... Evo momci odlucio sam da vi pokazem moju bivsu dvojku , u koju je ulozeno dosta truda para al sve to sa dosta neznanja al dobro sto je tu je , stavljacu slike redom od pocetka od kad sam ga dobio ,pretprio je svakave stilove nista me nemojte pitata xaxaxaxa djecija posla .... fabricki je bio 1.3 pa je motor crko mojom krivicom , pa onda 1.8 16v kr pa onda uzet motor suv iz trojke abf i upakovan sa usisom i kglavom i diznama od KR a ... stelovanju je pomogo majstor GEDORA jos jednom hvala ovim putem ..da ne smaram vise evo slike pa cemo u hodu
... e i jos jedna bitna stavka.... Tada kao i sad slabo sam vodio racuna kako auto izgleda bitna mi je masina i kako ide
sami pocetak (indijanac)
...kao sto se vidi cim je doso u moje vlasnistvo stavljene su felne 16 od seata ibize neki drecavi lonac i sputen brusilicom
onda je uradjena generalna ,radjena glava uz dosta muke da navuce 180
.. posle nekog vremena opet su se promjenile felne isto 16 ...
,,NOV,, branik koji izgleda ...jao oooo
posle toga nesto sam cackao ko i vazda oko bregaste samo ovaj put se vise nikad nije upalio xaxaxa tako se
motor prosuo da kad sam otkacio izduvnu granu komadi ventila su ispadali
idemo dalje posle toga sam se razmisljao da ga prodam al posto je skoljka bila vrhunski ocuvana odlucio sam da trazim motor i naso kod sadasnjeg druga 1.8 16v KR i onda smo poceli pakovat ....
pa sam kupio stelujuce amortizer .. kompletan trap od korada G60 takodje i zadnji most sa diskovim isto od korada auto se odma rasirio znatno od fabrickog 1.3 ....
Posle sklapanja auto je iso savrseno dobro jer je KR pri kupovini rastavljen skroz sve novo kupljeno nabavljene kavlitetne karike preko majstora GEDORE ... sve sklopljeno upalio sve vrh ...
evo kako je radio ...
mk2 16v kr sounddok jednog dana se nije iznenada ugasio i nismo mogli nac sto je, nema sile i onda smo rastavili k glavu WUR regulator sve sve rastelovali dok nisam izmjerio pritisak na k glavu ,sto je ujedno i greska trebali smo prvo to naravit al dobro ...kad ono pritisak na k glavu 10 bara , i sto se desava pod pritisak nije mogo podic klapnu da upali . i tako podjosmo do pumpe visokog pritiska kad sto se desilo crijevo od povrata sto je bilo prslo,zamijenilo smo ga novog ali ostavili duze nego staro i kad se pumpa vratila ono se prestipne i zatvori povrat i vise nikad srece ....
auto je posle toga islo ali od prevelike kolicine goriva su se klipovi istopili ... nabavljeni drugi ponovo sve spakovano i posle kidanja 2000km opet se isto desi ... tako da je motor izbacen i nabavljen szvi motor ABF
na koga je stavljeno sve od KR ( ne znajuci da k glava pravi sve probleme ) .... evo kad se pakovao ABF
sve je spakovano auto je odlicno islo sigurno jos 40 % bolje nego KR... Majstorom GEDOROM sam nastelovao k glavu posto je zapremina veca trebalo je 12 % vise kolicine goriva neko za kr i kad smo ga uboli auto je iso razvaljivao do nekih 90 100 kilometara auto je slajfovao .... Sve super neko vrijeme i onda je pocelo nesto da lupa jako ! misleci da je nesto u motor komplet je opet rastavljen i kad ono nema nista , i slucajno prilikom SASTAVLJANA , ugledam da je prsla korpa cijeli krug oko sarafa sto je drze pri radilicu , zamijenim to i polse 500 kilometara opet pocne da lupa kad sto kriv je zamajac bio i on ju je lomio pri visokim obrtajima ... to smo rijesili auto je islo vrhunski
ali mene je sve to bilo alo i stalno sam dodavao goriva i zraka ...
prelazio je auto i mnogo jace od sebe ko od sale .... evo jos nekih slika ....
pa onda probane druge felne ....
onda je u medju vremenu lakiran kompletno i vracen na stare tockove
evo i neki klipovi kako je auto islo
mk2 gti 16vmk2 gti 1.8 16v krgolf 2 16v - trojicasve odlicno dok jedan dan nije poceo polako da izbaca ulje na iberlauf ,i svaki dan sve vise i vise ... i otiso sam zadnji put da ga provozam da mu J.... M.... Majcinu svo ulje je izbacio i kad sam rastavio imao sam sto vidjet ...
i to je to ..posle toga GOLF JE PRODAT JER STVARNO NISAM IMAO VISE VOLJE po 100 put ga rastavljat
to bi bilo to ... sto vas interesuje slobodno pitajte ,komentarisite i NAJVAZNIJE UCITE NA MOJIM GRESKAMA ,
i naravno PUN GAS ...