Samo ja da dodam nesto. Wele ne mozes porediti Cveletov auto kad znas sta je tamo radjeno. Izmedju dobrog TDI 150ks i GTI 150ks nijanse su u pitanju. A sto se Pekarovog auta tice, brzi je i od mog, a ne od Sofrovog tdi-a
Ja to i govorim da ne mozes da poredis dva ista motora, a kamoli razlicite. Moj i Pekarov nemaju dva dela ista. Svaki je drugaciji pod haubom. Cveletov sam uzeo za primer jer ga je odradio kako treba + ide na plin. Zabranjena tema + mitovi i legende.
I Cvele zna da vozi. Tek kad je on provozao moj auto ja sam skapirao koliko ja ne znam/ne zelim da vozim tako. Cvele nije odradio nista preterano na kolima. IC, izduv, K04, remap... ajd da kazemo klasika i ne preterano skupo. Po meni najveca mana 1.8T motora je dovesti ga u takvo stanje jer je sav svilen pogotovu sa Euro3 standardima i dok provalis gde kvaka izgubis kosu...i budes celav... kao Cvele

. A njegov A3 ako se dobro secam ima preko 330.000km predjenih.
I tacno je da su nijanse u pitanju izmedju TDI i 1.8T u 110kW, ali koliko mozes da budzis TDI, a koliko 1.8T i koliko tako nabudzen TDI moze da gura tako da ne zavrsi kod Gedore u garazi?
Lepo na crtu sa Cveletom, a fala Bogu to njemu nikad nije tesko, i sva prica prestaje. Nikakvi valjci dijagrami i stejdzovi. Koga god sam doveo da se provoza u tom autu izasao je sa izoblicenom facom.
I onda dodjes na VW forum i citas kako je taj motor sranje, kako daje prividan osecaj poletanja aviona, ali u realnosti nista (wtf?!), kako je TDI najbolji izbor staviti u Korada... i onda ja pricam viceve
Nadjite Pekaru krsten S3 ima bubreg da proda, ali pokidace onog Grka sa 800KS
