Autor Tema: 5v turbo  (Pročitano 26168 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 36
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #60 poslato: April 27, 2013, 12:32:51 pre podne »
sad sofrov auto nije mjerodavan....ok... 12litara ti je normalno kroz grad za auto koji ide kao tdi? ja sam se vozio u ko zna koliko njih 1.8turbo i nijedan me nije odusevio ni po cemu.ajde molim te uporedi ovo...89god,220 000 presao 95kw + abf bregaste,kr usis,kn panel,hartmann 4-2-1,fridrih auspuh.adapteri naprijed 2cm+felma 16,8j et minus10 i sve to jednako 10eura benzina 70km! brzi od najbrze vr6 brzi od chipovanog 1.8t koliko oces,brzi i od sofra. ne zanimaju ni meni trke ali ako vec ovu gti-a ocu da ide brate ocu auto jebe se i meni za trke slucajno sam ih sve odra.vozim auto za svoj merak da mi je do trka vozio bi na 15 4x100.i normalno nemam ni ja rupa na gas penje i sa 1 000 obrtaja bez problema i za njega brda nema to tvoj brat zna odlicno jer se vozio dosta puta ...glupo mi je upste sto pricam.neka vozi ko sta oce i neka tunira ko sta oce boli me uvo...samo nemojte da dizete u nebo 1.8t a ni tdi motore ...PRIJATNO

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 5v turbo
« Odgovor #61 poslato: April 27, 2013, 12:54:17 pre podne »
luka ne proizvode se vise automobili kao sto su gti 16v, suzuki svift 16v, reno klio viliams, opel gsi 16v, pezo mi 16...
1,8 20v turbo serijski  i nije neki brz auto realno, golf trojka gti 8v/16v nije isto dok je golf 5 dsg je relativno brz i ozbiljan.
tdi ima veliki obrtni momenat pa ti dok ubrzava stvara osjecaj da je mnogo brzi nego sto jeste.
slican osjecaj daje ugradnja kn filtera od 5-10eu na bilo koji auto koji je u stvari samo psiholoska varka a realno je kurcina. i ja licno mislim da tdi 130ks krene u startu bolje od mk4 gti kad su oba serijska. posle ce ga gti naravno obici ali ne tako lako a mozda i nece. nisam nikad imao ni jedan od ta 2 modela a tudje mi ne pada na pamet da testiram.

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: 5v turbo
« Odgovor #62 poslato: April 27, 2013, 12:59:36 pre podne »
ja sam uvijek govorio da je sofrov TDI nesto mimo ostalih sto se i vidjelo kako serijski tako i chipovan

1,8T kad je u dobrom stanju je brzi od TDI-ija nzm kako ste dosli na tu pricu da je TDI brzi? A 12/100km nije posljedica lose koncepcije motora vec sto taj motor vuce/gura najmanje 1400kg a Tvoj 900kg ... pola tone nije malo  ;)

Naravno slazem se da svako vozi i tjunira sta zeli, jedino mi nije jasna tolika pljuvaza po 1,8T motoru, vozio sam ga kako na benzin tako i na plin i odusevio se motorom


Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 36
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #63 poslato: April 27, 2013, 01:02:29 pre podne »
moram pljuvat kad ga previse fale ...a ti ces vozit 1.8suvaru na ljeto imaces priliku :)

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: 5v turbo
« Odgovor #64 poslato: April 27, 2013, 01:10:24 pre podne »
ako si mislio na Tvog nema potrebe jer ne volim tudja kola da vozim a i jer znam da leti, vidio na svoje oci i tako to, ali isto tako sam vozio suvaru 1,8 bez svih tih modifikacija koje Ti imas i opet sam bio odusevljen s obzirom na to kolko je star motor kako pristojne performanse ima ... isto tvrdim i o ovom 1,8T ... nije biser da se moze rec da je bolji no TFSI i sl.agregati al s obzirom na vrijeme kada je konstruisan i kad je izasao u "promet" jako dobar motor i bez stida se moze danas nosit sa modernijim benz.agregatima ... bas kao sto je  Tvoj bio u svoje pero

edit: samo hocu da kazem da ima previse detalja koji jedan motor cine dobrim ... i ne moze se to usko gledat, neki je dobar za nesto drugi motor opet za nesto drugo ... 1,8T je uspjesan pokusaj da se sve to obuhvati na jednu cjelinu  ;)

