina moze da obrije 90% gti masina sa foruma.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6716
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: 5v turbo
« Odgovor #123 poslato: April 30, 2013, 01:32:07 pre podne »
Pekar najkvalitetnije radi auto. Svaki ulozen dinar vredi. Tuga me hvata kad vidim ove sto voze gti pa bacaju pare na bodi kitove, brijanje znaka, automatsko otvaranje gepeka...
Samo svi zaboravljaju da 99.9% ovakvih akcija u temi tuning ne mrdnu dalje od ovog foruma. Dovoljno je prelistati teme unazad. Velike nade a onda paucina
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže DusanVW

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2670
  • Age: 32
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +103/-38
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Grand Cherokee 4.7
Odg: 5v turbo
« Odgovor #124 poslato: April 30, 2013, 02:41:17 pre podne »
Wele osetio sam se prozvanim sad! Nemoj da me nerviras!  lollol lollol . Salim se. :). Pekarov gti je najjaci na forumu, sigurno... :) .

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: 5v turbo
« Odgovor #125 poslato: April 30, 2013, 07:09:17 pre podne »
Najbolja varijanta za korada po meni je motor i tt-a 220ks.
Sad je pitanje koliko para ima za tu igranku. Ako ce ubacivati 150ks pa cipovati,stavljati veci turbo itd,bolje uzeti jaci kad skupi kintu.
Skyline kad je hteo da ubacuje drugi motor,nasao sam mu 20v turbo za 3000€ ali sa 500ks+ , motor kovan,gt35, komplet sve,samo da ga ubaci,i to je bilo skoro dzabe. Ako ima kesa,ce nadjemo sta hoce jednim pozivom!

Van mreže Dzinn16v

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1338
  • Age: 35
  • Lokacija: Livno BiH/Samobor Cro
  • Karma: +48/-11
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen motorsport
  • Auto: Golf mk2 16V
Odg: 5v turbo
« Odgovor #126 poslato: April 30, 2013, 08:34:27 pre podne »
Hehe...zanimljiva tema...tek sam ju sada procitao.
Svatko ima svoje misljenje...
Reci cu samo da vozam zdravog 16v 9a(mozete pogledati u mojoj garazi sto je sve radjeno)
dobar je to motor,ali ako Bog da prvom prilikom ide u njega 1,8t ito nadam se BAM.
Imao sam se priliku voziti u golfu 2 s tim motorom...tko kaze da ne ostavlja dojmove,laze...ostavlja brate i to kakve.....
Ovaj mi je promakao zamalo za 1000E sve komplet.
http://www.pik.ba/artikal/4460450/audi-s3-u-dijelovima/

16v je dobar motor ali turbo je vrag....pogotovo plus 250ks
u DVOJCI da ali u cetvorci od 1,5t je taraba

Pa naravno...logika...nije to rijec samo o 1.8t motoru...niti jedan motor nevoli tezinu...sta mislis da je 16v ubaciti u 4 sta bi  dobio? :39

A nisu to vise tolike cifre o kojima pricate....recimo evo zalijepio sam vam link sa pika od ovoga s3....cijeli motor sa svime komplet za upaliti je bio 1000E,a vjerovatno mu to nije bila zadnja cijena jer mi je covjek tako rekao samo na prvu preko telefona....a i to je jeftino za takvu masinu....

Drugo evo ima tu na forumu decko iz livna koji ubaciva u keca 1.8t 150ks koji je platio sa svim mogucim sto je uspio izvaditi iz donora 600e....dat ce jos za chip 200e i imat ce auto koji ce letiti....
Volkswagen motorsport

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4946
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: 5v turbo
« Odgovor #127 poslato: April 30, 2013, 08:37:44 posle podne »
dzinn ovdje je bila prica o seriskom motoru. bez cipa i ostalih zajebancija. ovaj S sto si postavio sa pik-a sam ja mogao dobit kompletan za 1100€ bez sjedista jer radim sa njima.
turbo motor sa 110kw ima podlogu za dizanje snage ali sve to kosta. pile je najbolje rekao uzmi odma najjacu varijantu i gotovo, ali izgleda da se ovakva tema otvori radi natezanja i onaj ko je otvori nastavi vozit motor sa 300 000km i smije se na nase natezanje i prepucavanje
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: 5v turbo
« Odgovor #128 poslato: Maj 01, 2013, 08:11:44 posle podne »
bravo, svaka ti cast, evo, tebi se najvise smejem.. -.-' znaci najozbiljnije sam otvorio temu i lepo pitao ima li smisla ubacivati i koliko kosta, to me interesovalo.. dobio sam sve potrebne podatke.. hvala lepo, molim..
jeste da pricamo o stock motoru, ali ja kad bih to uzeo sigurno bih gurnuo chip neki, na makar 180, 190ks.. jer se ispod toga ne bi isplatilo..
Miro je sve lepo objasnio, razmislim o tim stvarima i docice mi odgovor sam... Auto sigurno nece biti za svaki dan, i nece me zanimati potrosnja do 14, 15l jer on sada toliko trosi sa sugavom k glavom, kojoj definitivno nema pomoci.. Tako da ono, ako bih ga ubacio ide chip, mozda neki veci turbo kaaaaaasnijeeee, ako se ima love.. Sa vecim pritiskom i ostalo.. to je sad vec svojevoljno.. A stock motor sigurno ne bih stavio umesto mog 16v..
« Poslednja izmena: Maj 02, 2013, 01:01:01 pre podne od strane Modus »
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže strale

