Autor Tema: golf mk4 servo  (Pročitano 9733 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Lennon

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 36
  • Lokacija: Aerodrom
  • Karma: +0/-4
  • Pol: Muškarac
  • Veciti optimista
  • Auto: Golf 4 1.6 16v 2002
golf mk4 servo
« poslato: Mart 22, 2013, 03:27:18 posle podne »
E ovako, danas kada sam se vracao s posla zamalo nisam izazvao udes :S
Vozio sam bez problema do jedne krivine, kada sam stao da propustim autobus i kada sam hteo da krenem volan nije hteo da smota u desno, smota vrlo malo i nece dalje i auto se ugasi :S
Nekako smotam tu i parkiram sa strane da vidim sta bi moglo da bude, sve mi deluje u redu, sednem upalim automobil, na sledecoj krivini opet isto s tim sto mi se ovog puta upalila neka lampica za ulje na bord computeru i pisalo je stop engine  boodala

Dakle volan krene da mota i zakoci kao da udara u nesto , i nece da smota ni pola kruga...
Radio sam i veliki i mali servis pre 2 nedelje kao i pregled trapova i kocnica... Gume su nove i naduvane na 2.2 tako da mi jedino ostaje letva volana koju ne znam kako da proverim? Da li ima neko neku ideju sta bi moglo da bude u pitanju?
« Poslednja izmena: Mart 22, 2013, 03:48:38 posle podne od strane Lennon »
I opet osecam ko nekad, u meni goriv krv, kaldrma i znoj...

Van mreže @aca@

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 547
  • Age: 50
  • Lokacija: bgd
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk4, pasat b5 1,9tdi
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #1 poslato: Mart 22, 2013, 03:39:15 posle podne »
verovatno servo pumpa cim gasi auto proveri ulje
skini kais  i probaj da okreces pumpu da ne glavi
ako je pumpa imam je
« Poslednja izmena: Mart 22, 2013, 03:47:29 posle podne od strane @aca@ »
govorim tiho i nosim psa sa sobom

Van mreže Lennon

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 36
  • Lokacija: Aerodrom
  • Karma: +0/-4
  • Pol: Muškarac
  • Veciti optimista
  • Auto: Golf 4 1.6 16v 2002
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #2 poslato: Mart 22, 2013, 03:51:30 posle podne »
Najbolji mehnicar u gradu zivi na 200 metara od mene, sad sam ga zvao, kaze da ne moze na slepo nista da mi kaze vec da mu veceras oteram auto da ga pogleda... Kaze da moze da bude i letva volana, i servo pumpa, i neki rotacioni ventil pa mozda cak i par zupcanika... Zato kaze da je nezahvalno pricati namapet nego cu mu oterati auto veceras da vidim sta je u pitanju... Aco hvala na komentaru, meni je odmah to palo na pamet ali nisam bas siguran pa sam zeleo da cujem jos necije misljenje. Jos bolje ako sam uspem da vidim gde je problem jer ako ode na kanal izgore mi kesa  badmood
I opet osecam ko nekad, u meni goriv krv, kaldrma i znoj...

Van mreže @aca@

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 547
  • Age: 50
  • Lokacija: bgd
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk4, pasat b5 1,9tdi
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #3 poslato: Mart 22, 2013, 03:59:09 posle podne »
sko ti ugasi auto na leru blokira pumpa 
govorim tiho i nosim psa sa sobom

Van mreže Lennon

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 36
  • Lokacija: Aerodrom
  • Karma: +0/-4
  • Pol: Muškarac
  • Veciti optimista
  • Auto: Golf 4 1.6 16v 2002
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #4 poslato: Mart 22, 2013, 04:10:05 posle podne »
Da, bas to mi se desava. Usporim skorz, stanem, i kad hocu da krenem cim pocnem da motam u krivinu ugasi se automobil i pise STOP na BC... Daj Boze da je pumpa, da nije letva otisla...
I opet osecam ko nekad, u meni goriv krv, kaldrma i znoj...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #5 poslato: Mart 22, 2013, 05:22:39 posle podne »
Najbolji mehnicar u gradu.............
..... neki rotacioni ventil pa mozda cak i par zupcanika...

pitaj majstora gdje stoje taj rotacioni ventil i ti zupcanici
ako je taj najbolji kakvi li su ostali..