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 36
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #65 poslato: April 27, 2013, 01:16:08 pre podne »
ni dajem ni ja auto svakome ali cisto da vidis o cmeu ti pricam...ne bih da je ovo do sad ispada kao svadja neka jer smo samo iznosili misljenja ...meni npr mk5gti sa mapom uradjenom raznosi na 250kmh salta 6-u brzinu od kruzno do mosta na put prema zeti pa maras mu dace mace kako oces :)

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: 5v turbo
« Odgovor #66 poslato: April 27, 2013, 01:22:54 pre podne »
naravno razumijemo se ... razmjena misljenja  beer

dobro VR6 u dvojku je vec opjevana prica to lose ne moze bit sa stanovista performansi nikako sem ako je u pitanju neka lesina od motora

Van mreže StexyVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 598
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +12/-12
  • Pol: Muškarac
  • Svi bi rado vozili Corrado
  • Auto: VW Corrado 2.0 16v
Odg: 5v turbo
« Odgovor #67 poslato: April 27, 2013, 05:32:36 posle podne »
Pa dobro ljudi, u principu to je to.. Misljenja su razmenjenja.. Procitao sam dosta pametnih ali isto toliko "glupih" stvari, ne bih da sad nekog nazovem glupim ali takve je cinjenice izneo.. Moje misljenje je da TDI ne moze protiv turbo benzinca.. I iskreno pre bih se roknuo nego da dizela stavim u corrado, to je zalosno.. 1.8t bi dobro legao uz neki chip ili mapu, sa priblizno 200ks ja cu biti prezadovoljan, a bicu zadovoljan i sa 12l potrosnjom u gradu i 8 na otvorenom, jer meni ovaj motor sa 136ks trosi toliko, mozda i litar, 2 vise..
Hvala svima, o detaljima i sitnicama mogu preko pp sa kim mi bude trebalo.. Moze lock na temu.. :)
 Drago mi je da je tema prosla kao razmena misljenja a ne svadja, posto ovde cesto tako ispadne.. pozz
Racing is something that most people will never understand. It's not just a sport or something to do on Saturday night and Sunday. It's a way of life. Once your in it, it's in your blood. Once you make yout fisrt run..you can't stop.

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1271
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: 5v turbo
« Odgovor #68 poslato: April 27, 2013, 06:12:00 posle podne »
luka ne proizvode se vise automobili kao sto su gti 16v, suzuki svift 16v, reno klio viliams, opel gsi 16v, pezo mi 16...
Da li nove motore ubija ekologija (euro3,4,5) ili ekonomičnost?

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6715
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: 5v turbo
« Odgovor #69 poslato: April 27, 2013, 07:11:32 posle podne »
Zvanično potrošnja po gradu je 10.6 za benzinca i 7.1 za dizela, što meni i troši toliko (10l benzina tj ~11l plina), a svaki dan prođem kroz centar Beograda po umerenoj gužvi gde ga niz Višnjičku spustim 140 da pohvatam zelene semafore
Najniže što sam uspeo potrošnju na relaciji preko celog Beograda (Višnjica-Zemun) 15km
1.8t potrosnja 2.mp4
Znači vožen najekonomičnije moguće kao baba. Samo tad i nikad više jer realno traži da ga nagaziš. U opštim uslovima korištenja srednja potrošnja je oko 10 gradske vožnje.
Kad ga nagazim stižem za 16min kroz centar. (nedelja žuta traka slobodna, usporim pored kamera), ali zato potrošnja 12-13 po bordu. Jedne nedelje od ključa u bravu u Zemunu do prolaska ispod Pančevca 12min po bordu.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4946
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: 5v turbo
« Odgovor #70 poslato: April 27, 2013, 07:19:42 posle podne »
za GTI-ja priznam mk1,mk2. i donekle mk3 mk4 teska 1500kg i 110kw u seriji je k..a. steta kultne oznake GTI sto je nosi
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 36
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #71 poslato: April 27, 2013, 08:07:42 posle podne »
slazemo se ja i ti paule :)

