Autor Tema: GOLF IV 1.8 T -GTI  (Pročitano 28207 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže TERMIct

  • VW Početnik
  • Poruke: 62
  • Lokacija: CETINJE
  • Karma: +4/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 1.8 T
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #60 poslato: Septembar 07, 2014, 01:05:39 posle podne »
montirane distance 16mm i duzi sarafi jer su 20mm distance bile previse. tj sami tockovi su mnogo izbaceni i onda je 16 mm bilo dovoljno ;) slike ove 2 dana cim ugrabim slikat auto :)  tj kad se vrati sa cipovanja :)
pa kupljene i sve zastitne plastike originalne, sto idu ispod motora...

 stigao i zadnji lip od V6 sa izrezanim dijelom za iduv.. :)


i konacno auto poslat na cipovanje ... mapa se radila u Beograd, tacnije u . www.novaspeed.rs... auto se josh uvijek dovodi do idealnih parametara i steluju se logovi u voznji, jer smo imali neke prekide na pun gas, jer je turbo ponekad prepunjavao preko 1.5 bar... tako da ocekujem danas ili sjutra najkasnije da bude gotovo i da vidim kako ce auto da radi ;)

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #61 poslato: Septembar 07, 2014, 02:39:01 posle podne »
izmjeri to to obavezno

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #62 poslato: Septembar 07, 2014, 07:05:17 posle podne »
svaka cast na ovim djelovima  clap

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #63 poslato: Septembar 07, 2014, 07:07:27 posle podne »
Lepo ti to radis, samo pazite sa tim mapama da ne bude boom :)

Van mreže archi

  • Redžo je drifter, on ga tera u crveno po bašči
  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Age: 35
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +43/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 74KW ATD
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #64 poslato: Septembar 08, 2014, 09:38:15 pre podne »
Dje nadje ovaj zadnji V6 lip? aaaa koliko sam ga ja trazio :) I koliko su te izasle ove plastike ispod motora? Vidim na autodiler neki likovi traze 60e za polovne samo ovaj veliki glavni dio.. Pa nisu od zlata ..

Van mreže Nikola4nk

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Age: 33
  • Lokacija: Nikšić
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 GTI
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #65 poslato: Septembar 08, 2014, 11:56:49 pre podne »
Lip je predobar  thumbup
Novcem se ne može kupiti sreća ali može turbo, što je skoro isto...

Van mreže TERMIct

  • VW Početnik
  • Poruke: 62
  • Lokacija: CETINJE
  • Karma: +4/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 1.8 T
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #66 poslato: Septembar 08, 2014, 01:16:11 posle podne »
plastike sam nabavio iz njemacke za smijesne pare(55e) i originalne su za mk4 ,dok u roksped kostaju preko 200 e :)  a zadnji lip od V6 u roksped 75 eura :) 

Van mreže archi

  • Redžo je drifter, on ga tera u crveno po bašči
  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Age: 35
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +43/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 74KW ATD
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #67 poslato: Septembar 09, 2014, 09:18:58 pre podne »
A znam, sjecas se kad smo se raspitivali.. Bruka kako deru ovi u roksped.. Pa meni su za plivajuci trazili oko 800e bonk ...
Extra ce ovo da mu legne.. Samo mislim da ces sada morati da rezes dio lima pozadi i da pravis blage krivine kako bi doveo izduve tacno na ovaj lip.. Vidjeces u cemu ti pricam, tako bi makar moralo na tdi sad ne znam da li je nesto drugacija situacija posto je ovaj tvoj gti..

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #68 poslato: Septembar 13, 2014, 08:01:07 posle podne »
sta se ovde dogadja, jer je zavrsen auto sa mapiranjem driving

Van mreže Dragan ZA

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 421
  • Lokacija: Zajecar
  • Karma: +16/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VWPASSAT B5,5 VWGOLF4
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #69 poslato: Oktobar 04, 2014, 04:31:29 posle podne »
svaka cast thumbup :26 clap

Van mreže TERMIct

  • VW Početnik
  • Poruke: 62
  • Lokacija: CETINJE
  • Karma: +4/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 1.8 T
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #70 poslato: Oktobar 06, 2014, 02:29:57 posle podne »
kasnim sa slikama i odgovorima prastajte ljudi. u trku sam neku i oko auta i privatnih obaveza... :36

montiran lip od v6 stoji mnogo ljepse nego stari :)


ubaceno i malo muzike. 2 pojacala, za elipse i woofer pioneer 400 W rms...uglavno ja sam zadovoljan kako se cuje :)

evo i slike kako auto lezi sa distancama..ps. ne zamjerite za kosijer' isao sam sa clubom MR na ciscenje trkacke staze 'glava zete' :) 

kupljena i nova prednja maska 'black edition' ,jer smo staru slomili da bi otvorili auto, koji nam se slucajno zakljucao prilikom ubacanja mape,a kljuc ostao u njega :D a rezervni je bio u drugi grad tako da nismo mogli ici za njega.. :P

stigle na red i originalne papucice od tt-a  :)

i evo jedne slike prilikom ubacanja jedne od 10 mapa u kompjuter,koju su poslali iz 'novespeed' ...