Van mreže Lennon

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 36
  • Lokacija: Aerodrom
  • Karma: +0/-4
  • Pol: Muškarac
  • Veciti optimista
  • Auto: Golf 4 1.6 16v 2002
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #6 poslato: Mart 22, 2013, 08:16:40 posle podne »
Pre sat vremena sam dosao od majstora, sve je ok  clap
A i ja sam ga pitao za te delove oko serva i letve volana i dao mi je neko objasnjenje ukratko gde se sta nalazi i sta se proverava u ovakvim situacijama. Malo sam googlao i nasao neku sliku pa se nadam da je merodavna:


A u mom slucaju sve je bilo u redu, problem je bio sto sam prebrzo uleteo u krivinu i karter je poslao signal preko borda da postoji problem sa uljem i automatski ugasio motor  boodala
Ne znam koliko ta prica pije vodu ali sam se zatim vozio vise od pola sata i sve je ok, nikakvih problema nema tako da verujem majstoru, i jos ako tome dodamo da sam pri povratku s posla zaista uleteo u 2 krivine malo ostrije onda mi sve deluje logicno a daleko sam od strucnjaka da bih sumnjao u bilo koju pricu.
I opet osecam ko nekad, u meni goriv krv, kaldrma i znoj...

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2604
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #7 poslato: Mart 22, 2013, 08:29:50 posle podne »
Kaži mi,sa kojom brzinom si uleteo u krivinu pa se to tako manifestovalo?
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže nex

  • VW Početnik
  • Poruke: 191
  • Age: 34
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-11
  • Pol: Muškarac
  • VW-mk3
    • nb.compani
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #8 poslato: Mart 22, 2013, 09:09:13 posle podne »
Citat
karter je poslao signal preko borda da postoji problem sa uljem i automatski ugasio motor  boodala

hahahahahahahha  lollol
Druze nema sanse da nesto iz kartera posalje signal da imas problem sa uljem pa da ti ugasi auto, to je glupost
auto ti se gasi zato sto imas problem u letvi i kada namotas volan imas ogromno opterecenje na servo pumpi koja maltene totalno zakoci i samim tim ti ugusi-ugasi automobil  ;)

Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 34
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #9 poslato: Mart 22, 2013, 09:13:15 posle podne »
 lollol E drug ``odlican`` ti taj majstor  lollol

Nisam se skoro nasmejao kao sad...
Problem ti je ili u letvi ili u pumpi, ali do ulja u karteru nije sigurno...
« Poslednja izmena: Mart 22, 2013, 09:15:52 posle podne od strane Vinap »
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.

Van mreže Lennon

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 36
  • Lokacija: Aerodrom
  • Karma: +0/-4
  • Pol: Muškarac
  • Veciti optimista
  • Auto: Golf 4 1.6 16v 2002
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #10 poslato: Mart 22, 2013, 09:44:25 posle podne »
Kao sto rekoh nisam neki strucnjak tako da je meni mogao da kaze sta hoce i ja cu mu poverovati jer do sada za njega imam samo reci hvale... Nisam gledao na sat kada sam uletao u krivine, ali nije bila neka ludacka voznja, samo malo ostrije isecanje :)
Inace zvao sam jos jednog drugara, koji je takodje majstor, samo ne za VW, i on mi kaze da nesto sa pumpom nije u redu i da nema sanse da je istinita prica koju mi je majstor prodao... Ali ako je letva volana onda se ovo ne bi desavalo u serijama? Meni se to desilo samo 2 puta u razmaku od 5 minuta i to bas posle tih krivina, zato sam i poverovao u pricu  ma koliko ona debilna bila. Posle toga na putu do majstora je sve bilo ok, on uzeo kljuceve, obrnuo par krugova, sve ok, ja zatim vozio pola sata po gradu, sve ok, tako da letva volana nije sigurno jer ona il radi il ne radi, ne moze da zeza p da proradi :P
Moze samo pumpa da bude i nju cu definitivno prekontrolisati i zbog sebe a i da bih proverio trnutnog majstora da vidim dal stvarno toliko nema pojma :)
« Poslednja izmena: Mart 22, 2013, 11:34:56 posle podne od strane topmarko »
I opet osecam ko nekad, u meni goriv krv, kaldrma i znoj...

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2604
  • Age: 41
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #11 poslato: Mart 22, 2013, 09:49:09 posle podne »
Da li si gledao nivo ulja u servo posudi?
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže Lennon

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 36
  • Lokacija: Aerodrom
  • Karma: +0/-4
  • Pol: Muškarac
  • Veciti optimista
  • Auto: Golf 4 1.6 16v 2002
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #12 poslato: Mart 22, 2013, 09:54:48 posle podne »
Naravno, to sam prvo uradio, ulje je ok... Jedino pumpa moze da zeza...
Videcu ovih dana da li ce da se ponavlja ovaj problem i namreno cu ga malo zgaziti u krivinama cisto da ispitam ovu pricu koju majstor prica...
A nije mi jasno koja je njegova logika, mogao je da mi kaze da je pumpa ili servo i da me odere lepo ko i svaki Srbin, on samo provozao par krugova, pogledao ispod haube i odozdo i to je to...
I opet osecam ko nekad, u meni goriv krv, kaldrma i znoj...