  • VW Početnik
  • Poruke: 56
  • Lokacija: Banat
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI
Odg: 5v turbo
« Odgovor #129 poslato: Maj 02, 2013, 12:57:56 pre podne »
Kakvih sam se sve lupetacina i gluposti nacitao na ovih nekoliko strana vezano za ovu temu..nemam reci  :9

Van mreže gzthe

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 868
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +9/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf4 1.8t
Odg: 5v turbo
« Odgovor #130 poslato: Maj 02, 2013, 03:21:52 pre podne »
jeste off, al moram da kazem, ja sam razmisljao da na leto kupim mk4 1.8t al kada sam video da po fabrickim karakteristikama mk4 1.9tdi pd 110kw brze ubrzava do 100km, odustao sam od 1.8t. . ne mislim da su losi motori al sam ocekivao puno vise od njih. .

daj te fabricke specifikacije
volim corrado vise nego kevu i caleta

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 44
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: 5v turbo
« Odgovor #131 poslato: Maj 02, 2013, 09:44:10 pre podne »
Evo sta servisna knjiga kaze  :)

1.8T

0-80  -   6s
0-100 -  8.5s
max.brzina 216 km/h
masa praznog vozila 1212kg



1.9TDI - 110kw

0-80   - 6.2s
0-100 - 8.6s
max.brzina 216 km/h
masa praznog vozila 1268kg



Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: 5v turbo
« Odgovor #132 poslato: Maj 02, 2013, 09:49:48 pre podne »
Ma ljudi okej su specifikacije, nek bude dizel bolji.. Ali ja sam krsten bre, dizel ne ide u corrado :D
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže acix

  • VW Početnik
  • Poruke: 185
  • Age: 41
  • Lokacija: bosna i hercegovina
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5 1.8T
Odg: 5v turbo
« Odgovor #133 poslato: Maj 02, 2013, 11:47:07 pre podne »
bravo stexy,
 tapsac tapsac tapsac
ne daj se!

Van mreže vlada 08

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 213
  • Age: 40
  • Lokacija: smed.palanka
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • IT'S NOT JUST TUNING . . . IT'S A LIFESTYLE! ! !
  • Auto: corrado vr6 , pasatt b5,5TDI,
Odg: 5v turbo
« Odgovor #134 poslato: Maj 02, 2013, 12:16:20 posle podne »
Kakvih sam se sve lupetacina i gluposti nacitao na ovih nekoliko strana vezano za ovu temu..nemam reci  :9
   

jos jedan plus....


Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: 5v turbo
« Odgovor #135 poslato: Maj 02, 2013, 01:41:19 posle podne »
@Acix: Pa majke mi brate, sve, sve, ali dizel u corrado.. xD Okej, ne vredi 1.8t da se ubaci, dajte neki drugi predlog, a ne dizel za corrado :D
P.S. imas + od mene :)
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže vlada 08

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 213
  • Age: 40
  • Lokacija: smed.palanka
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • IT'S NOT JUST TUNING . . . IT'S A LIFESTYLE! ! !
  • Auto: corrado vr6 , pasatt b5,5TDI,
Odg: 5v turbo
« Odgovor #136 poslato: Maj 02, 2013, 01:47:08 posle podne »
uradi ful generalnu...napucaj glavu...napakuj neke dobre karburatore izbaci K-sranje i pun gas driving

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: 5v turbo
« Odgovor #137 poslato: Maj 02, 2013, 02:18:30 posle podne »
@StexyVW, druže po meni je najbolje da ubaciš 1.9 TDI u Corrada i čipuješ ga na 250 ks, flekaćeš Ferrarija, Lambordžinija a troši će ti 3,5l kada ga normalno voziš a 4,8l kada ga stiskaš i zajebaćeš sve inžinjere iz Wolsburga.

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3471
  • Age: 40
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota
Odg: 5v turbo
« Odgovor #138 poslato: Maj 02, 2013, 08:38:31 posle podne »
moj savet da skupis kolko imas para i kazes ninu sta ti je cilj pa nek ti neko ko se time bavi odredi sta ti je najbolje, a ne ljudi kao ja koji nemaju pojma o materiji. gledaj dal ti je bitno da se vozis sledecih godinu dana ili x godina , kad stane dal ti je ok da radis dosta stvari ili da imas par.. trebas da sam sa sobom to prvo sredis, pa onda dalje...
lollol

Zrnojed

  • Gost
Re: Odg: 5v turbo
« Odgovor #139 poslato: Maj 02, 2013, 09:10:32 posle podne »
ja mislim da weletov gti trosi 4,8 na otvorenom

Jes nizbrdo sa ugasenim motorom. Lollol

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2