 auto je cipovan, nisam zadovoljan kako ide i sa potrosnjom je katastrofalan,na otvoreni put minimalna potrosnja 11-12 l voznje do 100 kmh... znaci nikako da postave pravu mapu , ne mogu da cipuju to kako treba vec mjesec dana radimo oko prave mape' iscitavamo i saljemo logove u predstavnistvo noveespeed, gdje prave custom mape , ali svaki put kad bi ubacili mapu javi se neki problem, ili ne puni turbina preko 1 bar, ili puni 1.7 bar,ili prekidana pun gas itd itd. tako da nikako da nadjemo pravu mapu......JA pocinjem da gubim zivce dao sam im fore josh 3-4 dana i stvarno vise necu tolerisat,jer ako ne mogu da odrade mapu da valja, neka mi vrate novac, i idem u drugu drzavu nedjee u SM ili u REVO da mi to zavrse na valjke za 1-2 dana i svi srecni i zadovoljni....uglavnom im je izgovor da je to stari kompjuter koji ide na AGU motore i da je njega najteze cipovati.....uff...  kad ugrabim vremena odradicu par profii fotki sa drugom pa cu izbaciti da vidite kako to izgleda uzivo, jer su ovo sve slike slikane na brzinu' sa tel :)  pozdrav ljudi  thumbup

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #71 poslato: Oktobar 06, 2014, 02:57:33 posle podne »
uglavnom im je izgovor da je to stari kompjuter koji ide na AGU motore i da je njega najteze cipovati.....uff..  boodala
ovim su sve rekli koliko mogu da odrade neko mapiranje auta, postujem njihov rad i sve, ali tebi brate svaka cast i  :46 za tvoje strpljenje i debele zivce za sve to, ja iskreno bi poludio do sada wacko trazi lepo da ti vrate pare i idi lepo u revo ili mednes u bugarskoj da ti to urade kako treba i posle samo  driving i da nemas nikakvih problema thumbup
sve ostalo na autu je  :28 svaka cast, najvise mi se svidja zadnji lip i kako je rasiren pozadi  thumbup

Van mreže aleksandark

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Age: 29
  • Lokacija: vlasotince
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk4
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #72 poslato: Oktobar 06, 2014, 03:59:48 posle podne »
golf mi se bas svidja a pogotovo zadnji deo samo sredi to sa mapom i bice :28

Van mreže archi

  • Redžo je drifter, on ga tera u crveno po bašči
  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Age: 35
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +43/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 74KW ATD
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #73 poslato: Oktobar 08, 2014, 09:03:14 pre podne »
Zar nisi i sa revom imao negativno iskustvo na valjcima?
Jesi li morao da izmjestas auspuh i da pravis one blage krivine da bi ga izveo na rupe od ovog lipa?

Van mreže TERMIct

  • VW Početnik
  • Poruke: 62
  • Lokacija: CETINJE
  • Karma: +4/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 1.8 T
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #74 poslato: Oktobar 08, 2014, 08:48:46 posle podne »

hvala ljudi, PEKAR tebi posebno sto pitash i nudis pomoc :) nadam se da cu ove 2 dana uspjeti zavrsiti auto, ako neee.onda  idem nedje kod provjerenih ljudi.... driving

 archi jesam imao sam nekativno iskustvo na valjcima...pa bio sam oko 2ipo h na valjke da mi izmjere konje...jer je njih zezao kompjuter itd...  :41
nisam morao da izmjestam auspuh jer dodje tacno na rupu' od ovog lipa, a inace ima prostora dosta da se i pomjeri lonac ako treba... barem kod 1.8 t ima , ne znam kod tebe (tdi) :)

Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #75 poslato: Oktobar 21, 2014, 09:37:15 pre podne »
drugar jesu li uspeli namestiti auto ? :-)

Van mreže TERMIct

  • VW Početnik
  • Poruke: 62
  • Lokacija: CETINJE
  • Karma: +4/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 1.8 T
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #76 poslato: Oktobar 21, 2014, 04:38:07 posle podne »
nisu.... :(  nema mi druge bez da idem nedje na drugo mjesto... :(

Van mreže MkTrihi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 834
  • Age: 44
  • Lokacija: Neresnica>N.Beograd
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
  • one love
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #77 poslato: Oktobar 21, 2014, 06:23:08 posle podne »
lep golfinjo, svaka cast na trudu i strpljenju  :46
I dont drive fast i just fly slow

Van mreže Sinda

  • VW Početnik
  • Poruke: 98
  • Lokacija: Kac (kod NS-a)
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #78 poslato: Oktobar 21, 2014, 08:05:44 posle podne »
Uh,prelep golf,a posebno mi se svidja varijanta kada se na gepeku ostavi samo VW znak a skinu oznake.....extra!! :25

Van mreže TERMIct

  • VW Početnik
  • Poruke: 62
  • Lokacija: CETINJE
  • Karma: +4/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 1.8 T
Odg: GOLF IV 1.8 T -GTI
« Odgovor #79 poslato: Oktobar 26, 2014, 09:01:35 posle podne »

eo jedna slika, stelovanje vestgejta, do kojega je i bio problem zbog kojeg je auto prekidao i prepunjao itd....
i taman se ponadali da smo rijesili problem... kad ono novi se pojavio... :((((

sad je na auto mapa na koju puni turbo oko 0.9-1 bar,a  overboost  oko 1.1 bara na pun gas, ali posle voznje od 5-6 minuta tj. cim se ugrije auto bilo to na 40 kmh ili na 160 kmh, auto izgubi vucu tj gas,. i pocinju da padaju obrtaji do nule( dok se ne ugasi) , to mi se desilo na sred magistrale i zatim nece da pali ,vec vergla kao da mu fali goriva ili nesto drugo.. posle par minuta hladjenja itd opet radi kao da nista nije bilo.... da napomenem ,da je ispravno tj ne dize temperaturu,ulje voda sve okk. i pratim pritisak turba koji nije prelazio 1 bar... tako da ne znam sto moze biti... u utorak cemo ga pregledati u garazu  a ne znam sto gledati, posto na dijagnostiku nije nista prijavio, a ujedno ni lampicu nikakvu nije palioo... da ne zna neko sto bi moglo biti  ?  :14