Van mreže topmarko

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2563
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +191/-14
  • Pol: Muškarac
  • Firefighter K-540
  • Auto: golf
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #13 poslato: Mart 22, 2013, 11:36:35 posle podne »
Ako nemate nista pametno da napisete vezano za postojeci problem---da se pomogne coveku,onda nemojte ni pisati!

Van mreže nex

  • VW Početnik
  • Poruke: 191
  • Age: 34
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-11
  • Pol: Muškarac
  • VW-mk3
    • nb.compani
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #14 poslato: Mart 23, 2013, 01:50:48 pre podne »
druze, letva ti je problem 99% imas u njoj ventile koi pustaju ulje koje gura letvu desno levo, sad ti ventili se otvaraju prema zakretanju volana, u njima je problem, oni blokiraju, i ti nemozes namotati, dobijas kontra pritisak samim tim i veliko opterecenje na servo pumpi, koja ti jesdnostano na leru ili malom gasu zagusi motor i ugasi auto...

Van mreže Lennon

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 36
  • Lokacija: Aerodrom
  • Karma: +0/-4
  • Pol: Muškarac
  • Veciti optimista
  • Auto: Golf 4 1.6 16v 2002
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #15 poslato: Mart 23, 2013, 11:29:24 pre podne »
@nex hvala na odgovoru. U slucaju da je problem u tim ventilima da li je potreban remont/zamena letve ili je moguce samo zameniti te ventile ili eventualno pumpu?
I opet osecam ko nekad, u meni goriv krv, kaldrma i znoj...

Van mreže andjelko prole

  • VW Početnik
  • Poruke: 43
  • Lokacija: Gospođinci
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #16 poslato: Mart 23, 2013, 05:33:25 posle podne »
ja sam imao problem slican, remontovao sam letvu sad i nikad vise procurela je na oba kraja istovremeno posle 8 meseci tada sam kupio novu platio sam je 450e i 2 godine garancije, da vam kazem auto nemoze da se uporedi,ja bi pre kupio novu nego staru reontovao i ipak ona glavu cuva

Van mreže Lennon

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 36
  • Lokacija: Aerodrom
  • Karma: +0/-4
  • Pol: Muškarac
  • Veciti optimista
  • Auto: Golf 4 1.6 16v 2002
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #17 poslato: Mart 23, 2013, 07:26:34 posle podne »
a da li neko moze detaljnije da mi objasni zasto se u tim trenucima gasi automobil? Kao sto sam vec opisao, bord mi pokaze lampicu za ulje i ugasi se auto... da li je simptom letve ili ipak pumpe?
I opet osecam ko nekad, u meni goriv krv, kaldrma i znoj...

Van mreže Lennon

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 36
  • Lokacija: Aerodrom
  • Karma: +0/-4
  • Pol: Muškarac
  • Veciti optimista
  • Auto: Golf 4 1.6 16v 2002
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #18 poslato: Mart 29, 2013, 10:56:51 pre podne »
Evo da zakljucimo pricu oko serva, po cenu da ja ispadnem amater  bleh
Nije bio u pitanju servo, niti letva niti pumpa niti je majstor bio u pravu...
Problem i dalje nije otklonjen ali smo eliminisali sve gore navedeno...
Bio sam u jos 2 servisa na detaljan pregled i onda smo skontali da je servo u redu nego sam ja istripovao jer mi se auto u voznji ugasi i onda naravno oteza servo pa nisam mogao da smotam normalno... Dakle problem nije u servu vec u gasenju automobila... Samo sto se to nekako desavalo u istom trenutku, gasenje i motanje (u krivini uvek  boodala) pa sam ja povezao sa servom, ali posle detaljnog pregleda pumpe, letve, serva dosli smo do zakljucka da je sve ok i da se automobil gasi iz nekih drugih razloga... Najverovatnoje je u pitanju pritisak ulja u motoru ali ni jedan servis nije hteo da mi kaze tacno vec su mi rekli da idem kod majsotra koji mi je radio promenu ulja pa ovih dana treba da odem do njega da mi izmeri pritisak ulja u motoru, da proveri lezajeve radilice, karter... Dakle problem je sto na bord compu zasvetli lampica za ulje (crveno) i auto se ugasi... Problem moze biti i u gustini ulja ali ne verujem da je to, pre ce biti pritisak... Videcu tacno sta je pa javljam ovde... Inace pre 20 dana sam radio servis, ulje je 5-40 castrol full sintetika...
I opet osecam ko nekad, u meni goriv krv, kaldrma i znoj...

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9960
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: golf mk4 servo
« Odgovor #19 poslato: Mart 29, 2013, 11:16:41 pre podne »
Brate rasturi ti pola motora zbog lampice na bordu. Zašto bi skidao karter i ležajeve? Ne može auto da se ugasi zbog gustine ili pritiska ulja.

Zakači na dijagnostiku zeza te struja ili gorivo još ako imaš plin eto radosti