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6715
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: 5v turbo
« Odgovor #72 poslato: April 27, 2013, 08:41:40 posle podne »
Drugari obično ovakve konkretne rasprave se i završe sa ličnim predrasudama. "Ja to ne priznajem" Ok cenim vaše mišljenje, ali ja ovaj auto nisam kupio da bi skupljao ribe po gradu niti dokazivao dužinu polnog organa od semafora do semafora. Kupovao sam 1.8T motor na koji sam znao da može da se stavi plin i da imam dovoljno snažan auto koji mi služi svaki dan, a da mogu da ga održavam. Sasvim slučajno ima oznaku GTI koju mu je nakačila fabrika, a ne ja da bi lečio komplekse. Kojem Bogu se vi klanjate je vaša stvar, ja sam samo ovde progovorio na osnovu niza pogrešno izrečenih stvari o 1,8T motoru (invalid, smeće, veliki potrošač, zuji, ali ne ide isl). Niti sam dizao 1.8T u nebo (jer znam koje mane ima) niti sam kudio TDI (jer pre kupovine ovog sam hteo da kupim TDI 130KS) već samo izneo moje iskustvo u vezi motora kojeg vozim preko 3 godine i upoznao DOSTA ljudi koji voze isti i razmenjivao iskustva. Moj auto nije najbrži, ali je jako brz i ja sam veoma zadovoljan kako ide. I svaki dan uživam u tome što sam napravio od nule i što se trudim da održavam kako Bog zapoveda.
I svima želim to isto.
« Poslednja izmena: April 27, 2013, 08:43:44 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: 5v turbo
« Odgovor #73 poslato: April 27, 2013, 09:40:25 posle podne »
bravo wele  na trudu, kamo srece da smo svi takvi,auto ti je top odrzavas ga maximalno thumbup
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 36
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #74 poslato: April 27, 2013, 10:33:19 posle podne »
ti oces da kazes da se mi dokazujemo i da smo mi kompleksasi i da imamo auta zbog  drugih ?  pobro mi kazemo da sa obzirom na oznaku je baba i jeste baba! i tu je prici kraj i svemu ostalome. a tu pricu o dokazivanju,kompleksima,zaboravi jer si ti taj koji je iskompleksiran jer ima golfa gti koji se ne moze putem vuc.aj zdravo

TTS

  • Gost
Odg: 5v turbo
« Odgovor #75 poslato: April 27, 2013, 10:41:17 posle podne »
Miro MNE VR6 staviš u dvojku,samo ako hočeš da imaš zvuk,loš 1,8 16v ga pojede ko salatu za doručak,kad hočeš i gdje hočeš. Težak je,troši ko zmaj,a ne ide nikako. VR6 u dvojci je totalno promašena investicija,kad za te pare možeš ubaciti ABF i voziti ko čovjek.

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1271
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: 5v turbo
« Odgovor #76 poslato: April 27, 2013, 10:49:03 posle podne »
Jel može objašnjenje za neupućene: šta je ABF? Vidim da se često spominje.

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 36
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #77 poslato: April 27, 2013, 10:56:14 posle podne »
njemacka tuning kuca  :) ada motor prika,16v iz golfa trojke

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 5v turbo
« Odgovor #78 poslato: April 27, 2013, 10:59:01 posle podne »
abf je trojkin gti motor 2,0i 150ks, meni je zao sto ovde nema niko zdravu i normalnu dvojku 16v na 15 felnama cisto da probamo mogucnosti i uporedimo razlike izmedju 1,8 20v turbo i nekog tdi sa 130 ili 150ps

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 36
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: 5v turbo
« Odgovor #79 poslato: April 27, 2013, 11:05:17 posle podne »
uporedio sam ja moga cim sam ga kupio sa cliom 1.8 16v,trojkom 16v,sa 1.8turbo,sa tdi 130ks,dvojkom 8v elektronac.